holistische geneesheren/accupuncturisten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

holistische geneesheren/accupuncturisten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 11:49

Ik ben toch van plan om Rio eens te laten onderzoeken (met name voor de kramperigheid), nu had ik een topic over E. Laarakkers geopend maar ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig over nog meer holistische klinieken cq individuen rondlopen die goede resultaten hebben geboekt.

En waar kan ik die informatie beter verkrijgen dan op het BOKT Knipoog . Dus medebokkers vertel mij jullie alternatieve ervaringen en vooral ook de kosten die jullie hebben gemaakt (inclusief medicatie, meditatie, wierrook, naalden Knipoog enz).

Alvast bedankt,


Monique


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:37

Waarschijnlijk heb je niet veel aan deze informatie, aangezien het voor een hond was, en in Amsterdam, maar misschien heeft iemand anders er wat aan.

Banjer is een 17 jaar oud hondje, en ze had de laatste tijd vrij veel last van haar achterpootje. De enige dierenarts die die dag beschikbaar was, was een holistische dierenarts. Bij de intake wilde hij alles van Banjer weten.. Haar karakter, haar eigenschappen, gekke tikjes enz.

Daarna kreeg ze homeopathische pijnstillers voor haar heup. Medicijnen om de oorzaak weg te nemen zouden weinig zin hebben omdat ze gewoon al te oud was. Bovendien kreeg ze vitamine pillen die de hersenactiviteit bevorderen, aangezien ze meerdere beroertes heeft gehad. Ook kreeg ik oogdruppeltjes voor een rood oogje.

Dit geheel koste 65E, waarvan 20E voor de vitaminen, 6E voor de pijnstillers en 60ct voor de oogdruppels. Volgende keer (na 40 dagen) betaal ik 26E voor de vitaminen en pijnstillers.

Al met al vond ik het qua prijs vreselijk meevallen, de pillen werken goed, en hij was echt heel lief voor Banjer. (ze was bang op de tafel, dus deed hij alles op de grond, veel artsen vertikken dit)

De dierenarts zit in een dierenwinkel in de Rijnstraat in Amsterdam. Hij heeft reguliere diergeneeskunde gestudeerd.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Fleuribelle, GoogleAdsense, Trendiction en 32 bezoekers