Mijn verslagje..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Mijn verslagje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 10:06

Echt een heerlijke week gehad in Almelo, gezellige mensen, leuke sfeer en (over het algemeen) erg mooi weer.
Mijn uitgangspunt om naar Almelo te gaan was om Cas in ieder geval eens een proef te laten lopen zonder overal spoken te zien, en dat is meer dan gelukt. Zelfs mijn eerste winstpunt gehaald (163) en vijfde geworden, en dat was echt boven verwachting. Rest van de week rond de 150 gereden, met een dieptepunt op woensdag (dag na een hele nacht regen) van 131 en 141. Het terrein was 's ochtends aardig glad en daardoor reed ik niet echt voorwaarts en Cas gleed in de galop uit, tweede proef die dag had hij weinig vertrouwen meer, en dat werd dus ook prut Haha! Maar meer dan trots op mijn paardje.
Stalgenootje ging voor haar laatste punt in de L1, en die was de eerste dag binnen (tevens 2de geworden), helaas lukte het niet meer om de volgende dag te promoveren, dus nogmaals L1 en weer een winstpuntje. De dag daarna mocht ze L2 en de eerste proef was goed voor 152 punten, waar ze meer dan tevreden over was. De dag erna stonden er twee proeven voor haar op het programma, 1ste proef was goed voor 154. Helaas lag er tussen 1e en 2e proef niet genoeg tijd om af te zadelen, dus maar een uur gestapt en geprobeerd paard los te houden, jammergenoeg liep het allemaal uit waardoor haar paard echt geen zin meer had Boos! , toch gestart, maar helaas maar 145 punten.
Al met al een week waarin we veel lol hebben gehad, doodmoe zijn geworden en veel hebben geleerd.
Puntenfestijn kan ik Almelo niet noemen, net als op andere wedstrijden heb je hier uitschieters naar boven en naar beneden, en ook hier zie je mensen rondrijden in klasses waarvan je denkt: hoe zijn ze hier in godsnaam ingekomen Verward Bokkers die denken dat de punten hier wel makkelijker worden gegeven kan ik alleen maar adviseren: kom volgend jaar ook Haha!
De bbq van Maarten was super geregeld, helaas waren mijn stalgenoot en ik een beetje boel moe en moesten nog douchen (wachtrijen en verstoppingen in ons douchegebouw) waardoor we niet al te lang zijn geweest.
Al met al een week om zeker volgend jaar te herhalen.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:59

mooiiii netjes toch dat ie zo zijn best heeft gedaan!!!