Wel... óf niet... wel... óf niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wel of geen wedstrijden meer

Wel
14 (77%)
Geen
4 (22%)

Totaal aantal stemmen: 18


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Wel... óf niet... wel... óf niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 19:20

Ik zit er over te denken om geen wedstrijden meer te rijden (het zijn maar gewoon FNRS wedstrijden hoor)

alleen... het is zo moeilijk....
ik weet niet wat ik moet kiezen

tis verslavend Tong uitsteken

het kost me te veel moeite om heel de dag er mee bezig te zijn
naar aanleiding van dit topic

Heeft er iemand tips?

Liefs, Mireille

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:47

Het kost in ieder geval wel veel moeite maar het is toch leuk?? Haha! En je doet het iig nooit voor niks want je hebt altijd wel een gezellige dag achter de rug of een winstpunt en het is voor je pony ook leuk om af en toe ergens heen te gaan toch? *LOL* Ik weet zeker dat het Zonde is als je ermee stopt..

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 20:49

dat dacht ik ook, maar het kost me zo veel energie
en pijn... dat ik gewoon denk dat het beter is op te stoppen
ik kan niet op een antwoord komen

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:58

Als ik eerlijk moet zijn zou ik het als ik jou was niet doen, Je hebt zo veel pijn enz (dat ik uit jou berichten opmaak) Misschien kun je beter wat rustiger gaan rijden enz totdat je misschien iets gevonden hebt......
Ik weet het, het is heel moeilijk om te zien dat leuke dingen niet meer kunnen maarja.......

Kusjes Lisanne

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 21:06

inderdaad, ik voel me poedersuiker als ik met lichaamlijke dingen niet net zo goed ben als iemand anders die gewoon normaal ben
ik rijd meestal op de lastige pittbuls (zo als ze het noemen)
paarden rustig maken doe ik al redelijk lang, meestal ben ik ook de eerste die een nieuw paard mag testen...
ik ga van de zomer wel 1 week op paardenkamp...

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 06:54

Dan zou ik alsk jou was heel rustig aan doen, lekker 1 weekje ertegenaan op paardenkamp en dan.........weer rustig doen

Groetjes Lisanne

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:09

Ik heb net je andere topic gelezen over de mri-scan en ik begrijp dat het je allemaal veel moeite kost.

Zijn er geen mensen die je kunnen helpen met de wedstrijden, zoals je paard in orde maken, opzadelen ed. zodat jij alleen maar hoeft te rijden!? Als het op die manier kan en je kunt het zo wel volhouden zou ik zeker niet stoppen want ik begrijp uit je verhaal dat je er wel heel veel plezier in hebt !!

Veel succes en sterkte

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:01

Je topic klinkt me veelste bekend in de oren nu........zie mijn topic: [VMR] Wie heeft hier ooit last van gehad?
Het is maar een zeer korte en snelle beschrijving van wat ik voel....ik wilde niet gaan lopen zeuren maar het toch even kwijt.

Verder is het voor jou de vraag, is het dragelijk en is het het waard.......misschien kun je wel gaan mennen of iets anders?