Verslagje van weekje Almelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Verslagje van weekje Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 21:54

Geen ellenlang verhaal, heb gewoon een super week gehad Haha!

Helaas geen punten gereden, steeds net er tegenaan. Ik heb zelf iig wel het gevoel gehad dat er een stijgende lijn in zat, wat dat betreft erg goed om een zooi proeven achter elkaar te rijden. Ook goed dat er veel meegekeken werd met losrijden en mijn proeven zelf. Jessica is nog een keer mee naar stal geweest en heeft mij daar nog geholpen en zelf ook nog ff op Ironique gezeten, de dag daarna reed ik voor mijn gevoel iig mijn fijnste proef. Maar goed, de jury beslist toch Knipoog

Paard heeft iig de hele week geen stap verkeerd gedaan, inzet was alle dagen 100%. Echt super! Iedere dag liep ze zo weer de trailer op met een blik van 'leuk, gaan we weer?'. Ik was namelijk bang dat ze er genoeg van zou krijgen aan het einde van de week, maar niet dus Lovers
Ironique stond trouwens niet op het terrein, maar in Nijverdal, aangezien ik daar de helft betaalde tov Almelo, ipv een kale een all-in box had en ze bovendien ook nog naar buiten kon.

Verder de hele week te voet ook een aardige afstand afgelegd, veel proeven gezien, elkaar geholpen met lezen, zadelen en moed inpraten.

Ook de logeerplek was perfect, ondanks meerdere malen zonder stroom (stroom nog betaald Maarten? Knipoog) en een ranzige douche/toilet. In de camper was het perfect te doen, we sliepen er met z'n 4en en hadden prima de ruimte.

Nogmaals, super gezellige week gehad, wil vanaf hier iig Maarten bedanken voor de kookkunsten, de logeerplek en het heen en weer slepen van m'n knol, Jessica voor de hulp met rijden, Mayo, Steef, Leontine en Karin voor het lezen en groomen, Peggy en Mike voor de mooie foto's, Marco voor het filmen en de rest voor de enorme gezelligheid! Volgend jaar weer Lachen

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:37

Ik blijf erbij dat je laatste proef echt netjes was, en dat je daarvoor eigenlijk wle iets van 156 gehad zou moeten hebben.

maar het was een ontzettend leuke week (ookal was ik er pas woensdag avond Haha!) Volgend jaar ben ik er met een beetje mazzel de hele week Lachen

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:59

Nienke had toch echt MINSTENS 2 punten moeten hebben... Al is het wat die laatste proef betreft van-horen-spreken.

Beetje jammer, maar verder waren het 5 gezellige dagen!
Baal alleen dat we nog steeds niet geknokt hebben Nienke Tong uitsteken

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:16

Mike, sinds wanneer heb jij kijk op dressuur? wordt je soms een MIETJE??? Tong uitsteken

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:19

Tja, als jij gaat starten volgend jaar, en ik je groom zal worden, dan moet ik me toch een beetje gaan verdiepen Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 23:20

Dus Joost rijdt Ironique volgend jaar in de L ofzo? Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:24

Fijn dat je zelf er een goed gevoel aan over gehouden hebt. Dat is toch ook altijd wel belangrijk. Jammer dat de jury het nog net niet genoeg vond, maar dat komt vanzelf nog wel.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoor Joost hoe dat er uit ziet jij met Ironique in de ring Haha!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:31

Ik ga NIET starten volgend jaar!

heb ook niet eens een startkaart meer

En op Dirk... lijkt me niet zo'n goed plan Nienk Tong uitsteken

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:10

Death_Squad schreef:
Ik ga NIET starten volgend jaar!



ah jij zit nog in de ontkenningsfase, geeft niets hoor joost je mag dit best toegeven. We zullen het je vergeven. :p
Nienke leuk dat je zo tevreden bent jammer dat depunten niet zijn gekomen, maar de ervaring van zo'n week heb je in elk geval binnen.