petje af?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

petje af?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 16:19

we hebben hier al topics gehad over rijbroeken

nou eentje over petten!

dragen jullie ipv een helm soms een pet?

een gewone ordinaire pet ?
of moet het eentje van pikeur, anky,... voor jou zijn?

graag jullie mening *LOL*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:20

Ik draag een gewone ordinaire pet
Liefst een zo goedkoop mogelijke, want die dingen komen bij mij overal terecht en dan is weggooien niet zo erg.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:37

Ordinair petje Haha!
Op oefening en uitzending kun je vaak mooie herinnerings petjes kopen. En die worden dus met liefde gedragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 17:44

Gewoon een ordinair petje.
Maar uiteraard wel in de goede kleur Haha!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:29

Lichtblauw fila petje (hoezo besmettelijke kleur)
Maar ik neem hem niet altijd mee, dus zit ik lekker met mijn haar voor mijn ogen..
(cap, wat is dat?)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:15

kan slecht tegen de zon, dus als ik er niet op zit heb ik meestal mijn stamboek pet op

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:18

Ik heb verschillende petjes 1 grijze met het hoofd van mickey mouse erop met daar onder de tekst disneyland paris.

1 australian petje groen met grijs.

1 fjorden petje met een fjorden hoofd erop en de tekst I love fjords!
In het beige met zwart.

En ik gebruik ze ook nog allemaal.

Wodan en ik onderweg in de M2

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:20

ik heb naar de paarden altijd een lichtblauw petje op, merk weet ik zo niet, maar hij is al best oud iig!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:24

Als ik naar de paarden ga (of iets wat met paarden te maken heeft) heb ik meestal een beige pet met zwarte klep op, die ik in Las Vegas heb gekocht (staat ook Las Vegas op Tong uitsteken ) Ik heb ook nog een donkerblauwe met Jacky erop, maar die hangt als mooie herinnering in mijn slaapkamer (of hij ligt nu ergens tussen de zooi op mijn kamer Tong uitsteken )
Rijden doe ik overigens altijd met cap...
Laatst bijgewerkt door Jacksel op 22-06-03 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:24

een normaal petje of helemaal niets!

Auke Fan Bommelsteyn 03-05-2000-21-05-2006 RIP

http://itfryskehynder.forum2go.nl/index.php

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:27

verliezen jullie je petje niet?
ik ging ook weleens met petje rijden, en ik had m'n staart door het gaatje gedaan.
zat ik in galop, en er stond ook wat wind, hing dus m'n petje aan m'n staart. nooit meer ermee gereden gelijk.
ik kan hem natuurlijk wel met speldjes vastzetten dan verlies ik hem denk ik niet.
maargoed ik rij net zo lief zonder.
met les rij ik met cap, maar dat is verplicht Knipoog

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:34

Ik heb als het regent een bruin-leren hoed op, en als de zon schijnt een lichtgroene 'TRAIL' pet op.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:43

Ik draag echt altijd een pet, altijd van de Aangespannen Haflinger, want die waait niet af als ik aan het racen ben ik heb er helemaal geen last van. Mij zie je niet meer zonder pet, want ik vind m perfect tegen zon, regen, hagel, noem maar op als dat in je gezicht komt. Heb m ook op in de klas als dat kan (kan ik de klep lekker voor mn gezicht trekken als een docent mn richting op kijkt en de binnenkant van de klep is héél handig om spiekbriefjes op te plakken Haha!).

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:48

Ik zet meestal mijn coca cola-pet op,die heb ik toch gratis gekregen Haha!

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:27

idd een doodgewonen 'ordi' pet en bijna nooit mijn cap heel stout!

alleen als ik naar buiten ga draag ik mijn cap met heel veel tegenzin maar dat doe ik toch!

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:29

Heel onverstandig en ik kan het weten (tien dagen ziekenhuis en een geheugen wat het nog steeds niet helemaal doet) maar ik draag geen cap. wel een petje. Dat zit gewoon lekkerder tegen de zon, de wind en de regen. Ik kan mijn haar fatsoenlijk kwijt en er zitten geen bandjes onder mijn kin door.
Favoriet merk: nike

Bejaarde bokkers weten meer

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:41

Ik rij meestal met cap. Ik ben er een paar jaar terug afgevallen en sinds dien durf ik niet meer zonder. Hoewel ik de laatste tijd toch nog wel eens zonder opstap...

Met een pet rij ik niet, dan doe ik liever mijn cap op.

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:31

SharirBobby schreef:
verliezen jullie je petje niet?
ik ging ook weleens met petje rijden, en ik had m'n staart door het gaatje gedaan.
zat ik in galop, en er stond ook wat wind, hing dus m'n petje aan m'n staart. nooit meer ermee gereden gelijk.
ik kan hem natuurlijk wel met speldjes vastzetten dan verlies ik hem denk ik niet.
maargoed ik rij net zo lief zonder.
met les rij ik met cap, maar dat is verplicht Knipoog


Ik rijd ook het liefst met petje (in idd de juiste kleurstelling). Moet wel zeggen dat het er de laatste tijd niet helemaal meer van is gekomen, maar goed.
Verder verdeel ik mijn haar in 2-en. Pak het "bovenste" gedeelte van mijn haren en doe dat door het gat in het petje, dan maak ik van mijn onderste haar (dat ik dus niet door het gat van mijn petje heb gehaald) samen met het gedeelte wat ik wel door het gat heb gehaald een staart. Met gevolg dat als mijn petje af zou waaien het in mijn staart blijft hangen en ik dus geen petje hoef te zoeken.
Misschien een idee??

Back in the saddle Haha! 20-9-2008


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:37

Als het regent heb ik vaak op de fiets naar stal toe een petje op. Uit NY en daar staan de twin towers op. Vanwege 11 septmber vin dik het niet zo netjes meer om dat petje te dragen. Verder heb ik het Bokt-petje (donkerblauw) maar die is me te groot en draag ik dus heel weinig.
Ik had een heel mooi bruin leren petje van Mountain Horse maar die ben ik een keer verloren...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:40

Als ik buitenritten maak, ga springen of op wedstrijd dan heb ik mijn cap op.
Anders rijd ik als er niet te veel wind staat vaak met een petje. En dan meestal nog mijn bokt-petje Knipoog
In de zomer tegen de zon (Anders krijg ik te veel hoofdpijn) en in de winter tegen de kou op het voorhoofd,

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:43

Ik heb verschillende petjes,
o.a. van Adidas, Taz, Bert & Ernie, gewone zwart suede etc. Ik draag ze vaak met in de bak rijden en tijdens het stalwerk.

In het bos rijd ik eigenlijk alleen nog maar met cap, Ozep is niet zo betrouwbaar en de hengst is nog jong en krijgt nu hij wat conditie krijgt ook wat praatjes. Hem rijd ik thuis ook vaak met cap (Pikeur helm btw).

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:03

Ik heb alleen een petje op als ik op stal bezig ben en bij het wassen. Rijden doe ik altijd met cap ook in de bak ook al is het een super braaf dier... het blijft een dier

21-5-2010 Luc geboren!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:04

een cap (te paard) en alleen als het heeeeel zonnig is een petje wat voor het grijpen ligt (als ik niet op het paard zit tenminste).

:evaw:

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:32

Rijden doe ik met cap, maar ik heb wel een petje voor tijdens het werk op stal. Ik heb er een bloedhekel aan als mijn haar steeds in mijn ogen hangt.
Ik heb een donkerblauw petje met Yorghos erop (alleen naam) en een oude bruine fleecepet. Die ziet er echt niet meer uit, maar zit wel erg lekker.

* To Belg, or not to Belg *

tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:22

Een paar jaar geleden viel ik met mijn hoofd op een hek, gelukkig had ik mijn cap op (wel om de verkeerde reden want het vroor 6 graden en ik had het zo koud dat ik die helm op mijn hoofd had gezet!) maar goed, mijn cap was dus finaal door de midden en ik had helemaal niets, niet eens een hersenschudding!

Maar even goed ben ik daar natuurlijk behoorlijk van geschrokken en sindsdien rijd ik altijd met cap, al is het 30 graden! maar als ik dan van het paard afstap dan gaat meteen het petje op! (ook lekker handig voor je haar, want dat zit dan natuurlijk voor geen meter meer Knipoog )

All people smile in the same language....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers