Snik.. snik.. huil.. huil.. Jasje is te groot ;(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Snik.. snik.. huil.. huil.. Jasje is te groot ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 21:33

Ja, ja.. ikke = een beetje drietig.. Huilen
Oftewel... ik ben een beetje verdrietig.. Huilen

Hoe dat komt? Nou.. ik zal het even uitleggen..
Vorig jaar.. ben ik samen met Cody en Paulien op jasjes jacht geweest!
[VvdD] Shop till you drop, paardjes kijken en d'r op
Ikke helemaal happy.. Ik ben goed geslaagd en heb toen een zeer mooi wedstrijdjasje weten te bemachtigen.
Ik had mijn zogeheten tenue al meerdere malen 'even' aan gehad om het te passen en omdat ik zo trots was als een pauw kon ik het steeds niet laten.

Helaas.. heb ik hier tot op heden geen gebruik van kunnen maken, ivm de val van Propala vorig jaar.

Maar zojuist.. ik zou zou me even omkleden en bedacht me ineens dat ik het 'tenue' maar weer eens even aan moest trekken om te kijken of alles nog een beetje goed zat en of ik er nog wel puik uit zou zien. Haha!

Dus.. ik trek mijn mooie witte pikeur rijbroek uit de kast.. trek hem aan en glijdt er tot mijn verbazing zo ineens in. Verward Zonder de pijpen op te hoeven hijsen, mijn buik in te hoeven houden etc. etc. zat de broek meteen goed op zijn plaats.
Tijd dus om mijn superjasje uit de kledinghoes te halen en ook eens aan te trekken.
Eerst de plastron om mijn nek geknoopt, wat mij tot de volgende verbazing bracht... hij is toch wel wat aan de grote kant aan het worden. Lips are sealed Maar goed, het lukt me en ik kan 'm toch nog vast krijgen.
Tja.. en toen de vuurdoop... het jasje...
En kwam wederom tot de verbazing cq. conclusie.. dat ik deze wel weer kan verkopen (na hem slechts één keer in een enthousiaste bui, ca. 20 min. te paard aan te hebben gehad).
Ik doe hem aan.. en merkte al dat deze véééééél ruimer viel als de voorlaatste keer ik 'm eens aantrok. Doe mijn knoopjes dicht... en ja.. het is duidelijk.. het jasje is mij véééél te groot. Lips are sealed

Dat krijg je dus met van die impulsieve aankopen. Verdrietig Mijn jasje, degene waar ik zó ontzettend trots op was en blij mee was.. is te GROOT!!!! Verdrietig

Op zich natuurlijk wel fijn omdat ik nu ook écht zie zoveel afgevallen te zijn, maar toch ook wel weer jammer.

Van mijn leren laarzen wist ik al (omdat ik die zeer regelmatig toch nog wel even aantrek) dat die te ruim worden. Maar van mijn kleding had ik dat toch écht niet verwacht.

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:37

Hihi, gewoon verkopen en op naar de volgende shop-till-you-drop dag! Leuke jasjes scoren Knipoog

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:39

Hey hartstikke goed joh, niet verder huilen gewoon jasje verkopen
en een nieuw jasje kopen *LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 21:43

Hij staat al te koop: [EA] Te koop: Wedstrijdjasje

Nou toch maar even kijken of ik iemand kan vinden met een fototoestel die een foto wil maken Haha! (voor mezelf bedoel ik dan Knipoog )

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:00

Komt u maar!!**Meld zich voor foto** Haha!
Nou, zie je wel! Helemaal te gek! Je bent echt afgevallen, jasje verkopen en lekker een andere aanschaffen. Tja, aankomen is niet leuk, afvallen wel maar kost minstens net zo veel geld Haha!
Enne, ik zit voorlopig in de ziektewet, dus kom maar een keer langs voor een foto

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:00

Elk slecht bericht heeft zijn goede kanten! Haha!
Zo heb je iig wel duidelijk zicht van afvalpogingen!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:24

O krokedilletranen!
Hier kan ik dus ECHT GEEN medelijden mee hebben...djiezzz......ongelooflijk, zielig hoor, boehoe! Boos!

On the other side...mmmm, zou ik dat jasje passen...Schijnheilig

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:27

Jammer dat je jasje niet meer past.
Maar het moet toch ook wel een goed gevoel zijn als blijkt dat je zoveel bent afgevallen. Tenminste als je dat wilde Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 23:39

Zeker weten geeft het een goed gevoel.. Ben ontzettend blij dat ik zo afval en hoop dat dat ook zo doorgaat!

Maar toch.. nooit in mijn leven zelf een jasje gehad, altijd geleend, dan heb je er eentje... en dan past ie je niet eens meer... En ik was toen nog wel zo trots..

Maar eh.. Dees.. ik houd 'm apart, zou je 'm kunnen passen. Enne dat jasje van jou.. is die je nou te groot of te klein?

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:45

Pfff, mijn jasje...weet je dat ik die nodig weer eens aan moet passen. Ik bedoel, woensdag wedstrijd en ik heb hem het laatst aangehad vorig jaar ergens in augustus... Clown, ga ik meteen morgenochtend even checken, of ik er uberhaupt nog in kom...Schijnheilig

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:17

Jammer van je jasje, maar hartstikke goed dat je al kilo's kwijt bent.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:15

Nou ja impulsieve aankoop??
Je wilde al zoooo lang een wedstrijdjasje en we hebben er ook ongeveer een dag over gedaan om het juiste jasje te kiezen Haha! Dus impulsief? Mwoah Schijnheilig
Ach en een jasje is makkelijker kwijt te raken dan overtollige pondjes, dus wees maar blij Knipoog

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:49

HAHAHAHAHAHAHA geweldig zoals je het neerzet, maar het viel mij laatst al op dat je flink bent afgevallen. gewoon verkopen dat jasje. Haha! Haha!