wijziging jury 22 juni oosterwolde unieke kans!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

wijziging jury 22 juni oosterwolde unieke kans!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 16:38

door omstandigheden is er a.s zondag in oosterwolde een andere jury dan er op het inschrijfformulier stond aangegeven (Ed Gosen).
De belg jeff delate komt te jureren en dat is een a.q.h.a jurylid.
Nu bestaat dus de kans om op een d-show van de wran (lage inschrijfkosten!) te rijden en je door een a.q.h.a judge te laten beoordelen.
Je kan je als nog inschrijven bij de silverranch en er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor late inschrijving.
Tevens wordt er als extra onderdeel versatile horse uitgeschreven voor amateurs en open starters.
Ik zelf ben hier erg blij mee ( was ik ook met Ed hoor!) en vind het leuk om eens voor een a.q.h.a judge te rijden.
Ik start trail,horsemanship en versatile horse en misschien ook nog een pleasure.
Ben benieuwd wie er nog meer gaan en of sommige nu bij het wisselen van jury als nog gaan inschrijven?!
Je kan het inschrijfformulier op hun website downloaden en vervolgens weer terug mailen www.silver-ranch.nl
Zie jullie zondag, groeten sil


Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 17:16

wij kunnen niet Huilen ik moet naar de paint wedstrijd met mijn breedingstock Party!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:37

Drie wedstrijden op één dag? Scheve mond Zonde, want ik had wel naar allemaal gewild, maar kies dit keer toch voor Western Movement Eersel..

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:59

Wow, het wordt nog eens wat in nederland Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 20:52

cornelie schreef:
Wow, het wordt nog eens wat in nederland Lachen


Tja, maar als ze het dan ook nog even goed gaan verspreiden!! Ik ben best bereid ieder weekend wat kilometertjes af te leggen om bij een westernwedstrijd te komen, ik vind het superleuk (en leerzaam) om te gaan kijken, maar als er eerst een maand niks is en dan ineens drie wedstrijden op één dag... dat is wel erg moeilijk kiezen...

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 21:01

gera schreef:
Drie wedstrijden op één dag? Scheve mond Zonde, want ik had wel naar allemaal gewild, maar kies dit keer toch voor Western Movement Eersel..

Jammer dat er maar één is opgegeven voor de kalender Verdrietig

Brenda

Berichten: 113
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 09:32

Ik ga voor het eerst starten in de amateur!

Pleasure, horsemanship en reining, ben nu al zenuwachtig!! Party!!

Tanja gaat met Pablo ook weer voor het eerst starten, we gaan gezellig met zijn tweeen Haha! ,

alleen zijn we nu concurrenten haha *LOL* Verward

Tot zondag!

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 09:35

He Sil!
Met welke paarden ga je starten? Sannie en Nadja???
Is Tamara nog bij jullie?
Hele veel succes in Oosterwolde! Ik ben met mijn Fries trouwens geselecteerd voor de kringkampioenschappen, tussen de KWPN-ers!
Groetjes Gaby

Don't dream your life, live your dreams!

Signe

Berichten: 5798
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 11:44

Ai wat jammer ... ik kan niet komen kijken. De laatste voorstelling van Kening Lear is dan.. moet om 4 uur in drachten zijn.. Aaarch, had heel graag gewild...zucht.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses


sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 20:21

hoi ,
nou we zijn weer thuis,moe met hoofdpijn maar we mogen niet klagen!
ik was 3de in trail volgens waren er 5 starts, ben echt heel te vreden het gaat elke keer weer een stukje beter!
in de h.m.s. was ik eerste, 3 starts, maar tanja ging de pattern wat veranderen besloot ze op het laatste moment... hihi.. echt jammer want tanja ging weer lekker.
wiebe was trouwens ook 3de in de am.trail, weet niet met hoeveel starts die waren.en wiebe was heel verdiend 1ste in de h.m.s.!!!!
versitale was ik ook eerste en wiebe heeft zich terug getrokken( sannie werd een beetje heet!)
bij de beginners nog wat lessertjes in de prijzen dus een geslaagde dag!!
groetejes sil en wiebe
oja vond de jury goed jureren en hij werk in de trail lekker met penaltie's.

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:05

Ik was er ook en ben heel tevreden!
Ik was eerste in de trail amateur van de vijf starts geloof ik.
Ik was tweede in de versatile horse maar ik had evenveel punten dan nummer één, maar ik had een penalty die hoger was dus ik werd nummer twee. Maar ik ben heel tevreden, dit was de eerste keer dat ik dit onderdeel startte.
In de reining gediskwalificeerd, heel dom, ik ging na de laatste stop achterwaarts wat dus niet moest!
Maakt niet uit! ik vond het een leuke en gezellige dag alleen jammer dat er niet zo veel starts waren.

Signe

Berichten: 5798
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:18

hee Jannie.. ik heb je gezien daar! Gefeliciteerd. Ik ben toch even gaan kijken en heb de beginners een stukje gezien en de open en ama trail. Toen moest ik helaas weg. Ik vind het absoluut leerzaam om te kijken. Heb genoten. Sil en wiebe jullie ook sjappo hoor! Ik vond de verschillen in de open trail heel klein..( ben ook een leek wat jurering betreft) Het zag er allemaal zo makkelijk uit...

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maaraatje, SemrushBot en 10 bezoekers