verslag Reiki middag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

verslag Reiki middag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 12:26

Ook ik was gisteren iets te gaar om nog een verslagje te maken. De hele dag bij de paarden in de warmte en het stof daar wordt je echt wel een beetje loom van Slapen
Nadat de bokkers waren gearriveerd hebben we eerst even bij zitten kletsen en hebben we een stapel leesvoer door zitten bladeren.
Daarna ben ik begonnen met proefpatient nr 1. Uno een 25 jarige tuiger hengst. Hij vond het allemaal zo lekker dat hij gewoon niet op de foto wilde met z'n oortjes naar voren. Hij stond heerlijk te doezelen met een ontzettende hanglip. Ik heb z'n hele lijf met Reiki behandeld en z'n benen en staart met TTouch.
Mijn eigen paard Lois was als 2e aan de beurt. Ik ben bij z'n hoofd blijven staan omdat hij de vreemde mensen toch een beetje eng vond (de aansteller Haha! ). Orri was met Reiki bezig en de anderen met ttouch en rek en strekwerk aan de andere kant. Hij vond het allemaal zo lekker dat hij met z'n ogen half dicht mee stond te suffen op het ritme van het benen cirkelen.
Het derde paard was Midas het paard van de stalhoudster. OOk hij heeft Reiki gehad en het benenwerk ontaardde al gauw in een algemene vee keuring. Hij was nl pas bij de hoefsmit geweest en ik schrok gewoon van de bekappping. We hebben het werk van de smit samen "bewonderd" en ook nog op de foto gezet. Echt iets voor het forum van Frans Veldman, zo moet het dus niet Knipoog . Ook had dit paard onzettende haken op z'n kiezen waar we ook nog even naar hebben proberen te kijken. De laatste patient kreeg duidelijk energie van de reiki want hij spurtte heel hard de wei door toen ik hem terugbracht.
Nou, dat was het weer. De rest mag aanvullen Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:47

Het was erg gezellig, ik was beetje suf van treinreis en warmte....
(wat een lieve kittens op stal) Uno vond het allemaal wel best, grappig was om dan de eerste bevinding LA nogmaals terug te voelen bij het strekken. Bij het behandelen van de 6e chakra bij Lois ging ie al suffen en bij het eerste chakra aangekomen had ie zo in slaap kunnen vallen Haha!
Zijn staartwortel lichtjes gemasseerd, tot hij hem ontspannen in mijn hand liet en toen (geleerd op Freestyle cursus) lichte draaiende beweging maken en heel mooi was om te zien hoe Lois mee aan het 'swingen' was Haha!

Hij heeft ook een apart gevoel voor humor Haha!

Uno die was het perfecte boekwerk paard Knipoog Van Midas heb ik een aantal scherpe voet-foto's.... vanavond verwacht ik de foto's gereed te hebben.

Het was ook leuk om Natascha nu eens te ontmoeten en Jola, Leetje en Helga!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:11

Ik heb het iid ook goed naar mijn zin gehad. Het was jammer dat er niet meer mensen bij zijn geweest, maar Helga, Leetje en ik hebben als "leken" geprobeerd zoveel mogelijk zinvolle vragen te stellen aan Natascha en Orri Haha!

De aanwezigen: Orri, Helga, Leetje en Natascha.
Afbeelding

Uno onder behandeling:
Afbeelding

T-Touch bij Uno:
Afbeelding

Lois:
Afbeelding

Eventjes strekken dat been Haha!
Afbeelding

En als laatste Midas:
Afbeelding

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:25


Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:48

Leuke fotos allemaal!!
Ik vond het erg gezellig Lachen
Ik heb smiddags gelijk bij mijn eigen paardje wat ttouch gedaan, die stond ook heerlijk te genieten Lachen

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:57

Die van jou zijn ook heel goed gelukt Orri!! Haha!

Ik heb er toch nog maar 1-tje ge-upload. Het bewijs dat Uno ook de orenstand naar voren op het koppie heeft zitten *LOL*
Afbeelding

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:53

Je had net dat bekertje eraf moeten knippen Knipoog

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 07:51

haha, leuke foto's. Ik zie er weer niet uit, maar ik sta altijd stom op foto's Bloos