Aardappellig (houding)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Aardappellig (houding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 22:31

ja kweet misschien rare omschrijving maar van tijd tot rijd (niet altijd dus) voel ik me net een zak aardappelen op mijn paardje, dan twijfel ik ontzettend aan mijn houding; doe ik t wel goed met die handen, flapper ik niet teveel met die benen, o sh*t mijn tenen wijzen naar buiten tsja en als dan op zo'n moment een dressuurruiter (waar er bij ons heel veel van zijn) voorbij komt, dan zakt mij de moed me al helemaal in mijn schoenen.
Ik voel me eigenlijk het meeste op mijn gemak als ik alleen rij, herkent iemand dit en zo ja hoe kom je hier n beetje overheen??? Verdrietig

[edit] kleine toevoeging aan de titel [/edit]

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 23:52

Gelukkig heb je er niet elke keer last van,maar het blijft natuurlijk vervelend...Heb er gelukkig alleen in een ver verleden eens last van gehad..
Keek je zo op tegen die dressuurruiters he..

Haal je schouders op,zucht een keer diep en bedenk dat iedereen zich zo weleens voelt..En niemand de eerste keer al zat als Anky van grunsven..
*zucht* was t maar waar..

Succes ermee he!

Groetjes!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 23:56

Laat eens een video/foto's van je maken en kijk of het inderdaad zo slecht gaat als je zelf denkt. Meestal valt het 100% mee, soms valt het tegen, maar dan weet je ookw at je fouten zijn en wat je eraan kan doen...
Als je les hebt hebt kan je het ook aan je instructeur vragen!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 00:00

PPffff...hou op schei uit, zag vanavond een ander meisje bij ons op stal op mijn paard rijden en werd helemaal groen en geel.
Dan zit ik de hele tijd sjit...ik heb mijn hakken hoger en mijn handen lager en volgens mij zie ik er helemaal niet zo "cool" uit als mijn paard weg rent of aan het vervelen is.

Ik denk dat zelfs die dressuurruiters waar jij het over hebt het weleens hebben.

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 23:55

Ja mijn vriend staat altijd glunderen te zeggen dat t er zo netjes uitziet, maarja hoeveel kaas heeft hij gegeten van de opaardenbusiness................precies noppes! Vork
Ik sta al op video maar niet met mijn huidige paardje, ja denk dat ik inderdaad wat meer sch*t aan de rest houding moet nemen, dat t dan al een stuk ontspannender zal zijn maarja, zeggen en doen he, das nogal n verschil! Haha!
n kennis van mij die mijn paardje met vakantie s voor me heeft gereden was er helemaal vol van; echt van; wauw ze is super en zo aan de teugel, terwijl ik er soms de grootste problemen mee heb, toen had ik echt zo iets van;huh?
Maar gelukkig blijk ik niet de enige te zijn! Haha!