Happy Paintshow Wijdewormer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Happy Paintshow Wijdewormer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 21:13

Gelukkig zijn wij weer thuis..........had het helemaal gehad!!! Maar goed. Ik heb niet te klagen, heb mijn beruchte tegenstander verslagen ( Cool ) en ben weer een paar halterpunten rijker. Eindelijk weer eens bokkers getroffen, Jos, Vera en Nanouk, Francis en zelf was ik samen met Cornelie! Leuk!!!
Hoe hebben jullie de wedstrijd ervaren??

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:26

ik heb jullie ook gezien en gesproken. alleen francis niet

mijn paardje was erg lief op zijn 1e wedstrijd.

het hekje van de trail vond hij wel er vreemd Haha! plantjes er naast , wit met een glimmende bovenkant Cool , thuis is dat ding gewoon bruin en dan kan je er gewoon doorheen lopen Schijnheilig

pleasure ging lekker, de jury vond het een mooi paard met mooie gangen, de galop moest nog wat beter, maar dat kwam wel goed.

jim staat nu erg moe in zijn stalletje , alle indrukken van de dag te verwerken Ach gut

ik vond het een leuke dag en de volgende keer doe ik weer mee.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 21:41

Ja, Jos, we hebben je zien zweten bij het hek!!! Malle Jim! Maar hij was erggggg braaf en een mega- dikke knuffelkont.......

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:56

Ik was er toch echt hoor! Verward
Dot heeft het ook weer perfect gedaan. (Wácht maar FlyingHigh... }> Knipoog ) In de Open één punt er bij en in de Amateur twee, dus allebij d'r ROMmen komen nu toch wel héél dicht bij! SPANNEND!! *LOL*
Ben echt hélemaal kapot! Liep al vanaf 8 uur in de bak, omdat ik ook zou 'in hand trailen'... ging ook boven verwachting eigenlijk... 2e plaats! En ik had helemaal niks geoeffend! (Wel duidelijk dat ik thuis met balkjes aan de gang moet... achterwaards en zijwaards kan ze perfect, maar met die balken op de grond... Bloos )

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:56

Flying High! Wat een bescheiden berichtje!!
Je ben een Grand Champion Mare rijker (Straw Miss) en je "Stud" Made in Holland plaatste zich als eerste! Party!!
Van harte nogmaals!!!

Was een leuk dagje, leuk om iedereen te ontmoeten. Weer heel wat over halteren bijgeleerd. Ik had nl. nooit echt goed gekeken vroeger als het halteren was, maarja, nu Digger misschien straks ook aan de slag moet is het toch wel belangrijk om precies te weten wat de bedoeling is Knipoog

Jos, ook van harte met je derde plaats in de trail Knipoog

Francis ook heel erg gefeliciteerd met je Dot en haar reserve titel!!!! Haha!

Charene, ik heb je gemist Verward

De rest, die ik heb gemist, natuurlijk ook gefeliciteerd!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:59

*LOL* *LOL* *LOL* 3e in de trail, je kan ook zeggen laatste in de trail Haha!
maar hij vond zijn gele lintje duidelijk minder eng dan zijn rode lint

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:09

Jos schreef:
:)) *LOL* *LOL* 3e in de trail, je kan ook zeggen laatste in de trail Haha!

He Jos, we zouden toch gewoon zeggen dat je derde was geworden en niet hoeveel deelnemers er waren!!! Bloos

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:09

o ja, Lips are sealed

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:14

Hallo,

Ik ben ook naar de wedstrijd geweest (zonder paard). Ik was al benieuwt wat Simone de Geus tegen je zei na de pleasure Jos, maar dat is me nu dus duidelijk. Het was voor de toeschouwers wel een beetje langdradig om steeds maar weer hetzelfde trailparcourtje te zien Slapen . Ze hadden misschien beter de amateur en de open een ander parcourtje kunnen laten doen.

Allemaal gefeliciteerd met jullie resultaten!

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:15

Het wordt t och tijd dat er hier in de buurt weer eens wedstrijden komen. Kan ik er ook eens bij zijn.
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Lachen

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:16

Allemaal van harte Gefeliciteerd!!! Klinkt als een zeer geslaagde show!! Wat cool dat die ROM's nu zo dichtbioj komen! Heb je vast dit jaar nog wel "binnen"!!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 08:22

vera schreef:
Flying High! Wat een bescheiden berichtje!!
Je ben een Grand Champion Mare rijker (Straw Miss) en je "Stud" Made in Holland plaatste zich als eerste! Party!!
Van harte nogmaals!!!



Dank je Vera.............tuurlijk ben ik trots, maar als je paard eenmaal snapt hoe ze moet blijven staan en er toppie uitziet, is zo'n halterklasse erg langdradig........je staat maar te staan he, Schijnheilig . Met Kobus moeten we nodig aan het oefenen, die heeft geen seconde stil gestaan, daar baalde ik behoorlijk van, hij kan zichzelf best in de kijker zetten, maar dan moet ie niet zo lopen drentelen. Ga ik hard aan oefenen dus. Maar ach, zijn eerste wedstrijd en voor het eerst zo'n eind van huis met de trailer. Ik zal verder niet klagen, ik was bere- trots dat ik mijn 2 jarige hengst als een doedeltje naast zijn moeder op de trailer kan zetten, zonder kort te staan of een hengstenschot er tussen te hebben. Hij heeft wel manieren geleerd!!! En dat is erggggg prettig!!! Ze waren zelfs (nog??) erg wijs met elkaar en stonden dromerig naast elkaar te dutten op de trailer de heen- en terug- reis!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 08:24

Jaja, ook ik heb een paar bokkers gezien. En jos, leuk dier heb je!!! En je hebt je toch knap door die (rot)proef van de trail gered. Maar wat een vreselijk lange dag, alles liep uit, niks was duidelijk Boos! Maar ja, volgende keer beter Lachen

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 08:50

FlyingHigh schreef:
Hoe hebben jullie de wedstrijd ervaren??

Goed!
Wij waren derde bij de BS Halter en eerste (and one and only) bij de BS Showmanship At Halter, Amateur.

De Halter duurde inderdaad best wel lang, gelukkig was mijn meissie ontzettend braaf Lovers . Dit in tegenstelling tot een aantal zeer ongemanierde hengsten, gillen, leuter er uit.

Ik vond het wel een beetje heel link dat er loslopende kleine kinderen in de inrijbak liepen, het was er al druk zat! Helemaal toen er ook nog eens drie mensen gingen staan longeren .

Freeform classic te koop
Wijsheid is: alleen praten als je de stilte kunt verbeteren.

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:33

Ik ben nog steeds een beetje beduusd van mijn kleine showpaardje. Wat heeft ze goed haar best gedaan. Vooral in de tweede keer pleasure (open)was ze eigenlijk moe aan het worden omdat Simone ons zo lang liet galopperen. Maar ze bleef luisteren en werken. Latere berekeningen lieten zien dat we gisteren in 4 onderdelen totaal 10 punten verzameld hebben..... Ik ben zo trots op mijn kleine, wispelturige (toch, Brigitte?!) Pooh-beer!!!!!!!
Groetjes, Natascha

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:43

Zo!!!! Jij hebt een stapel punten verzameld, goed hoor Lachen

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:53

Wanneer gaan we Bokt naambordjes dragen?

Met Francis en Janet nog zitten kletsen, Jos heb ik nog zien rijden (Is dat Jim?! Da's wel ff wat anders dan die spring in 't veld die ik op de halterclinic in Lunteren heb gezien *LOL* ) Maar de rest...ik ken ze niet dus da's zo lastig herkennen :/

In ieder geval iedereen gefeliciteerd met de resultaten!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 10:41

[quote="PaintjeDe Halter duurde inderdaad best wel lang, gelukkig was mijn meissie ontzettend braaf Lovers . Dit in tegenstelling tot een aantal zeer ongemanierde hengsten, gillen, leuter er uit.

Ik vond het wel een beetje heel link dat er loslopende kleine kinderen in de inrijbak liepen, het was er al druk zat! Helemaal toen er ook nog eens drie mensen gingen staan longeren .[/quote]

Tja, er zijn sommige hengsten...........maar er liepen toch ook een lading zeeer brave kerels bij!! Als je al die jongens in dat voorste gedeelte bij elkaar zag sjokken, dat zie ik in het KWPN- wereldje niet zo snel gebeuren hoor!!! Het is momenteel natuurlijk ook dek- seizoen en dat werkt altijd erg goed op de hormoon- huishouding van veel jongens, }> .

Verder heb ik ook enkele zeer ongemanierde merries ertussen zien lopen......heb ter nauwer nood mijn vege lijf kunnen redden van een stel trappen van een hittepetitje, Haha! .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:44

Paintje, ik heb je helemaal niet gezien, maar als ik hier lees zijn er meer die aan mijn aandacht zijn ontsnapt, helaas.

Paintje schreef:
Dit in tegenstelling tot een aantal zeer ongemanierde hengsten, gillen, leuter er uit.

Hier ben ik het toch niet mee eens. Hengsten hebben een natuurlijke drang om merrie´s te imponeren dus zo ongemanierd is dat niet Tong uitsteken
Daarnaast is het natuurlijk een beetje achterlijk dat merries en hengsten in de halter door elkaar moeten lopen. Vooral op zo´n klein voorterrein als in deze showarena.
Voor de merrie-eigenaar een doorn in het oog maar zeker net moeilijk voor de hengstenhouder die zijn hengst maar gefoccused moet zien te krijgen op 4 beentjes die naast elkaar moeten staan. Dit i.p.v. alle die lekkere potentiele dames die er zomaar rondlopen. Extreme duivel
Extreme duivel

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:00

FlyingHigh"]
Tja, er zijn sommige hengsten...........maar er liepen toch ook een lading zeeer brave kerels bij!! Als je al die jongens in dat voorste gedeelte bij elkaar zag sjokken, dat zie ik in het KWPN- wereldje niet zo snel gebeuren hoor!!!
[/quote]
Mee eens ! Je hoort mij ook niet alle hengsten over één kam scheren.

[quote="FlyingHigh"]
Verder heb ik ook enkele zeer ongemanierde merries ertussen zien lopen......heb ter nauwer nood mijn vege lijf kunnen redden van een stel trappen van een hittepetitje, Haha! .
[/quote]
Yep, ook die zijn er. Ik was ook heel blij met de mijne: Dromen (bijna)

[quote="FlyingHigh"]
Het is momenteel natuurlijk ook dek- seizoen en dat werkt altijd erg goed op de hormoon- huishouding van veel jongens, }> .
[/quote]
[quote="FlyingHigh schreef:
Hier ben ik het toch niet mee eens. Hengsten hebben een natuurlijke drang om merrie´s te imponeren dus zo ongemanierd is dat niet
Daarnaast is het natuurlijk een beetje achterlijk dat merries en hengsten in de halter door elkaar moeten lopen. Vooral op zo´n klein voorterrein als in deze showarena.
Voor de merrie-eigenaar een doorn in het oog maar zeker net moeilijk voor de hengstenhouder die zijn hengst maar gefoccused moet zien te krijgen op 4 beentjes die naast elkaar moeten staan. Dit i.p.v. alle die lekkere potentiele dames die er zomaar rondlopen.

Elk paard, ongeacht geslacht, is netjes op te voeden. Zeker als jij met een dekhengst wil showen, maakt niet uit welk seizoen, dien je er voor te zorgen dat je hengst zich kan gedragen. Kijk maar eens naar de pro's.
Die Halterbullen op de World Show zijn dan misschien bullebakken, maar ze zijn wèl te handelen.

Freeform classic te koop
Wijsheid is: alleen praten als je de stilte kunt verbeteren.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 11:04

Ik weet het...........hengsten zijn prima op te voeden. Ik had mijn hengst gewoon naast de merrie op de trailer staan, zonder hengstenschot of wat ook maar..........geeeeeeeeeeen probleem!!! Maar ja, als ze hengstig zijn mogen ze van mij best eventjes loeren, maar verder NIETS! Die Worldshow bullen hebben Dampo in hun neus, die ruiken dus niets...Lachen.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:12

FlyingHigh"]
Ik weet het...........hengsten zijn prima op te voeden. Ik had mijn hengst gewoon naast de merrie op de trailer staan, zonder hengstenschot of wat ook maar..........geeeeeeeeeeen probleem!!!
Maar ja, als ze hengstig zijn mogen ze van mij best eventjes loeren, maar verder NIETS!
[/quote]
Netjes hoor van die twee !

[quote="FlyingHigh schreef:
Die Worldshow bullen hebben Dampo in hun neus, die ruiken dus niets...Lachen.

Toch zag ik ook daar even een leuter gluren, maar dat werd wel even gecorrigeerd. Kettinkje onder de bovenlip langs, aauw! Als ie slim is laat ie dat in het vervolg.

Freeform classic te koop
Wijsheid is: alleen praten als je de stilte kunt verbeteren.


charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:47

Vond het leuk om een keer een paint wedstrijd te zien, heb ook heel veel mensen misgelopen Verward (sorry Vera) was er smorgens tot ongeveer 11.00 en s`middags ook nog twee uurtjes. Dacht dat showmanship at halter in de middag was, maar alles was volgens mij verschoven.

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:02

Veel gave paarden gezien. Ben na de halter rubrieken weg gegaan, want toen was het al redelijk laat en mijn eigen paardjes moeten ook verzorgd en gereden worden. Altijd leuk een show dicht bij huis.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:36

charene schreef:
Vond het leuk om een keer een paint wedstrijd te zien, heb ook heel veel mensen misgelopen Verward (sorry Vera) was er smorgens tot ongeveer 11.00 en s`middags ook nog twee uurtjes. Dacht dat showmanship at halter in de middag was, maar alles was volgens mij verschoven.

Jeetje, wij waren er om exact 11.00 uur en zijn om iets van 15.00 uur Verward weggegaan. Stom dat we elkaar niet hebben gezien. *LOL*
Maar ik zocht FlyingHigh op een gegeven moment en toen liepen we ook rondjes omelkaar heen. Toen zijn we elkaar gaan bellen en bleken we vlak bij elkaar te staan Extreme duivel Clown

Charene, zit je nog met mijn dek, wat nu?? Bloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers