wie komen er hier allemaal nie uit nederland/belgie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 11:27

ik las namelijk dat expensive uit canada kwam
en volgesn mij kwam pril uit texas zijn er nog meer vind het wel leuk dat die ook op bokt zitten


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 11:30

Caballo woont ook in de USA. En Joost van Gestel woont nu in Finland maar heeft een tijd in Canada gewoond. Je kunt het ook opzoeken in de gebruikerslijst, maar het is inderdaad leuker als 'buitenlandse' bokkers hier ff een verhaaltje neerzetten! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 11:32

jah precies dan kunne ze ook vertellen hoe ze daar terecht zijn gekomen en of ze daar altijd al hebben gewoond

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 08:05

Ik woon in Texas. Caballo woont ook in Texas en dan geloof ik Expensive van Canada. Er was hier ook ene "oldtimer" op bokt die ook uit de USA kwam maar volgens mij komt die niet meer op bokt. Groetjes

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pril op 2001-08-29 08:06 ]</font>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 08:25

Tsk Pril...we willen je verhaal horen hoor... Schijnheilig We weten dat je in Texas zit, maar hoe je daar beland bent... Verward Kom op Pril, vertel eens... Haha! Van Caballo weet ik hoe ze daar beland is... Haha! erg leuk verhaal (boeketreeksje Knipoog ), mag ze zelf vertellen als ze wil... Knipoog

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 18:50

jah pril ik wil verhaaltje en ook van de andere

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 19:06

Okee okee komt er aan! Alleen ik moet nu eerst ff naar school (een uurtje maar) ben zo terug en dan krijgen jullie mijn verhaal te horen, stelletje nieuwsgierig aagjes Knipoog

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 19:13

jeeeeeej

haahh toen ik las ik moet nu naar school
oja tijdverschil hahah was wel dom

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 20:48

cool, wist niet dat er 'zoveel' zover weg zaten!
Verhalen! Cool

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 07:23

En daar is ik dan *LOL* Ook uit het verre Texas, net als Pril... Ik ben hier in april van '96 gaan wonen en in oktober van '96 hier getrouwd met een Texaan genaamd Robert (als ik dan toch m'n hele verhaal moet gaan vertellen *LOL* ) Mijn zus was hierheen verhuisd in '89 en ik was al een aantal keren op vakantie geweest bij haar. Toen ik onverwachts (verzekering was eens gul geweest *LOL* ) op vakantie ging bij mijn zus in februari van '96, heb ik Robert leren kennen op een verjaardagsfeestje van een vriendin van mijn zus (volgen jullie het nog, hihi). En dat was liefde op het eerste gezicht Lovers Robert heeft mij in diezelfde week nog een aanzoek gedaan om met hem te trouwen Pling En ja, er zijn mensen geweest die dachten dat ik het deed voor de burgerschap... Ha ha...hadden zij het even mis *LOL* We zijn straks in oktober (de 5de om precies te zijn) alweer 5 jaar getrouwd.
Dat is dus effe in het kort hoe ik hier in de staat Texas terecht ben gekomen Knipoog
En ik heb Pril ook al een keer ontmoet Cool Dat gaan we zeker nog een keer doen, he Pril?
Ik ben inmiddels (denk ik zelf Scheve mond\ ) al een echte "redneck" geworden. We hebben al een aardig veestapeltje en nog steeds groeiende (zie ook topic op western met foto's van onze koeien).
Nu laat ik het aan Pril over om haar verhaaltje te vertellen Knipoog
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 14:34

ik snap um wel spannend hoor en pril waar blijft jou verhaal

p.s. mag vast wel eesn komen logeren he Knipoog

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 05:11

Okeej mijn verhaal: Nou eigenlijk heel simpel! Mijn ouders gingen hierheen verhuizen omdat ze Nederland zat waren en ik ben gewoon meegegaan. Ik was toen 18, ben nu 20 dus woon hier nu (bijna) 2 jaar. Mijn ouders hebben een guest ranch en ik zit nu nog in 1 van de gastenkamers maar binnenkort ga ik verkassen naar een heel schattig houten huisje met een heeeel mooi uitzicht! Ik werk op maandag en zaterdag en ga dinsdag woensdag en donderdag naar college Misselijk School sucks, maar ja moet maar ff want anders word ik nooit rijk en kan ik ook geen mega grote ranch kopen. Ik wil wel graag in Amerika blijven wonen maar mischien dat ik er wel met 21 uit getrapt word. Ze zijn nl. zoooo traag bij de immigratie dienst, word je niet goed van. Mijn verblijfsvergunning loopt af op m`n 21e dus als ze dan nog niet mijn papieren in behandeling hebben genomen ben ik de banketstaaf. (zit al 3 jaar te wachten) Of ik moet ff snel trouwen, maar dat zie ik dus niet zo snel gebeuren Haha! Bovendien ga je voor een nephuwelijk in de bak (heej, heb ik wel meteen een verblijfsvergunning! *LOL* )

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:05

Ik woon nu weer in Nederland maar heb 5 jaar in Ghana (West Afrika) gewoond. Ik was aan het afstuderen en kwam een advertentie tegen voor een docent informatica in Ghana. Dat ben ik geworden en daardoor ben ik daar blijven hangen. In 1998 ben ik terug gekomen en afgelopen zomer ben ik er weer op vakantie geweest.

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:40

En ik woon in noord-Duitsland, in de stad Zeven (eerder stadje), en ook ik ben hier gaan wonen vanwege m'n vaders werk. De plaats ligt vanaf het midden in de stad 47 km van Bremen en iets van 80 km van Hamburg, en ligt een paar kilometer van een Nederlandse kazerne, dus ik doe hier gewoon HAVO 5 tweede fase. Voordat we hier gingen wonen hebben we een jaar in Amerika gewoont (Fort Wayne, Indiana), niet de meest interessante stad in de States maar je krijgt wel redelijk een beeld hoe het leven er daar aan toe gaat.

These train conversations are passing me by
And I don't have nothing to say
-Adam Duritz

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 16:07

wat leuk... spreken expensive enzo allemaal nederlands?? Wat hebben jullie met nederland dan? Familie daar of...

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Antonius, Esther, Jette, karinmanon, Pantykous, rosalie_a en 162 bezoekers