Shetlander-Praat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Shetlander-Praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 11:13

Oke, geen off-topic meer anders gaat deze ook naar SC! Knipoog

Heb gister met Tess gelongeerd, ging super!
Hoefjes waren eergisteren netjes bekapt door de hoefsmid, ze was super braaf dus kreeg na afloop ook een snoepje van de hoefsmid Haha!
Had niet verwacht dat mijn meissie zo braaf zo zijn! Lovers

Lizz is nog steeds te koop,voor meer informatie pb me maar!

Wat vinden jullie trouwens mooier: een brede Shetlander of geen brede Shetlander?

Tess haar rug begint aardig breed te worden in haar rug, Heidy van shetheidy hier op Bokt is ook zo lekker breed Haha! Zit heerlijk hoor Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 12:11

Timon is een hele smalle, maar dat komt nl omdat ie hengst is, overgens hou ik persoonlijk niet van die hele dikke brede shetlanders. Overgens blijf je dan wel beter zitten Knipoog

Ik ga vandaag een stukje weiland afzetten en timon dan los longeren, het afzetten kan nog een heel probleem worden, want timon gaat onder elk schrikdraadje heen, dus dat worden heel veel touwtjes.

Owja en voor de Timon-foto-liefhebbers: Vanaf a.s. maandag elke dag digi foto's van Timon Knipoog

En wat vinden jullie dan van die hele dikke shetlanders die bijna hun buik over de grond slepen? (beetje over dreven dan Knipoog)

En zijn jullie shets al helemaal verhaard? Timon nu bijna! alleen onder op zijn buik is nog wat dikker haar. In zijn zomervacht is ie nog mooier Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 12:15

Tess is in haar zomervacht iig ook mooier Haha!
Ze is al helemaal in haar zomervacht Haha!

Jeuj! Iedere dag Timon pic's Haha! Tong uitsteken

Nou van die dikke Shetlanders die met hun buik over de grond slepen (béétje overdreven Haha! ) vind ik dus 3 x niks.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:39

Marieke_456"]
Timon is een hele smalle, maar dat komt nl omdat ie hengst is, overgens hou ik persoonlijk niet van die hele dikke brede shetlanders. Overgens blijf je dan wel beter zitten Knipoog
[/quote]
Rij jij nog op je shetlander ? ooho stoute mariek Tong uitsteken

[quote="Marieke_456"]
Ik ga vandaag een stukje weiland afzetten en timon dan los longeren, het afzetten kan nog een heel probleem worden, want timon gaat onder elk schrikdraadje heen, dus dat worden heel veel touwtjes.
[/quote]
Goh, hoe herkenbaar... cor kruipt ook onder alle touwtjes door, zelfs als de touwtjes tot zijn knieeen komen verzint hij wel iets om zich er door de wringen...

[quote="Marieke_456"]
Owja en voor de Timon-foto-liefhebbers: Vanaf a.s. maandag elke dag digi foto's van Timon Knipoog.
[/quote]
hey, wat leuk ! welkom bij de derde verslaving Tong uitsteken *nummer 1 is shetlanders, 2 is bokt en de derde snap je dan wel Tong uitsteken*

[quote="Marieke_456 schreef:
En zijn jullie shets al helemaal verhaard? Timon nu bijna! alleen onder op zijn buik is nog wat dikker haar. In zijn zomervacht is ie nog mooier Knipoog

Ja, gelukkig is cor er nou helelmaal door heen alleen van zijn voorhoofd kan ik af en toe nog een paar stukjes wol vanaf 'plukken'. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:00

Een heel quote bericht van Elke!

Ik heb voor Tess een superlief dekentje gekocht, van iemand op Bokt nog wel Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 00:26

Geen nieuwe ...praat topics aub.