Vanavond weer rijden, maar niet op haike

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Vanavond weer rijden, maar niet op haike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 11:41

Heyzz

na haikes ongelukje hebben veel mensen aangeboden dat ik op hun paard wel af en toe zou mogen komen rijden. Maar 1 iemand had gevraagd of ik op de (toekomstige) springpony van zijn zoon (12) wilde dressuren. Ook uitbrengen op wedstrijden, in de klasse (D? od toch een E)-B, is pas 4 jaar oud. Zijn zoon heeft 2 pony's, allebei om te springen en geeft niks om dressuur, terwijl die pony het goed kan. Mag dus weer lekker mee op wedstrijd!! Ook mocht ik die pony al meenemen naar de instructieweken in Ermelo, maar weet nog niet of ik dat doe, eerst eens kijken hoe het gaat. Mocht ook jaike zolang bij hem zetten en zijn pony bij ons zetten, maar dat wil ik niet omdat haike dan te ver weg staat.

Heb echt heel erg veel zin in vanavond, al een week niet gereden, terwijl ik eigenlijk 5x per week rijd. En best wel spannend, pas een keer gezien. Hij is wel heel mooi, en BONT!!!!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:49

Gefeliciteerd! Kan je toch nog een beetje mee blijven doen, das leuk natuurlijk! Hoe gaat het nu met Haike?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:41

He tess,das goed nieuws.
Gewoon lekker plezier mee gaan maken.
Elk ander paard wat je te rijden krijgt is een ervaring meer!
Je pikt zoveel dingen op wat anders voor jouw heel gewoon zou zijn met Haike.En al die dingen die je met een ander paard oppikt kun je misschien straks weer met Haike gaan uit proberen.
Heel veel plezier ermee.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:37

hee gaaf zeg! dat is wel kei leuk!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:46

leuk voor je zeg!

hoe is het met haike? Gaat het al wat beter?

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 16:57

Met haike gaat het wel wat beter, maar voordat ik weer kan rijden zijn we waarschijnlijk een jaar verder.
Nu heb ik dus een zeer talentvolle 4-jarige D-pony om te rijden, echt SUPER!!!! Ben nu al 2 keer gaan rijden, en liep soms al beter als haike soms deed terwijl die M1 was. Toch mis ik haike wel met rijden, alles is weer wennen, en haike was vertrouwd.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 10:58

haike schreef:
Met haike gaat het wel wat beter, maar voordat ik weer kan rijden zijn we waarschijnlijk een jaar verder.


Gisteren DA geweest, over 2 maanden mag ik weer rustig op!! Nog niet zwaar belasten maarw el rustig.