verwijderen van leden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

moeten de leden die zich ooit hebben aangemeld maar nooit meer op bokt komen verwijderd worden?

ja
64 (83%)
nee
13 (16%)

Totaal aantal stemmen: 77


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

verwijderen van leden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 19:11

er zijn een heleboel "leden" die zich ooit hebben aangemeld(vraag me niet waarom) en daarna nooit meer zijn terug gekomen. vinden jullie niet dat die leden verwijderd moeten worden?


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:41

Misschien, maar dat gebeurt niet Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:42

Waarom niet
omdat x aantal leden wel stoer klinkt?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:50

Jij snapt het Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:52

Ik zou ze weg doen, waarvoor dienen ze? alles wat vertragen, natuurlijk is het leuk om zo veel leden te hebben. als je in 1 jaar niet geweesrt bent is het toch teken dat het je nie interesseerd...

0

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 20:07

Het vertraagt niets.

Enige probleem met die oude users is dat die namen nu niet meer te gebruiken zijn maar dat is ook wel op een andere manier op te lossen. Verder is het verwijderen van die dingen redelijk wat uitzoekwerk (als ik dat automatisch zou willen doen). Dan is het nog makkelijker om bij al die users een '_' achter de naam te zetten waardoor die namen toch weer vrij komen. Of zorgen dat die namen veranderd worden als iemand anders dezelfde naam probeert te registreren.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 20:10

Misschien wel een goede uitvinding voor phpBB om dat makkelijk te kunnen verwijderen.
Ik neem aan dat alle forums daar last van hebben.
en opgeruimd staat netjes.

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 20:31

BartVB schreef:
Het vertraagt niets.

ow op andere sites vertraagd het soms heel hard, ik wil mijn naam veranderen naar zazouke maar dat lukt niet, misschien omdat iemand anders die al heeft?

0

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 20:48

Pascalin, je kunt je naam zelf niet veranderen. Je kunt Bart een PB sturen met het verzoek, maar hij veranderd je naam alleen als het een verbetering is...

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 21:44

misschien kun je die mensen die nooit meer komen een pb of een mailtje sturen, en als ze daar niet binnen zoveel tijd op gereageerd hebben gaan ze weg. Dat is bij hotmail ook en is best handig als je jezelf opnieuw wilt aanmelden of iemand anders onder dezelfde naam...

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 09:28

ik wil Amy heten, maar die is al in gebruik, en diegene komt hier nooit meer... Scheve mond

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 09:39

Buiten dat ik een broertje dood heb aan vervuiling, (van welk systeem dan ook) vind ik het erg irritant dat je dus ook heel duidelijk ziet dat er mensen zijn die meerdere namen hebben.........DAT ergert mij enorm


Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:22

Ik heb toen de tijd me 3x geregistreert,pas na de 3e keer kreeg ik een mail,dat werd dus Twinkie Scheve mond

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:00

Ik heb me perongeluk ook twee keer aangemeld (deed ws. iets niet goed Haha! ) 1x onder letizia en 1x onder letizia80, van mij mag je "letizia" verwijderen.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:10

Deze moeten na een bepaalde periode zeker orden verwijderd want je krijgt nu een super grote lijst.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:21

Er zijn ook mensen die nooit wat zeggen op bokt maar wel degelijk meelezen. Ik ken er enkele van en ik kan je zeggen: ik wil ze echt niet kwijt. Ik ga geen namen noemen omdat ze zich anders wel eens hadden laten horen. Deze mensen lezen mee omdat er op bokt behoorlijk wat dingen gezegd worden door veel verschillende mensen.
We weten allemaal dat Sonja Gademann hier rondloopt, maar nooit wat post. Moeten we die dan ook maar 'verwijderen'? Ze is echt niet de enige en ik stem er absoluut voor om die mensen lekker stiekem op bokt te laten zitten!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:37

Maar dat zie je toch ook Laui waneer diegene voor het laast is geweest op bokt? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:40

En meelezen kan ook nog zonder account Lachen

Maar ik neem aan dat je wel kunt zien of er ooit gekeken word door een bepaald ip.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:42

ik kan me bijna niet voorstellen dat je niet kan selecteren op mensen die al 6mnd niet ingelogd hebben. die users moeten netjes verwijderd worden natuurlijk om de userdatase actueel te houden. als iemand voor lange tijd niet inlogt kan hij hiervan een melding maken om verwijdering te voorkomen.

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:56

Idd SP, bij landurig verblijf in het buitenland door werk of zo kan dat toch netjes geregeld worden.

De rest mooi opruimen.
Klinkt minder stoer, maar wel realistischer

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:58

Ik vind het niet echt vriendelijk tegenover diegenen waar je nou écht wat van zou kunnen leren als je ze verwijderd. Ondanks dat ze niets plaatsen of wat dan ook. Tijden veranderen en er zijn wel meer mensen die geen tijd (meer) hebben om te bokken maar destijds wel erbij hoorden. Ik vind dat je die ook niet zomaar mag verwijderen.
Ik ben het met jullie eens dat er ontzettend veel mensen zijn die niets plaatsen en alleen geregistreerd hebben om het registreren. Maar dan nog, ik weet niet wie wie is, ik weet alleen dat er meer topruiters, fokkers, trainers etc etc rondlopen op bokt die je hierdoor alleen maar op hun teentjes zou trappen.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:07

Dat die topruiters en fokkers dan eens wel gingen posten
konden we allemaal nog veel van leren

waarom zijn die eigenlijk hier, niet om te praten over paarden, want ze posten immer niks

Ook niet om te leren lijkt me Haha!

Maar ook niet om hun ervaringen te delen Verdrietig

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:11

ja dat lijkt mij ook, als ze niks posten kunnen wij niks van ze leren en zijn ze er toch een beetje 'voor niks'

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:43

wat een gedoe lijkt me dat om al die mensen te verwijderen
zoveel last heb je er toch niet van?
en bart kan z'n tijd vast ook beter gebruiken
nee, om mij mogen die leden best ' bestaan' blijven

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 08:42

Heb nee gekozen. Vind het onnodig. Misschien komen die mensen 1 x per maand maar dat is hun zaak.

'Paint' it 'Black'


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers