Vandaag 3e bonte opgehaald !!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Vandaag 3e bonte opgehaald !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 21:04

Vandaag was het dan zover, we hebben Quist uit het verre noorden opgehaald. Er werd voor deze 1 jarige X-tinker merrie een goed adres gezocht en tja, ik kon dus niet weigeren. Gisteren zijn we met de gehuurde trailer naar Oost Groningen afgereisd, met een tussenstop bij Loesdau (Duitse Divoza, dus nog even buitensporig geld uitgegeven, het vakantiegeld is weer op Knipoog ). Na 5 1/2 uur rijden kwamen we bij mijn ouders aan, waar we hebben overnacht. Vanochtend om 8.30 stonden we dan bij onze nieuwe aanwinst, die wij dus vandaag voor het eerst in het echt zagen. En gelukkig ze is echt een poepie Lovers Na nog wat gebabbel wilden we toch zo vlot mogelijk gaan rijden, aangezien we weer een flinke reis voor de boeg hadden. Gelukkig liet ze ze zich met een beetje geduld heel makkelijk laden, voor een hapje gras liep ze zo de trailer in Haha!
Tijdens de 5 uur durende reis was ze werkelijk voorbeeldig. Een volwassen paard doet het haar niet na, zo superrelaxed stond ze op de trailer. Vanmiddag om 14.30 kwamen we dan eindelijk thuis.

Direkt uitgeladen natuurlijk en eerst maar eens even op de paddock gezet, zodat ze even rustig kennis kon maken met mijn andere 2 bontjes. Die stonden aan de andere kant van de paddock op het weiland. Er werd meteen druk gesnuffeld en nieuwsgierig gekeken, maar geen vijandige houding, van geen van de paarden. De kleine Salvator werd zelfs op slag verliefd en liep al continu met zijn leutertje te zwaaien. Helemaal blij was hij Haha! . Daarna samen op de wei gezet, Salvator zag zijn kans schoon en wilde haar meteen zijn liefde voor haar bewijzen, dit werd echter meteen hardhoefig door Quist afgewezen, waardoor de prille verliefdheid van Salvator dus ook meteen over was, hij droop als een zielig hoopje af en houdt het nu allemaal van een afstandje wat in de gaten. Guinness en Quist leken direkt de beste maatjes, alsof ze al jaren naast elkaar stonden, zo leif en vriendelijk tegen elkaar. Later op de avond begon Guinness echter toch wel haar gezag te tonen en begint ze Salvator tegen Quist te beschermen. Af en toe wordt Quist dus even dreigend haar plaats gewezen, maar even later staan Guinness en Quist elkaar toch ook weer vriendelijk te besnuffelen.

Het zal dus allemaal wel loslopen, vannacht zullen ze misschien nog niet de ideale nachtrust krijgen, maar als de rangorde weer duidelijk is zal alles wel weer rustig worden neem ik aan.
We hebben uiteraard al heel wat foto's geschoten, maar die zet ik er morgen wel op, we gaan nu lekker slapen. Het was een vermoeiende, maar heerlijke dag.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time


Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 21:35

Ben erg benieuwd naar de foto's!!
Gelukkig dat de reis zo goed is verlopen en dat je andere bontjes zo goed reageren!

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:39

hee leuk zeg! idd! foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben zeer benieuwd!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:03

Ja!!!!!!!!Foto's!!!!!!!!!!!! Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:06

leuk verhaaltje heb je geschreven, ben benieuwd naar d'r!! Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 08:33

Zijn er al foto's op bokt? Ik ben erg nieuwsgierig! Leuk joh, drie bonten Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, charootje, Gigixponys, Macs, Mark0919, Nienkje_H, sterregoud, Vlindy, wend2009, xChoco en 54 bezoekers