Wel eens op ´t Peerdespul geweest??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
byrklint
Berichten: 253
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Almere

Wel eens op ´t Peerdespul geweest??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 21:48

Heey Bokkers,
Ik ben benieuwd wie er op ponykamp ´T Peerdespul te Havelte (Met IJslanders Cool ) is geweest en wat jullie daarvan vonden.

Ik vind het zelf echt een heel erg leuk ponykamp!!
En ga er elk jaar weer terug!! Haha!


annemaria
Berichten: 43
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 08:22

Ben er ongeveer tien jaar geleden een keer geweest en vond het helemaal geweldig ben nu te oud voor ponykampen anders was ik er zeker nog een keer naar toe gegaan.

morgen een wedstrijd, ben benieuwd

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 08:38

Om precies te zijn ben ik er 13 jaar geleden geweest, helaas zat ik in een groep met alleen maar meiden uit Den Haag (die hadden dus allemaal een grote b*k, kom ik aan een stil naief meisje) dus eigenlijk wilde ik de eerste dag al naar huis.
Ben toch maar gebeleven, de paardjes waren erg leuk en ik vond Oder
het allerleukste. Ik heb laatst foto's bekeken en het viel me op dat ik het er toch wel een beetje vervallen uit vind zien op dit moment terwijl je er een flinke prijs voor moet betalen.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:21

Ik wilde er dit jaar ook heen, maar helaas, wat Barb al zei, je moet er een flinke prijs voor betalen en dat vonden mijn ouders helaas wat te duur. Boos!

Red de boom! Eet een Bever! Haha!

Rietje_oud

Berichten: 76
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Meppel, in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:45


**--Oproepje!! Stem op mijn kleine meid Viënna door 1 keer op deze url te klikken: --**

http://www.babybrabbel.org/fotopoll/stem.php3?pollnaam=baby_jan4&nr=131


Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:56

Ehm, volgens mij is de fam. Haas van Ommen naar Langendijke verhuisd? Verward

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Rietje_oud

Berichten: 76
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Meppel, in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:17

ja, maar in ommen zit alweer het derde bedrijf. Stal landamaeri in witharen Ommen.

Greetzzzzzzzz

**--Oproepje!! Stem op mijn kleine meid Viënna door 1 keer op deze url te klikken: --**

http://www.babybrabbel.org/fotopoll/stem.php3?pollnaam=baby_jan4&nr=131

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:03

Weer wijzer.
Dank!
Stal Landamaeri zegt mij niets. Doen die lessen/kampen?

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Rietje_oud

Berichten: 76
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Meppel, in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 18:41

De eerste die na de besmannickhoeve daar zat, die deden wel aan kampen en ook wat lessen, het heette toen ijslanderhoeve. Volgens mij zijn ze failliet gegaan of iets dergelijks.

Stal landamaeri is een nieuw opgezet bedrijf sinds 1 april vorig jaar door inge frieling.

http://www.landamaeri.nl

kijk zelf maar even wat ze precies doet, ik weet niet of ze aan kampen doet, maar wel aan lessen, want wij gaan daar a.s donderdag avond voor het eerst heen.

Greetssszzzzzzzzzz

**--Oproepje!! Stem op mijn kleine meid Viënna door 1 keer op deze url te klikken: --**

http://www.babybrabbel.org/fotopoll/stem.php3?pollnaam=baby_jan4&nr=131

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 12:46

Ik ben er zelf niet geweest,
maar 2 vriendinnen van mij wel(is inmiddels ook al 4/5 jaar geleden)

Ze zijn de 2e dag al naar huis gekomen,
paarden hadden drukkingen en liepe kreupel.
Stallen waren vies en de leiding was vreselijk.

Ik weet niet of het allemaal waar is maar vast wel iets!
(*anders kom je de 2e dag niet naar huis van een vakantie die je zelf moet betalen lijkt mij*)

Wanestha RIP !!

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 13:20

Ik ben er op mijn 13e naar toe geweest en ik vond het afschuwelijk! Ik betaalde bijna 600 gulden voor een week, en ik wilde na dag 2 al naar huis. De leiding was onverantwoordelijk, onaardig en ook de groep meiden waarmee we op de kamer lagen waren vreselijk. Mensen werden gepest, afgekraakt en er werd niets aan gedaan, hoe slecht! Een juiste omgang met paarden was ook ver te zoeken. Ik ben nu te oud voor ponykampen, maar ik zal het een ieder afraden!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:41

Nou Marel ik dacht dus dat het aan de groep meiden lag die er waren toen ik er ook was. Maar blijkbaar is het daar dus de gewoonte Scheve mond ik mocht de 2e dag niet naar huis bellen ze vonden dat ik het nog maar
even moest proberen (ik wilde graag naar huis)

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

byrklint
Berichten: 253
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 19:46

Arabsrulezz schreef:
paarden hadden drukkingen en liepe kreupel.
Stallen waren vies en de leiding was vreselijk.


Stallen zijn daar niet dus dat lijkt me sterk Scheve mond
Drukkingen en kreupel dat kan altijd wel gebeuren op elk kamp dat ze het opeens allemaal hebben dat is gewoon pech...

En tsja soms had ik ook wel eens stomme leiding... Maar dit jaar ben ik het zelf *LOL*


byrklint
Berichten: 253
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 19:50

marel schreef:
Ik ben er op mijn 13e naar toe geweest en ik vond het afschuwelijk! De leiding was onverantwoordelijk, onaardig en ook de groep meiden waarmee we op de kamer lagen waren vreselijk. Mensen werden gepest, afgekraakt en er werd niets aan gedaan, hoe slecht! Een juiste omgang met paarden was ook ver te zoeken. Ik ben nu te oud voor ponykampen, maar ik zal het een ieder afraden!


Je 13e?? Hoe lang geleden is dat wel niet??
Die meiden heb altijd wel helaas maar daar trok ik me niet zoveel van aan.. alleen in je gedachten zag je liever dit : haha!!

Maar zovaak ik er nu geweest ben, vind ik het nog steeds erg leuk en de paarden zien er allemaal goed uit hoor kijk maar in mijn profiel.


byrklint
Berichten: 253
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 19:52

Barb schreef:
Nou Marel ik dacht dus dat het aan de groep meiden lag die er waren toen ik er ook was. Maar blijkbaar is het daar dus de gewoonte Scheve mond ik mocht de 2e dag niet naar huis bellen ze vonden dat ik het nog maar
even moest proberen (ik wilde graag naar huis)


Maar je was toch nog alsnog gebleven?? Odur heb ik trouwens ook nog gekent echt een poepie!!


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:33

Ik ben daar een aantal jaar geleden ook geweest. Ik vond het niet heel stom ofzo, maar niet leuk genoeg om er nog een keer heen te gaan.
Nee, ik vond het niks.
Ik heb nog best veel foto's liggen trouwens, misschien moet ik maar eens een keertje scannen!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 07:46

byrklint"]
[quote="Barb schreef:
Nou Marel ik dacht dus dat het aan de groep meiden lag die er waren toen ik er ook was. Maar blijkbaar is het daar dus de gewoonte Scheve mond ik mocht de 2e dag niet naar huis bellen ze vonden dat ik het nog maar
even moest proberen (ik wilde graag naar huis)


Maar je was toch nog alsnog gebleven?? Odur heb ik trouwens ook nog gekent echt een poepie!!
[/quote]

weet je misschien waar hij naar toe gegaan is???

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

byrklint
Berichten: 253
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 08:11

Volgens mij was odur al een wat oudere pony.. volgens mij is hij overleden.. Huilen
Ik ga d´r zondag toevallig heen voor een maand dan zal ik het wel even navargen vragen voor je. (Misschien is hij toch verkocht je weet het maar nooit)


byrklint
Berichten: 253
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 08:13

JosLover schreef:
Ik ben daar een aantal jaar geleden ook geweest. Ik vond het niet heel stom ofzo, maar niet leuk genoeg om er nog een keer heen te gaan.
Nee, ik vond het niks.
Ik heb nog best veel foto's liggen trouwens, misschien moet ik maar eens een keertje scannen!


Zou ik wel leuk vinden als je dr een paar zou willen scannen. Weet je misschien nog op welke paarden je dat gereden??

In mijn profiel de laatste foto´s zijn van ´t Peerdespul.


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 08:15

Mij werd toen verteld dat Oder een jong paardje was. Heb ook ooit
nog gehoord dat hij verkocht is aan een meisje wat er toen ook
was bij mijn week, want haar moeder vond hem ook helemaal
geweldig. Scheve mond

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:23

byrklint"]
[quote="JosLover schreef:
Ik ben daar een aantal jaar geleden ook geweest. Ik vond het niet heel stom ofzo, maar niet leuk genoeg om er nog een keer heen te gaan.
Nee, ik vond het niks.
Ik heb nog best veel foto's liggen trouwens, misschien moet ik maar eens een keertje scannen!


Zou ik wel leuk vinden als je dr een paar zou willen scannen. Weet je misschien nog op welke paarden je dat gereden??

In mijn profiel de laatste foto´s zijn van ´t Peerdespul.
[/quote]

Als ik tijd (uhhh zin... Schijnheilig ) heb dan scan ik ze wel. Mijn lieveling was geloof ik Buts Dotier en Blesa! Lovers

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

byrklint
Berichten: 253
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 12:37

JosLover schreef:
Als ik tijd (uhhh zin... Schijnheilig ) heb dan scan ik ze wel. Mijn lieveling was geloof ik Buts Dotier en Blesa! Lovers



Haha, ik heb zelf ook nooit zin om te scannen Tong uitsteken !!
Buts Dotir & Blesa staan er alle 2 nog.
Blesa heeft in het najaar een veulen gehad. Met Buts fokken ze volgens mij niet omdat het een halfbloed is (arabier zit erin).

Foto van hengsten veulen van Blesa Lachen
Afbeelding

Paarden met winterjassen aan Knipoog


Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:49

byrklint"]
[quote="Arabsrulezz schreef:
paarden hadden drukkingen en liepe kreupel.
Stallen waren vies en de leiding was vreselijk.


Stallen zijn daar niet dus dat lijkt me sterk Scheve mond
Drukkingen en kreupel dat kan altijd wel gebeuren op elk kamp dat ze het opeens allemaal hebben dat is gewoon pech...

En tsja soms had ik ook wel eens stomme leiding... Maar dit jaar ben ik het zelf *LOL*
[/quote]Nou nou,

jij vraagt 'meningen'.

E zoals ik al zij ik ben er zelf niet geweest,
en wel toevallig he?allemaal in die week met drukkingen/kreupel.
Paarden moesten wel gewoon lopen...

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:58

Hoihoi, volgens mij heeft arabsrulezz het over een ander kamp. Omdat er alleen ijslanders zijn , zijn er geen stallen. Paarden die kreupel zijn die hoeven evht niet mee te rijden hoor! En dat de slaapzalen er niet helemaal perfect uit zien dat maakt toch niet zo veel uit op een kamp, het gaat uiteindelijk toch om de paarden! verder heb ik ook bij andere berichten gelezen dat er alleen gestapt wordt, dit is echt niet waar! Je draaft en gallopeert hele veel en dan niet gewoon een rustig gallopje, nee in rengalop!!!! Heuvels op, door t bos, lange zandpaden enz. Tijdens het rijden doe je vanalles. Haast elke dag doe je 1 of 2 springpaadjes!! Als je op zoek bent naar ene leuk kamp, dan is het peerdespul zeker geschikt! En er wordt harstikke goed voor de paardjes gezorgd. Zodra er wat mee is maken ze er meteen werk van en laten ze ene paardje echt niet nog zomaar meerijden!
Groetjes Annika

Machie

Berichten: 15938
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:06

Ik ben er ook geweest, en vond het heel erg gaaf!
3 jaar terug ben ik er geweest. heb veel op eppie gereden, en op Grana en Grani. Ook heb ik nog op Yelt gereden. die was pas gaaaaaaf!
Ik heb het er dus wel leuk gehad Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Ineke2, kinel, Nannetje7, rover_, Umeo, Wopkebrok en 25 bezoekers