Trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 20:17

Hoi, hier weer even een vraagje van mij.

Ik heb mn ouders eens voorgesteld een trailer te kopen, want ik ga vanaf januari wedstrijden rijden en we hebben geen trailer en dat is zo'n gezuer. Ze waren het er niet helemaal mee eens geloof k, helemaal niet eigenlijk

Hoe hebben jullie dat? Hebben jullie allemaal zelf een trailer??

En wij moeten dan maar steeds overal een lenen ofzo..maar zijn hier ook bokkers die zelf trailers uitlenen?? En wat vragen jullie er dan voor??

Ingewikkeld allemaal..baal er ook wel van


Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:22

Ik heb me pony nu 5 jaar en rijd sinds een jaar of 2 wedstrijden en hebben telkens een trailer geleent, omdat ik tog niet vaak wedstrijden reed... Maar wij konden hem wel gratis ergens pakken als hun hem niet nodig hadden...
Maar nu wordt het steeds vaker dat we met de trailer weggaan en hebben we een eigen trailer aangeschaft...
Maar ik bergijp heel goed dat je ouders het niet 1,2,3 doen, het is tog behoorlijk wat geld...

Cum Laude afgestudeerd klassiek homeopaat voor dieren
http://www.leonienoordhoek.nl
http://www.facebook.com/dierenhomeopathie

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:57

Wij hebben een te koop 2 paards trailer super onderhouden.
Wegens stoppen met rijden gaat hij weg.
Paradisso trailer altijd bij bosgra in onderhoud geweest.Nog niet oud.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:59

Wij hebben een tweedehands trailer aangeschaft omdat we het leuk vinden mee te kunnen doen aan clubactiviteiten enzo. Die word (ten een kleine vergoeding) wel eens uitgeleend aan (vertrouwde) stalgenoten, en hij is beschikbaar voor de staleigenaren in geval van nood.

Sta je op een pensionstal/manege? Als je daar goede vrienden hebt is het misschien te overwegen met een of twee andere gezinnen een trailer aan te schaffen? Of misschien met buren die ook in de paardenhobby zitten?

Voorwaarde is natuurlijk wel dat je een auto hebt die het gevaarte mag trekken.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:08

Wij hebben vrij direct toen ik mijn eerste eigen pony kreeg een trailer gekocht. Ook vooral omdat ik veel naar les moest enzo. Daar kon ik wel heen al rijdend, maar het koste me wel drie kwartier om op de manege te komen te paard en dat keer twee is anderhalf uur + een uur intensief les. Dat was vaak net wat te veel van het goeie....

Nimmy

Berichten: 3942
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:24

mijn ouders wouden eerst een trailer kopen, helaas ging kreeg mn pony koliek, en heeft ie het niet overleeft. maar toch rekening van de kliniek, en een nieuwe pony. dus plan trailer was van de baan totdat ik begon met lessen in een stage periode en mn pony daardoor iets meer stilstond en onderweg overal voor sprong, toen gewoon een 2e hands trailer gekocht waar we erg veel plezier van hebben, we kunnen nu makkelijker ergens anders buitenrijden, en ook naar les gaat t sneller 10 min. inplaats van 50 min. nu ik ook ga starten is zo'n ding ideaal. we konden anders de trailer van vrienden wel lenen alleen die gingen er ook vaak mee weg, en stelden vage eisen.

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 21:48

ik rij soms met m in de les, maar das uur rijden en dus alleen als het mooi weer is en ik zin heb, zit er dan al snel 3 uren op. nou ja, als er geen trailer komt heeft jouw aanbod ook niet zoveel zin dreamegirl. hij kan niet in 2paards (laat zich vallen met schot) en die hebben mn buren. even een vraagje, kan een paard ook alleen in een 2paards zonder schot?? dat is wel een vrij brede trailer...een luxe Knipoog.

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:56

Ik stond op het punt om een trailer te kopen (ga elke week wel een keer weg met een paard), toen een kennis voorstelde om samen met zijn trailer te doen. Nu betaal ik alleen de kosten voor het stallen van de trailer en kan ik onbeperkt over een trailer beschikken. Geweldig toch?

Extremely rare and Beyond Compare

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:10

Toen ik wedstrijden ging rijden, hebben we er eerst eentje geleend, maar dat ik toch niet alles. Een trailer huren is vaak duur, paardentaxi al helemaal en toevallig liepen we tegen een trailer aan die nog heel goed was (8x gebruikt) en naar onze zin. Het bevalt prima, maar je hoeft natuurlijk niet gelijk een eigen te kopen. Ik zou eerst proberen om er gewoon een paar te lenen, dan kom je er vanzelf wel uit wat je wilt (1, 1½, of 2 paards) en wat je fijn vindt voor je paard. Succes ermee.


Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:52

We huurden af en toe een trailer maar dat is een heel eind hier vandaan en kost toch een hoop geld (85 gulden pd was het toen) dus als we dat vaak wilden doen was een eigen trailer hebben stukken fijner, ook omdat ik nog veel wilde oefenen met laden. toen hebben we een 2ehands trailer gekocht voor 1500 euro ofzo. een tweepaards zonder tussenschot. Is erg fijn zon eigen dingetje, scheelt een hoop geregel.

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:26

We hebben 2,5 jaar of zo een trailer geleend van de man van de pensionstalling. We betaalden hier een kleine vergoeding voor. Het nadeel was dat we steeds van tevoren moesten aangeven wanneer we hem nodig hadden. Dan had ik dat netjes van tevoren gezegd kwam ie kwartier later terug dan gepland. Als ik dan op wedstrijd moet dan ben ik al gestresst, dus das niet fijn. Ook kreeg hij een verzorgster voor zijn paard en die wilde hem toen ook meer gaan gebruiken. Zo waren er van beide kanten irritaties.
Toen heeft mijn vader toch besloten een eigen trailer te kopen. Hier ben ik hem nog steeds ontzettend dankbaar dat ie dat gedaan heeft.
We lenen de trailer niet uit, misschien als aan hele goede bekende dat vraagt. Anders kunnen we die ook nog weleens weg brengen.

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:11

een trailerlenen is bij mij in de buurt onmogelijk. Verhuren doen een paar mensen, maar bijeen evenement moet iedereen tegelijk een trailer, dus dat schiet ook niet op. Ik ben zoekende naar een eigen trailer, moet hem dan ok weer stallen en dat kost ook weer gauw 20 euro p.m. Alternatief is dat je nooit ergens heen kunt met je paard.......

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LauraDB en 87 bezoekers