Dit heb ik natuurlijk weer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Dit heb ik natuurlijk weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 22:49

Gisteren sperma besteld en het zou vandaag tussen 16.00 uur en 18.00 bij de DA zijn. Ik de dame om 15.30 op stal gezet, spullen klaar gezet en wachten maar. En toen gewacht en nog eens en om 18.00 uur dacht ik mmmmmm dit gaat geloof ik niet goed. Ik nog maar even gewacht en om 18.45 de DA gebeld of het al was aangekomen. Nee dus Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Ik de hengstenhouder opgebeld met de mededelingen dat het kwakkie er nog niet was. Hij zei: He hoe is dat mogelijk, ik ga ff bellen om te horen waar het is. 10 Min later belde hij op. Een een of andere sufkop die de verzending regelt, had het naar een naamgenoot gestuurd in Drenthe. Verward Morgen wordt er weer een kwakkie opgestuurd en nu maar hopen dat het nog op tijd is.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:53

Dat is lekker (NOT)!! Nou succes morgen en hopelijk dat ze nog goed hengstig is

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:23

Oh nee he, dan kun je idd flink balen! Ik ga hopen voor je dat het toch goedkomt!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 22:54

En het is goedgekomen. Madam was nog heel hengstig en het kwakkie is er ingespoten. Ze is nog jarig ook vandaag, dus een leuk kadootje voor haar. Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:14

Ik hoop wel dat die naamgenoot iets met paarden te maken heeft? Anders kunnen ze nogal voor een verrassing komen te staan als er ineens iemand met een kwakkie voor de deur staat Tong uitsteken

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 11:37

De naamgenoot heeft ook paarden en is (wordt) door dezelfde hengst (al) geinsimineerd.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:44

Oei! Dat is tegenslag! Hopen maar dat het goedkomt!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:51

Mag ik vragen welke hengst het nu toch geworden is Phia, de AES hengst (van welke afstamming ook alweer?) of toch nog je eerste keus D-Day????

robbie
Berichten: 293
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:01

Sjee!!! Da's balen... hopen dat het nog op tijd is.. veel succes!!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 21:47

Zeg Sarabande, voordat je hier weer het een en ander negatiefs neer zet, het volgende:

*Ik maak nog steeds zelf uit welke hengst op 1 van mijn merries komt.
*Het is nog steeds de AES hengst (Indoctro x Voltaire x Calypso I)
*Het is een gratis dekking, weet je nog! Haha!
*Voordat je weer komt van:" je moet dat veulen wel weer kwijt zien te raken als je hem niet houdt", dan kan je ik nu al vertellen dat ik het veulen al kwijt ben, hengst merrie maakt niet uit. En jij??

Om je gerust te stellen, volgend jaar komt er een "echte goedgekeurde hengst" van weet ik veel wat voor stamboek erop.

Sorry, dat ik zo moet doen. Je komt meestal zeer negatief over of je geeft alleen maar negative antwoorden of negatieve reacties.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:55

Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 22:10

sarabande schreef:
:? Verward Verward Verward Verward Verward Verward


Lips are sealed

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:17

Volgens mij stelde sarabande haar vraag gewoon uit interesse hoor Phia. Dat sarabande soms wel eens scherp uit de hoek wil komen betekent toch nog niet dat ze dat altijd doet?

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:50

Er is hier over deze hengstenkeuze al eens geleuterd vandaar de reaktie Knipoog

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:59

Zannekin schreef:
Er is hier over deze hengstenkeuze al eens geleuterd vandaar de reaktie Knipoog


Dat noemen wij discusieren.
Wanneer je niet wilt dat er meningen over een onderwerp gegeven worden, moet je dat niet ter discussie stellen op een forum.
Ook meningen als negatief intrepeteren zonder dat ze dat zijn, draagt niet bij tot een discussie.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 23:09

Ik wil helemaal geen discusie. Ik zet gewoon wat neer, meer niet!
Ik zet neer dat het kwakkie niet is aangekomen meer niet. 1 dag later zet ik neer dat het kwakkie is gekomen, meer niet. Maak niet uit van welke hengst of voor welke merrie het kwakkie is. Haha!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:12

Zannekin schreef:
Er is hier over deze hengstenkeuze al eens geleuterd vandaar de reaktie Knipoog


Dat begrijp ik, maar dat men het een keer met elkaar oneens is betekent toch niet automatisch dat elk daarop volgende post irritant / chagrijnig bedoeld is?

Afgezien daarvan ben ik blij dat de inseminatie geslaagd is natuurlijk Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 07:18

PhiaBink"]
Sorry, dat ik zo moet doen. Je komt meestal zeer negatief over of je geeft alleen maar negative antwoorden of negatieve reacties.
[/quote]
Nou ja?
Ook geen stijl om iemand zo af te blaffen terwijl die gewoon belangstelling toont!
En ik moet zeggen dat ik hetzelfde dacht, hoe groot is nou de kans dat er een fam Bink aan de andere kant van het land ook op sperma van deze hengst zit te wachten? Anders is het wel helemaal een stomme fout van het SWS.

[quote="PhiaBink schreef:
*Voordat je weer komt van:" je moet dat veulen wel weer kwijt zien te raken als je hem niet houdt", dan kan je ik nu al vertellen dat ik het veulen al kwijt ben, hengst merrie maakt niet uit. En jij??

Sarabande is haar veulen ook al kwijt, ik ben al tijden geintresseerd in Polansky, vooral om zijn bloedvoering welke helaas niet zo mooi past op mijn merrie maar naar mijn ideeën subliem past op haar merrie van welke ik ook bijzonder gecharmeerd ben, net als van haar nafok.
Ik heb haar daarom benaderd om te kijken of ze geïntresseerd was in een soort lease constructie.
Dat bleek zo te zijn, we waren er al snel uit en de merrie draagt nu al zowat een maand mijn veulentje van Polansky.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 09:06

Sjuimpje"]
[quote="PhiaBink"]Sorry, dat ik zo moet doen. Je komt meestal zeer negatief over of je geeft alleen maar negative antwoorden of negatieve reacties.
[/quote]
Nou ja?
Ook geen stijl om iemand zo af te blaffen terwijl die gewoon belangstelling toont!
En ik moet zeggen dat ik hetzelfde dacht, hoe groot is nou de kans dat er een fam Bink aan de andere kant van het land ook op sperma van deze hengst zit te wachten? Anders is het wel helemaal een stomme fout van het SWS.


[quote="PhiaBink schreef:
*Voordat je weer komt van:" je moet dat veulen wel weer kwijt zien te raken als je hem niet houdt", dan kan je ik nu al vertellen dat ik het veulen al kwijt ben, hengst merrie maakt niet uit. En jij??

Sarabande is haar veulen ook al kwijt, ik ben al tijden geintresseerd in Polansky, vooral om zijn bloedvoering welke helaas niet zo mooi past op mijn merrie maar naar mijn ideeën subliem past op haar merrie van welke ik ook bijzonder gecharmeerd ben, net als van haar nafok.
Ik heb haar daarom benaderd om te kijken of ze geïntresseerd was in een soort lease constructie.
Dat bleek zo te zijn, we waren er al snel uit en de merrie draagt nu al zowat een maand mijn veulentje van Polansky.
[/quote]

Iemand van het SWS heeft het naar een bijna naamgenoot gestuurd, die niet op sperma zat te wachten. Degene die de verzending doet heeft zitten slapen.


Ik ben het veulen al kwijt zonder lease of andere constructies. Dus..

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:54

PhiaBink"]
[quote="Sjuimpje"][quote="PhiaBink"]
Sorry, dat ik zo moet doen. Je komt meestal zeer negatief over of je geeft alleen maar negative antwoorden of negatieve reacties.
[/quote]
Nou ja?
Ook geen stijl om iemand zo af te blaffen terwijl die gewoon belangstelling toont!
En ik moet zeggen dat ik hetzelfde dacht, hoe groot is nou de kans dat er een fam Bink aan de andere kant van het land ook op sperma van deze hengst zit te wachten? Anders is het wel helemaal een stomme fout van het SWS.


[quote="PhiaBink schreef:
*Voordat je weer komt van:" je moet dat veulen wel weer kwijt zien te raken als je hem niet houdt", dan kan je ik nu al vertellen dat ik het veulen al kwijt ben, hengst merrie maakt niet uit. En jij??

Sarabande is haar veulen ook al kwijt, ik ben al tijden geintresseerd in Polansky, vooral om zijn bloedvoering welke helaas niet zo mooi past op mijn merrie maar naar mijn ideeën subliem past op haar merrie van welke ik ook bijzonder gecharmeerd ben, net als van haar nafok.
Ik heb haar daarom benaderd om te kijken of ze geïntresseerd was in een soort lease constructie.
Dat bleek zo te zijn, we waren er al snel uit en de merrie draagt nu al zowat een maand mijn veulentje van Polansky.
[/quote]

Iemand van het SWS heeft het naar een bijna naamgenoot gestuurd, die niet op sperma zat te wachten. Degene die de verzending doet heeft zitten slapen.


Ik ben het veulen al kwijt zonder lease of andere constructies. Dus..
[/quote]

Is het probleem ondertussen eigenlik al opgelost? Waarschijnlijk wel. Dit zijn natuurlijk menselijke foutjes die kunnen gebeuren, maar je zit er maar mee.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:47

Ja, is het nu al wel gelukt???

pinopaard

Berichten: 184
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 17:18

PhiaBink schreef:
En het is goedgekomen. Madam was nog heel hengstig en het kwakkie is er ingespoten. Ze is nog jarig ook vandaag, dus een leuk kadootje voor haar. Knipoog



Tadaaa! Tong uitsteken

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 22:02

Ik denk, gezien het gedrag van de merrie, dat het gelukt is. Dus over ongeveer 18 dagen een scan maken.