zomerczeem deken werkt het of niet, lees het hier

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

zomerczeem deken werkt het of niet, lees het hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 18:40

JAAAAAAA, het werkt. Ik heb mijn pony sinds dinsdag een deken omgedaan een speciale vliegendeken (zo een witte met hoofd en al) van Harry Horse en ik zie al verbetering. Hij schuurt wel nog maar helemaal niet meer zo veel en daardoor komen er nieuwe haartjes op zijn schouders en begint zijn staart nieuwe haartjes te krijgen. Ik ben zo blij dat ik dit jullie allemaal effen wil laten weten.
Dus wanneer jullie een paard, pony hebben met zomereczeem (die van mij had het heel erg tot bloedens toe schuurde hij het open) koop hem een deken van Harry Horse, stukken goedkoper dan die dekens van Boett en volgens mij werken ze even goed. (Lijkt wel reclame Verward )
Succes ermee


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 00:25

hej das mooit och dat het werkt! en als spullen duur zijn wil het niet altijd zeggen dat die spullen beter zijn dan goedkopere!
Fijn dat je al verschil ziet!

Dag lieve mama...


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:50

gelukkig!ik heb hem besteld!mn pony schuurt zich helemaal ziek, heeft nog geen open plekken maar wel al bijna geen manene+kale staartwortel)

mn bijrijdpaardje, daar hebben ze nog een paard,d ie heeft ook zo'n deken(*weet niet welk merk, dacht ook HH) en die schuurt ook niet meer! ideaal!

heb hem ook voor mn andere paard besteld, zodat ie in de wei kan, want t stikt hier van de horzels, maar die heeft gelukkig geen zomereczeem!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:12

Mijn paard schuurde ook altijd, dus vanaf april (vóór de vliegjes) heeft hij een deken. Maar hij schuurt nog steeds. Enige verschil is nu dat z'n manen niet gelijk helemaal eraf liggen. Ik vond het een beetje tegenvallen, maar hij heeft wel beduidend minder jeuk. De deken is tot nu toe wel het beste wat ik geprobeerd heb...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:17

Ik wil ook eigenlijk wel zo'n deken aaschaffen, die van mij begint ook met schuren. (Ok, hij krabt z'n manen kapot met z'n achterhoeven en schuurt met z'n staart) Maar hij staat dag en nacht op de wei, dus ik denk niet dat die deken het lang vol zal houden...

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:23

*Tequila* schreef:
Ik wil ook eigenlijk wel zo'n deken aaschaffen, die van mij begint ook met schuren. (Ok, hij krabt z'n manen kapot met z'n achterhoeven en schuurt met z'n staart) Maar hij staat dag en nacht op de wei, dus ik denk niet dat die deken het lang vol zal houden...


Koop de deken die Chica ook heeft! Wim en Margreet hebben hem bij Walter gekocht voor 160 gulden. Hij zit echt super en hij is nog helemaal heel, terwijl hij toch wel heel wat te verduren heeft...

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 23:47

tequila: mijn pony staat ook dag en nacht buiten hoor. Ik dacht ook echt, die gaat het niet lang uithouden maar tot mijn verbazing is ze morgen al een week en buiten het heeeeeeel vuil zijn (is ene witte deken ook voor uv stralen) valt alles nog goed mee. Hij schuurt er ook wel een beetje bij maar helemaal niet meer open of zijn haren weg. Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 102 bezoekers