Boktmeeting A´doorn: LAUI MOET MEE AKTIE

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 15:55

Maar ze loopt nog te twijfelen dus hierbij wil ik dus een aktie opstarten om haar over te halen.

Stuur haar een PB met een goede reden om te komen 15 september in apeldoorn. Ipv een veiling van Arabieren Verward

WIE DOET ER MEE Schijnheilig


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:15

Volgens mij ga ik dan liever allemaal saaie arabieren kijken hoor, en allemaal Vol-familie bewonderen...

Als mijn pb-box overstroomt weet ik wie ik moet spammen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:16

Uhhm, je mag vast geen nieuwe arabier kopen, en de bokkers maken een dagje zonder arabjes meeeeer dan goed, hoe vaak krijg je nou zoveel bokkers bij elkaar?
Btw, ik wil ook wel komen, maar heb geen idee waar het is Haha!
Voor de duidelijkheid, ik gaf mezelf niet als reden.
Schijnheilig
Kom op Laui, ik weet dat je naar appiedoorn wil, geef maar toe Party!! *kijkt laui diep in de ogen en zwaait met zogenaamd hypnotisch hangertje*
(ff niet gpbt, hier lees je t ook wel, en bovendien mag je pris niet spammen Lachen )

_________________
I'm old enough to know, and young enough not to care
nr 276 *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ylva op 2001-08-28 16:18 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 16:17

NOU LAUI snif snif Huilen Huilen Huilen


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:22

Prisca, ga jij dan rijden? *gemeeeeeeen*
Ik heb dan vast geen rb (rijbewijs), en ik wil niet de hele dag (wel pannenkoeken eten overigens)....
Nou pris: nog ff....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:25

Laui, IK heb een rijbewijs. En een auto (je hebt 'm zelf gezien Lachen ). En ik woon in de buurt. Dus... no excuses accepted! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 16:39

GO KARIN GO Haha! .

Nee maar een hoop andere bokkers wel dus moet lukken toch *LOL*

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:42

en wil je mij dan niet meeten?
ooooooooooooooow wat ben jij gemeen
mijn tiemie
ik denk niet dat ik t je vergeef als je niet komt je ging ook al niet boktelingen. pfffffffff
als je nog komt krijg je een herkansing met paard en koets de zondag (18 november dus hou maar alvast vrij)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:46

jij gaat de hele dag zeker! Ik wil niet de hele dag... daar rondhangen denk ik. Joop moet ook nog....
En mijn zusje en vader zijn dan ongetwijfeld op de Kossack Stud te vinden (mijn vader tegen z'n zin)...
Dusseh, als je er behoefte aan hebt om een paar keer heen en weer te rijden voor Mevrouw Laudine??

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:47

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ben ook op P&K dus dat zijn vast 3 A's (maaike gaat vast ook)
maare je moet de 15de!!!!!!!!!!!!!!!!!
ylva lees meeting in Apeldoorn ergens hier op dit forum

Dat wil je toch niet missen?
Ikke die de baan uit glibber door de hekjes heen en Akerna die 3 weigeringen voor de ring heeft met springen *LOL* (komt de ring niet eens in) enne marjo die mee doet in de proef zondser galop maar 'm niet eens in draf krijgt enene maaike die die niet optijd kan stoppen voor de jury en dan maar op de moterkap gelanceerd word eneneene kortom een leuke dag die je niet mag missen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:48

Slik zit ik er net aan te denken om aan Sanderijn te vragen of ze me mee wil nemen die dag.... kwijl...
Kweetnie of het lukt want mijn gezondheid holt nie naar voren maar naar achteren, maar tot nu toe lukt het me nog om een dag ergens rond te lopen, zolang ik de dag erop maar kan slapen *LOL* .
Dus wat houdt me tegen?
Mijn eigen twijfel?
Nou dan ben ik de enige op Bokt. Mensen die op bokt.nl komen twijfelen toch nooit? Zijn toch nooit onzeker? Hebben toch nooit de gedachte "Dat lukt vast niet?"
Toch jammer dat ik de enige twijfelmiep op Bokt ben. Had het zo leuk gevonden als iedereen dat gevoel kende... *LOL* }> *LOL* }> *LOL* }> *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:54

grijnz dorine toch denk dat iedereen een twijfel miep is haha ik twijfel nog steeds of ik een beetje kan rijden. bij elke niet aardige opmerking vraag ik me af of ik het wel goed doe ondanks dat ik weet dat ik gewoon mijn manier aan moet houden omdat ik wel vind dat die juist is maarja das toch menselijk???
Misschien wil peter je wat later op de dag brengen? of eerder ophalen?
als je wil mag je tussen de middag ook even een dutje doen bij ons thuis hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 17:06

nog een goede reden voor Laudine: Ik kan niet.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 17:10

Citaat:
Op 2001-08-28 16:47, schreef Nimber:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ben ook op P&K dus dat zijn vast 3 A's (maaike gaat vast ook)
maare je moet de 15de!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat wil je toch niet missen?
Ikke die de baan uit glibber door de hekjes heen en Akerna die 3 weigeringen voor de ring heeft met springen *LOL* (komt de ring niet eens in) enne marjo die mee doet in de proef zondser galop maar 'm niet eens in draf krijgt enene maaike die die niet optijd kan stoppen voor de jury en dan maar op de moterkap gelanceerd word eneneene kortom een leuke dag die je niet mag missen!



hmmm en terwijl ik rustig rond stap door de baan zie ik jermy er ook wle voor aan om ongeveer om de 3 stappend ie hij zet op zn bek te gaan. en alle witte hekjes langs de zijkant om ver te knallen.

en of maaike meegaat naar P&K weet ik niet. ligt er denk ik aan hoe druk het bij gerald is. maarja jullie krijgen wel de groeten van der. de pc ligt nog steeds in puin en ze mag van paps en mams niet inetten via de telefoon (logisch als je een bokt verslaving hebt)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 18:13

En als je toch een arabje wilt bewonderen... Ik heb er dan eentje bij me! Dus gewoon naar apeldoorn komen!!!

(maar eerlijk toegegeven, ik heb ook getwijfeld of ik naar de arabierenveiling van the kossackstud zou gaan... (die bedoel je toch?)).

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 18:42

Oh maar die veilingen bij de Kossack Stud zijn wel heeeel erg gaaf!!!!!!!! Mersedess komt ok bij de kossack Stud vandaan, errug mooi complex en hele aardige mensen. Ik zou het wel weten Laui

Voorzitster AFM

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 18:54

Ik wil ook meehee!!! Maar ik mag maar niet Boos! Tips??? Iemand??? Verdrietig

Wie gaan er allemaal?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 19:16

Puck het si de bedoeling dat ze naar Apeldoorn komt Frusty .

Die veiling zal er heus nog wel vaker zijn Schijnheilig .

Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:15

Schijnheilig Ja, gewoon meeten in Apeldoorn laui...wordt je tenminste niet lekker gemaakt met allemaal mooie arabjes die je toch niet kan kopen...enne...als je wel een arabje zou kunnen en willen kopen...tsja, moet je toch niet doen op die veiling, want het allerschattigste arabje wordt toch pas volgend jaar mei verwacht... Schijnheilig Knipoog Weet je wat, mag je volgend jaar een hele dag dat mooie arabje komen bewonderen...is nog leuker dan de veiling op de Kossack stud...en bijna net zo leuk als de boktmeeting in Apeldoorn...hoewel ik helaas niet aanwezig zal zijn...en nee, ik ga echt niet naar de Kossack Stud... Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:18

Verward Verward Die smileys staan een beetje raar in mijn vorige bericht, maar de computer zette ze zomaar op die vreemde plekken neer (eerste smiley en knipoog smiley naast andere smiley) en ik kon ze niet deleten...***...ik wou hier dus het vragende smileytje neerzetten maar mijn comp. vindt blijkbaar dat hij ergens anders moest staan... en weer...dan maar ff handmatig... Verward

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-08-28 20:18 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:23

jaja vikkie heb je veel gedronken???
waarom kom jij eigenlijk niet? je moet ook echt nog een keertje komen meeten hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 07:25

uhmmm, nou die veiling is ook maar eens per jaar Schijnheilig
Maar Laui, ze zijn wel erg duur in Middenbeemster hoor! Misschien kun je toch beter naar Apeldorn anders steek jejezelf misschien wel in de schulden...
(zo goed dames) Haha!

Voorzitster AFM

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 08:27

Ik zit op Kreta als jullie aan het meeten zijn...ligt net ff buiten de route Nimber... Haha! Maar ik zal aan jullie denken als ik met mijn cocktailtje op het strand lig te genieten van het zonnetje hoor... Schijnheilig ... Knipoog Enne...ik was hartstikke nuchter, echt waar!!! Schijnheilig ...er stond een foutmelding in mijn compie...die gesloten en nu doet ie het weer als een zonnetje...voor zo kort als dat duurt met deze computer...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:55

Ff offtopic... mijn paarden staan heeeeeeel vlakbij de Kossack Stud Haha!

Kossack Stud zit aan de Zuiderweg en als je dan naar rechts gaat zit je op de weg waar mijn paarden staan. Ondanks dat ik er altijd langs rij en het op tv heb gezien ben ik nog nooit op het terrein geweest. Zou het weleens een keertje willen zien. Ze hebben daar toch ook Trakheners?

BTW ik ga wel naar Apeldoorn die dag!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:22

Bij wie staan jouw paarden dan Jura? Ik heb daar ook naar stalling gekeken nl toen ik een huis zocht in die buurt

Voorzitster AFM


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers