Groom gezocht voor Endurance Lage Vuursche

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Groom gezocht voor Endurance Lage Vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 07:10

Wij (Magic en Fasel) willen graag samen Lage Vuursche gaan rijden. Alleen durft onze groom (zoals bekend) niet auto te rijden. Is er iemand die zin heeft om mee te gaan en als groom/cameraman/vrouw te fungeren Haha! ?

Groetjes Hanifa

'Paint' it 'Black'


Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 08:04

wat moet er gebeuren?
ik woon vlakbij de Lage Vuursche en wil in de toekomst (verre toekomst) endurance gaan rijden.

Wanner is het en wat wordt er van een groom verwacht????

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 16:50

wanneer is het ??

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 19:43

He fasel,

Lage Vuursche wordt mijn 1e endurancerit
Mijn moeder laat ik bij de PA staan met water, mocht je ook in klasse 1 rijden, kan je eventueel mijn moeder lief aan kijken voor eventueel water.

Ben trouwens benieuwd wie er van bokt mee doet aan LV.

Vandaag hebben wij getraind in Garderen, waar je overigens heerlijk kunt rijden, onderweg bij een restaurant de paarden in de wei en eventjes een kroket en wat limonade naar binnen gewerkt (moet ook gebeuren Haha! ) Dynmiek was niet moe te krijgen, die wou maar doorgaan. Afijn een zeer geslaagde dag. Ik hoop dat het weer in LV net zoals vandaag is niet te warm en niet te koud.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 21:51

Misschien is het handig om even te laten weten wat de preciese datum is en wat er precies van de groom verwacht wordt.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 22:20

De datum is 20 juli en wat wordt er van een groom verwacht. Nou in ieder geval dat je kunt autorijden. Verder is het vooral van belang dat je op de afgesproken groomplekken staat met een emmer water en andere benodigdheden. Dat vertellen we je uiteraard nog een keer uitgebreid die ochtend. Maar voornamelijk voor de zorg van het paard.

Dynamiek. Zal ik zeker doen. Alleen wil ik tussendoor ook een groom hebben voor het geval dat. We weten nog niet hoe marek reageert in de wedstrijd dus voor de zekerheid wat voorzorgsmaatregelen nemen. Ik verwacht geen problemen maar ja, beter mee verlegen dan om verlegen.

'Paint' it 'Black'

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:25

Ik zou het graag doen, vrees alleen dat ik dan mijn rijbewijs nog niet heb. Mocht dat wel het geval zijn, dan hoor je het zeker....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 22:28

Gezien de manier waarop je soms bij zo'n wedstrijd moet rijden lijkt het me dan ook niet verstandig Richtje. Dan durf je daarna nooit meer in een auto. Lekker eerst genieten en wennen aan je rijbewijs. Dank je wel!!!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 08:17

Zeg ik wil niet vervelend doen hoor. Ik plaats dit bij Vraag maar Raak, vind het gister terug bij wedstrijden en nu gaat het naar boktmeetings. IK ZOEK EEN GROOM VOOR EEN WEDSTRIJD. Wat heeft dat nou met een boktmeeting te maken Verward

'Paint' it 'Black'

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 08:19

misschien willen ze op de Lage Vuursche bij de encurance een Bokmeeting gaan houden *LOL*

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:11

Off topic: Moritz; ik kan elke keer weer genieten van je droge humor..

Bejaarde bokkers weten meer

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:40

Moritz schreef:
misschien willen ze op de Lage Vuursche bij de encurance een Bokmeeting gaan houden *LOL*


Boktmeeting? Lage Vuursche? Ik rijd mee..... wanneer 20 juli? Moritz doet de organisatie?? Nou das dan geregeld. Leuk wie gaat er nog meer mee?

Haha! Haha! Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 15:58

Ja zo vind ik toch nooit een groom ??? *huil *

'Paint' it 'Black'

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:00

Het lijkt mij dat dit beter op WD past, ik overleg wel even met Cody.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:20

Ik heb hem idd verplaatst Lachen

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:36

hee Mobick, jij kan toch helemaal niet 20 Juli, je bent op vakantie!!! Anders had je toch voor mij met een emmertje water langs de weg gestaan??

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 21:45

AAAAAAAAAAAARGH nou snap ik het helemaal niet meer Verward mensne ik ben dan niet blond maar heb ook gevoel hoor Haha!

Blijft ie nu gewoon op wedstrijden staan???

'Paint' it 'Black'

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 09:46

mazzeltje schreef:
hee Mobick, jij kan toch helemaal niet 20 Juli, je bent op vakantie!!! Anders had je toch voor mij met een emmertje water langs de weg gestaan??


Ja dat klopt maar ik dacht ik ga maar even wat onrust zaaien en verwarring schoppen Verward Ik ben er helaas niet, ik zit in Julianadorp aan de kust Cool

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 10:06

Ik wil geen verwarring. Ik wil een groom (wheeeeeeeh)

'Paint' it 'Black'

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:20

Fasel, rij je klasse 1 of 2? ik 1 deze keer, misschien als jullie ook 1 rijden kunnen we samen rijden en dan kunnen onze grooms ook jullie groomen, wat is jullie gemiddelde tempo? ik wil proberen rond de 12 km per uur te gaan, maar het hangt er van af hoe het gaat natuurlijk, ik moet wel even stappen voor de finish en de PA want ik wil wel graag met 60 binnenkomen!!


gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:33

nou faseltje, denk dat je de grooms van mazzeltje kunt gebruiken. Wat is zo'n forum toch handig zeg. Veel plezier in d elage vuursche, wij komen ook 1 avond van te voren. Heb er nu al zin in, maar eerst op naar de fasna trail.

Geniet van de dag

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:06

hee fasel! ik wil eventueel ook wel groomen hoor, ik heb alleen geen ervaring in deze tak van de sport, maar wel in de dressuur en het springen..... Knipoog Kan wel autorijden, maar niet met trailer....
Groetjes Simone, by the way, Anton komt morgen!!!!!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 14:36

Hey Dancer. DAt zou fantastisch zijn. Dan is het helemaal opgelost.

Als Dancer kan dan ga ik voor haar omdat het dan apart is. Zoals jullie weten is Raak niet een van de makkelijkste en meerijden is dan wat lastig. Maar ik hou het in de smiezen. IN ieder geval ga ik nu inschrijven voor ons beiden JEUJ.

Gerritje zo'n forum is berehandig.

Dancer, is wel makkelijk, kan je meteen al meerijden vanuit lelygat. Als je de paarden een keer tevoren wil ontmoeten geef maar even een gil.

'Paint' it 'Black'

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:47

Damn, ik zou supergraag willen, heb ook een rijbewijs en een auto, maar ik ben dan net twee dagen op vakantie. Ik baal mega..

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 16:57

Ow da's jammer Gera. Maarreh, je bent van harte welkom op andere wedstrijden die we rijden. We hebben dit jaar geloof ik wat gewenningsproblemen sinds we een eigen paard hebben. Probleem is dat wanneer ik en Magic elkaar niet bij kunnen houden twee auto's handig zouden kunnen zijn maar dat weer niet mogelijk is. Zou dus een superuitkomst zijn. Pfew, nog effe en ik heb een totale crew om me heen Haha!

Dank je wel lieve meiden. Dancer ik hoop echt dat je meekunt. Het is altijd beregezellig. Wij zorgen dat jullie verzorgd zijn en je leert een hoop.

En jij Gera, hopelijk een andere strijd??? Zou super zijn.

'Paint' it 'Black'


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers