Open dag Manege Pretfort (Aarlanderveen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ben

Berichten: 36
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: ter aar

Open dag Manege Pretfort (Aarlanderveen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 08:28

Jullie komen toch ook allemaal naar de open dag van manege pretfort in AARLANDERVEEN?????

Voor meer info zoi www.pretfort.nl

tot de 28e juni

groeten


Ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:35

Tuurlijk, ik kom kijken! Zag gisteravond een stukje oefening van het achttal toen ik langskwam met de knollies. Geven ze een demo zaterdag?

Hoe laat is e.e.a. eigenlijk?
Ik zal vragen of er nog meer stalgenoten meegaan, leuk, even bij jullie kijken. Zijn immers nagenoeg buren....

Tot zaterdag!

Ben

Berichten: 36
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: ter aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 12:45

Dat zou heel leuk zijn Sonja, vooral als je nog veel stal genoten mee kan krijgen, voor het programma verwijs ik je toch even naar de www.pretfort.nl site, daar zal je e.e.a. mbt program kunnen vinden, tot zaterdag, en als je even wil praten, vraag maar naar Ben, zal vast wel iemand zijn die mij kent daar:-)))

Ben

Berichten: 36
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: ter aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 13:10

ik dacht dus dat programma daar te vinden was.... helaas, ik zal dus vanavond thuis even kijken, en morgen e.e.a doorgeven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:16

Verward Ik ben denk ik nog veel kippiger dan ik dacht, want ik zie een stukje tekst wat er gedaan wordt (proefjes, puntenspringen en caroussel) maar niks over tijden ofzo....
Ach, ben toch in de buurt, dus we waaien wel aan....
Als je een paar loslopende cowboys tegenkomt Ben, dan zijn wij het Haha! Zal m'n paard voor de gelegenheid maar thuislaten, die zorgt nl. wel eens voor een paar paarden aan de kletter in jullie buitenbak.... *LOL* (gisteravond gingen er weer een paar vantussen toen we langskwamen Haha! )

Ben

Berichten: 36
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: ter aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 22:20

S,morgens om 0930 beginnen de onderlinge wedstrijdjes, en dan vanaf 1230 ongeveer begint het showprogramma met iets met sneeuwwitje , kat en muis ,punt-springen het acht-tal. Tussendoor zulllen er vast wel lootjes te koop zijn voor het rad, en eten en drinken zal er ook voldoende zijn, dus nogmaals, tot de 28e:-)

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:33

Sonja, heb je gezien dat Femke Severrien ook mee rijdt?

Ik kan helaas niet, was wel benieuwd.

Ben

Berichten: 36
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: ter aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 20:37

WEL KOMEN ALLEMAAL HE

Ben

Berichten: 36
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: ter aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 00:04

ow ja, adres is ACHTERMIDDENWEG 8, wel even je navigatie instellen:-) of ff de weg vragen:-)