Ik heb het echt helemaal gehad... life sucks!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Ik heb het echt helemaal gehad... life sucks!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 19:41

Ik kan echt de ogen wel uit mn hoofd janken... echt ALLES zit gewoon tegen... Zit middenin mn tentamenperiode (herkansingen) wat gewoon zwaar tegenvalt... vrijdag is voor de 2e keer mn fiets gejat.... en vandaag is mn liefste kameleonvrouwtje doodgegaan. Ik kwam vanochtend thuis, toen lag ze onderin het terrarium... lag gewoon rond te kijken, maar kon niet meer op voorpootjes steunen. Ik eerst mn vriend en vervolgens de kweker gebeld. Ik dacht aan vochttekort, dus gelijk flink watergegeven (ivm warmte). Kweker dacht aan calciumtekort. Ik naar apotheek spul gehaald.

Beestje steeds in mn handen gehad... calcium vermengd met water gegeven, wat snel resultaat zou moeten hebben. NIET DUS...
Ik zag ze gewoon heel erg achteruit gaan... Ze werd donker en dof van kleur... kon oogjes niet meer open houden... had geen kracht meer in dr pootjes... Overal geaaid om te proberen haar bij te houden. Maar een paar uur erna is ze in mn handen doodgegaan...

sorry dat ik jullie hiermee lastigval, maar ik heb het even helemaal gehad... Frusty Verdrietig

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:54

het zit je inderdaad niet mee, misschien had je kameleon vrouwtje ookwel glucose te kort dat komt ook nog wel vaak voor geloof ik (of ik moet in de war zijn met een ander reptiel, ben er eerlijk gezegt niet zo in thuis)
maar succes met je tentamens en erg kl*te van je fiets.
sterkte

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:56

Verdrietig wat vreselijk... en dan nog wel dood gegaan in je hand....
wat erg!!
zonde dat je tentamens zo tegen vallen... en echt knudde, je fiets...
veel sterkte!

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 20:26

Kameleons moeten vooral voldoende kalk en vitamines binnenkrijgen. Maar dat kreeg ze volgens mij ook genoeg. Ze was echt kerngezond! En ineens was ze er zo vreselijk aan toe. Ik snap er echt niks van.

Maar zit gewoon even in n dip... is ff alles tegelijk. En ik kan heel slecht tegen dierenleed... vooral als t je eigen beestje is waar je vreselijk veel van houdt...

Nickie
Berichten: 11
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:38

Sterkte meissie.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:14

gadver wat heb jij een k*tdag achter de rug. zo eentje hebben we allemaal wel eens en ze zijn NIET leuk Boos! naar van je kameleon, heel veel sterkte ermee!!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:38

ik weet hoe je je voelt, ik heb ook zo'n poedersuiker achter de rug, veel sterkte!!!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:41

Vervelend zeg allemaal, en heel veel sterkte gewenst met het verlies van je kameleonnetje Verdrietig

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 23:05

Thanx mensen!!! `k Was de hele avond alleen thuis, en dat valt best zwaar als je je zo rottig voelt. Bedankt voor de steun Lachen

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:52

Arme jij. Soms is het leven echt zwaar klote he? Hopen dat het snel weer beter gaat!