Homeopatische dierenarts in apeldoorn??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Homeopatische dierenarts in apeldoorn??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 15:51

Hallo, viavia hoorde we dat er een homeopatisch dierenarts in apeldoorn zit. Weet iemand misschien haar telnr. Naam die we hebben is ennema, maar daarop kan ik niemand vinden op internet... Ik hoop dat jullie het toevallig weten ! Verward xx

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:18

Klopt, ik denk dat je Liesbeth de Sonaville-Ellinger bedoelt. Als je meer over haar wilt weten (nummer enz.) stuur maar pb..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:52

gijsbert van de marel komt ook in apeldoorn, die komt overal in nederland. Als je wat over hem wilt weten moet je kijken op www.simicur.nl

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:35

Liesbeth de Sonnaville - Ellinger is echt geweldig goed! Zij is de moeder van een vriendin van me, en al jaren (een van) m'n dierenarts.
Ze heeft werkelijkwaar wonderen verricht, niet alleen bij een van mijn paarden, maar ook bij veel paarden van kennissen ed. van me. Als je haar telefoonnr. wilt, PB me dan even. Zij zit nu in een praktijk (Centaurea), samen met nog een homeopatische DA, en nog 4 homeopatische (mensen)artsen (oa. haar eigen man).

Echt een aanrader!

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 00:40

Weet er wel een in Wenum Wiesel...ze zit op de doorgaande weg tussen Apeldoorn en Vaassen.