BBQ met orri, Prima, Napoleon en Hillbilly

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

BBQ met orri, Prima, Napoleon en Hillbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 14:54

Zaterdagochtend hebben AMSAMSAMS en ik eerst Bixie gejureerd. We wisten allebei niet wat we precies konden verwachten, maar het was hartstikke leuk! Er was zelfs een Shet die keurig aan de teugel liep en bijna verzameld galoppeerde! *LOL*

Daarna had ik les met Razin (zie foto's op ITP). Al snel kwamen orri en Hillbilly aan, en AMSAMSAMS en orri hebben toen foto's in de wei gemaakt (ook foto's op ITP). Toen ik was uitgelest, zijn orri, Hillbilly en ik naar de groenteschuur gereden om appels te halen voor de paarden en daarna naar het stadje waar we een BBQ bij de Hema gingen kopen. Ik had 'per ongeluk' Schijnheilig een parkeerbon voor 1,5 uur gehaald, dus Hillbilly moest ook. Haha!
Vervolgens hebben orri en ik hem door heel het stadje gesleept, winkel in, winkel uit. *LOL*
We waren eindelijk klaar en toen was het al een half uur nadat onze bonnen waren verlopen, gelukkig geen boetes en wielklemmen! Haha!

We gingen naar mijn huis en daarna hebben we boodschappen gedaan voor de BBQ. Prima en Napoleon zouden er om half 5 zijn, dat werd 6 uur. Schijnheilig
We vertrokken naar 't Twiske waar we het hele gebied zijn doorgecrossed omdat ik een strandje niet kon vinden dat ik in mijn hoofd had. Haha!
Eindelijk waren we er en konden we gaan BBQ-en. We hadden van alles; salades, allerlei vlees, stokbrood met allemaal verschillende kruidenboter, marshmellows! Napoleon ging ondertussen haar hoofdstel schoonmaken voor de wedstrijd de dag er na. Haha!
Alleen werd het wel erg koud dus al snel zaten we met allerlei jassen, truien en bodywarmers aan. De foto's die gemaakt zijn zal orri plaatsen, en misschien heeft zij ook nog wat aanvullende informatie. Haha!
Het was iig een heel geslaagde dag!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:56

Je vergeet de waterpijp!!! enneh, 'dressuurmiep' was er ook... in plaats vervangende vorm dan voor Prima geloof ik Knipoog Tong uitsteken (kan nog wel een aantal boeken aanraden ter ondersteuning van je theoretische kennis, mocht je nog eens bezeten raken door 'dressuurmiep' }> )

Had ook wat zelf samengestelde wierook mee genomen en een paar witte kaarsen, het was tenslotte ook midzomerviering Knipoog
De wierook kooltjes bleken heel geschikt voor andere toepassing!

De rode besjes heb ik wel gemist Huilen die zijn met yoghurt erg Vingers aflikken

Na afloop gingen we met Prima en Napoleon de paarden afvoeren en begroeten... en natuurlijk mocht Or zijn knuffel en zoen talenten even tonen *LOL* Even werden er zelfs belachelijke bedragen voor mijn paard geboden Tong uitsteken

De foto's komen, ik heb zowaar een leuke foto (die hij ook leuk vind bedoel ik dan Knipoog ) van Prima weten te maken Haha!

En ik weet nu absoluut welke kruidenboter ik haal bij de Vomar mocht ik er ooit nog eens langshobbelen *LOL* (hadden er 3 mee genomen ter vergelijking)


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 17:25

orri schreef:
Even werden er zelfs belachelijke bedragen voor mijn paard geboden


*LOL* En als je hem ooit besluit te verkopen voor zúlke bedragen, dan heb ik het eerste recht he? Knipoog Schijnheilig

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:21


AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:30

He gedver... En ik heb het natuurlijk weer gemist... Scheve mond

Ga snel foto's kijken! Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:23

ik heb mw voor het eerst niet te vol gegeten op een BBQ!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 23:24

orri schreef:

Had ook wat zelf samengestelde wierook mee genomen en een paar witte kaarsen, het was tenslotte ook midzomerviering Knipoog
De wierook kooltjes bleken heel geschikt voor andere toepassing!



had je dan niet ook goudkleurige kaarsen moeten hebben of heb ik het nu fout?
verder klinkt het als een erg leuke en gezellige avond.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 08:09

ooooh wat adh ik dáár graag bij willen zijn...
Waar hebben jullie gezeten? het lijkt daar wel op het geestmerambacht...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 20:56

't Twiske Haha!