Springen met mijn volbloedje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Springen met mijn volbloedje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 11:33

Aangezien hij een maand stil gestaan heeft en hij nog niet zo lang onder het zadel is ging het allemaal een beetje knullig, maar hij vind het leuk en hij doet zijn best, dus over een jaar vind je ons tussen de paarden in een 1.20 parcours Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn toekomstige cross paard Haha! Lovers


Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:43

stoer.. leuk da bruine zadel en hoofdstel en dezelfde kleur singel als manen (of dat lijtk) volgende keer hoger he Tong uitsteken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:48

uhum..............euh...waarom doe je jouw paard wel bescherming om en jezelf niet????? Ik zeg het maar alvast want die komt geheid.........


Leuk dier trouwens.......enuh ziet SOMS knullig uit........

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 11:48

Ja dat lijkt zo inderdaad, de singel is rood/bruin en zijn manen zijn rood.
Ik laat hem binnenkort weer een keer los springen zodat hij weer een beetje doorkrijgt wat de bedoeling is zonder mij erop.
Als hij dat weer een beetje snapt dan ga ik zaterdag in de springles eens kijken wat hij er van maakt.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 11:50

Ik draag geen bescherming omdat ik eigenwijs ben Knipoog
Maar volgens mij draag jij op de profiel pic ook geen cap, dus ben je net zo eigenwijs? Tong uitsteken

Nee ik snap dat het hoort maar ik vergeet het vaak om hem te pakken en ben ook vaak zat gevallen zonder cap, het is gevaarlijk ik weet het.
Excuses voor het slechte voorbeeld geven aan misschien nog jonge bokkers.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:55

CielitoLindo schreef:
Ik draag geen bescherming omdat ik eigenwijs ben Knipoog
Maar volgens mij draag jij op de profiel pic ook geen cap, dus ben je net zo eigenwijs? Tong uitsteken

Nee ik snap dat het hoort maar ik vergeet het vaak om hem te pakken en ben ook vaak zat gevallen zonder cap, het is gevaarlijk ik weet het.
Excuses voor het slechte voorbeeld geven aan misschien nog jonge bokkers.


Ik draag het ook nooit hoor, We lmet springen overigens......maargoed ook jaaaaren niet gedaan. Ik moet eerlijk zijn dat ik het aan ieders eigen verantwoordlijkheidsgevoel overlaat of ze wel of niet een cap opdoen. Maar dit commentaar krijg je geheid en ik dacht "kom laat ik het nou eens doen en kijken hoe het voelt" maar ik krijg er geen voldoening uit Haha! Haha! Haha! Haha! Knipoog

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 11:58

Ik rij dressuur ook altijd zonder cap, en springen eigenlijk ook. Maar dat is meer omdat mijn paard zo braaf is. Naar het bos en gevaarlijke ritten met vreemde paarden draag ik hem meestal wel, maar ook alleen maar als ik het niet vergeet.
En ach, ik vind het ook ieders eigen verantwoordelijkheid.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 14:14


Wiesje

Berichten: 2906
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:01

Ik vind je paard erg gaaf. En ook een mooie combi met dat tuig.

EEF www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:06

misschien ist banketstaaf om te zeggen maar ik vin dat je je hakken te hoog optrekt bij het rijden en dat je een beetje achterblijft in de ssprong...maar het is wel een heel mooi paardje

Like a shooting star

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 15:09

*pfieuw* wat een opluchting dat het wel een mooi paardje is..

En om niet banketstaaflig terug te doen. Mijn paard is net 7 maandjes bereden en springt hier voor de tweede keer onder de man dus de knulligheid tijdens het springen is onvermijdbaar.

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:16

CielitoLindo schreef:
*pfieuw* wat een opluchting dat het wel een mooi paardje is..

En om niet banketstaaflig terug te doen. Mijn paard is net 7 maandjes bereden en springt hier voor de tweede keer onder de man dus de knulligheid tijdens het springen is onvermijdbaar.


jah okee, maar dan vind ik je nog wel niet zo heel super zitten. En dat heeft nix te maken met dat ze nog maar 7 maandjes onder het zadel is!

Like a shooting star

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:41

Jammer dat de foto`s het niet doen.

Brabantse Fries ;)

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 15:56

Ze doen het wel, pixum was ff down.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 15:58

Loeser schreef:

jah okee, maar dan vind ik je nog wel niet zo heel super zitten. En dat heeft nix te maken met dat ze nog maar 7 maandjes onder het zadel is!


Gelukkig hoef ik ook geen GP te rijden. En het is een hij Knipoog

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:01

Ziet er leuk uit, vooral dat bijpassende zadel en hoofdstel, alleen ik vind je zit een beetje slecht, zal nog wel wat aan gedaan worden denk ik!
Maar succes ermee

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:08

Mooi paard!
Hopelijk gaat hij het goed doen in de SGW

Brabantse Fries ;)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:18

Mooi paard zeg!
En je zit is niet helemaal geweldig, maar ik kan het zelf niet beter, dus ik mag niks zeggen. misschien dat als je je beugels wat korter doet je wel beter meezit, want op de laatste foto (enigste foto waar je je onderbenen niet naar achteren hebt) lijkt het net alsof je benen bijna gestrekt zijn.
Denk dat je daarom ook je hakken optrekt.
Op de derde foto pak je zijn nek vast, dat doe ik ook altijd! Haha! maar jij deed het zeker omdat hij een beetje knullig sprong? Of doe je dat altijd?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:29

als je goed les neemt en je rijd met laarzen of chaps dan is het voor je paard ook veeeeel beter, je zegt dat ie nog niet vaak gesprongen heeft, dan is het dus juist belangrijk dat JIJ er wel fatsoenlijk op zit met het springen
ik wil je hiermee echt niet in de grond stampen ofzo
maar het is wel voor je eigen veiligheid
en zeker als je wil gaan crossen moet je (OOK ALS EEN PAARD ZELF SLECHT OF MOEILIJK SPRINGT) goed met de beweging mee kunnen gaan en zelf heel erg goed in balans zijn
een onervaren paard moet in balans leren springen , dat kan ie niet als jij niet in balans zit!
maar ik moet wel eerlijk zeggen dat je niet alles kunt zien bij het springen van een simpel kruisje, de meeste paarden springen daar l*llig overheen
dus ff oefenen
goed les nemen !!
en gauw weer nieuwe foto's van je knappe knolletje erop zetten !

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:35

leuk paard! mooi zeg, leuk dat hoofdstel en zadel in de zelfde kleur, past heel mooi bij zijn eigen kleur! MOOI!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:03

hoi
ik wou ff reageren op kim .ze maak toch wel zelf uit of ze met cap rijd ofniet het is eigen risico ik heb ff in je profiel gekeken en je heb zelf ook geen cap op dusss.waarom zeg je het wel tegen een ander ik zag ook dat je op een 5 jarige zit nou daar kan je ook vanaf vallen hoor een 5 jarige schrikt ook snel dusss....maargoed leuke springfotos hoor en een leuke paardje vooral de zadel en hoofdstel leuk die kleur bruin staat leuk bij je paardje!!!!! veel rij plezier en hoop dat het later goed gaat met je wedstrijden:Dojah als iemand wat over mij wil zegge ik heb geen fotos in mij profiel omdat ik niet weet hoe het moet maar als je het toch wil zien hoe ik rij kijk dan ff op http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=169666 en geef maar commetaar op bokt .maar als jullie commetaar geven kijk dan eerst naar je zelf met vriendelijke groeten sharona (het verhaal is niet banketstaaf bedoelt ofzo maar dit moest ik ff kwijt:D

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:06

sory een foutje op het laats banketstaaflig moet zijn banketstaaf ik weet niet wat ik wou schrijven maargoed sorry voor dat foutje

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 07:31

crossmonster schreef:
als je goed les neemt en je rijd met laarzen of chaps dan is het voor je paard ook veeeeel beter, je zegt dat ie nog niet vaak gesprongen heeft, dan is het dus juist belangrijk dat JIJ er wel fatsoenlijk op zit met het springen

Helaas helaas, mijn leren rijlaarzen zijn te klein geworden. Verdrietig
Citaat:
ik wil je hiermee echt niet in de grond stampen ofzo
maar het is wel voor je eigen veiligheid

Ach ik heb al ontdekt dat rijfoto's op bokt zetten vragen om commentaar is. Ook commentaar van mensen die het waarschijnlijk zelf nog 100x slechter doen. Maar ik ben er niet gevoelig voor. Scheve mond
Citaat:
en zeker als je wil gaan crossen moet je (OOK ALS EEN PAARD ZELF SLECHT OF MOEILIJK SPRINGT) goed met de beweging mee kunnen gaan en zelf heel erg goed in balans zijn


Gelukkig weet ik zelf dat dit gewoon erg ongelukkige momenten waren. En dat we het ook beter gedaan hebben voor zijn maand stalrust
*LOL*
Citaat:
een onervaren paard moet in balans leren springen , dat kan ie niet als jij niet in balans zit!
maar ik moet wel eerlijk zeggen dat je niet alles kunt zien bij het springen van een simpel kruisje, de meeste paarden springen daar l*llig overheen
dus ff oefenen goed les nemen !!


Gelukkig heb ik zaterdag springles en heeft mijn paard en ik nog een ruim jaar om ons te ontwikkelen.

Citaat:
en gauw weer nieuwe foto's van je knappe knolletje erop zetten !


Dat zal ik zeker doen Knipoog Haha!

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 07:34

sharonaollie schreef:
hoi
ik wou ff reageren op kim .ze maak toch wel zelf uit of ze met cap rijd ofniet het is eigen risico ik heb ff in je profiel gekeken en je heb zelf ook geen cap op dusss.waarom zeg je het wel tegen een ander ik zag ook dat je op een 5 jarige zit nou daar kan je ook vanaf vallen hoor een 5 jarige schrikt ook snel dusss....


Sharona, Gijsenkim bedoelde het als grapje Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 07:53

o o o, ik zie geen cap en ik zie gympies zonder hak in normale beugels. Stout stout stout.

Wel erg leuke foto's. Maar ikb lijf erbij, doe het veilig of doe het niet. Mijn vriendin is door een ongeluk (geen cap dragende) nu al acht jaar min of meer uit de running. Begint nu een beetje weer te kunnen werken maar je wil niet weten wat de gevolgen zijn.

'Paint' it 'Black'


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 1 bezoeker