Magic Turbo gezien?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
itty
Berichten: 83
Geregistreerd: 15-04-03

Magic Turbo gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 19:22

Wie heeft vandaag ook Turbo Magic gezien in Etten Leur?
Ik heb hem gezien. Dat beest kan echt fantastisch lopen zeg. Echt een toppertje in de dop!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:53

Wij zijn speciaal voor hem gaan kijken Kwijl . Toen we aankwamen werd hij net in de longeercirkel losgereden door Edward. Ik heb even lekker bij de omheining staan kwijlen (van Turbo Knipoog ). Eind deze week zijn de foto's ontwikkeld en dan zal ik ze even plaatsten (als ze gelukt zijn tenminste Haha! ). Voor de liefhebbers hebben we ook Special D op de foto gezet en Silverstar.

Ik vind Turbo Magic echt een topbok ook qua karakter, cool in de kop. Gewoon lekker te bewerken, maar toch uitstraling. Hij was wel de kleinste van het stel. Ik vond Paganini ook erg leuk. Special D viel een beetje tegen, voornamelijk qua karakter. Is dat zijn vaste berijder die erop zit?

Ook nog een schitterend veulen gezien van Radisson x Indoctro x Nimmerdor. Het was zeker de moeite waard om er even naar toe te rijden .

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 15:57

Ik was er ook. Die Krack C x Rubinstein, wat een dweil vind ik dat zeg, loopt met zijn kruis 2x zo hoog als ze schoft en dat moet dan een dressuurpaard zijn.

Turbo Magic heb ik maar paar stukkies gezien, leek niet slecht.

Veulens van Radisson vond ik verder vrij waardeloos, slechte ruggen, bah...

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:13

Hee er sprong iemand van stal mee in etten-leur.. zal s vragen hoe t geweest is.. Heeft iemand het springen gezien?

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 00:39

_Rick schreef:
Ik was er ook. Die Krack C x Rubinstein, wat een dweil vind ik dat zeg, loopt met zijn kruis 2x zo hoog als ze schoft en dat moet dan een dressuurpaard zijn.


En dan was daar een hengstenhouder die ons na inseminatie liet weten dat we een heel verkeerde keuze gemaakt hadden met Orion Fortuna en beter zijn net goedgekeurde hengst Tolando op onze merrie konden zetten Misselijk .

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:03

Tiffy"]
[quote="_Rick schreef:
Ik was er ook. Die Krack C x Rubinstein, wat een dweil vind ik dat zeg, loopt met zijn kruis 2x zo hoog als ze schoft en dat moet dan een dressuurpaard zijn.


En dan was daar een hengstenhouder die ons na inseminatie liet weten dat we een heel verkeerde keuze gemaakt hadden met Orion Fortuna en beter zijn net goedgekeurde hengst Tolando op onze merrie konden zetten Misselijk .
[/quote]

Weet je ineens welke je volgend jaar moet nemen! Haha! Haha!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:47

Jan_VT"]
[quote="Tiffy"][quote="_Rick schreef:
Ik was er ook. Die Krack C x Rubinstein, wat een dweil vind ik dat zeg, loopt met zijn kruis 2x zo hoog als ze schoft en dat moet dan een dressuurpaard zijn.


En dan was daar een hengstenhouder die ons na inseminatie liet weten dat we een heel verkeerde keuze gemaakt hadden met Orion Fortuna en beter zijn net goedgekeurde hengst Tolando op onze merrie konden zetten Misselijk .
[/quote]

Weet je ineens welke je volgend jaar moet nemen! Haha! Haha!
[/quote]

Inderdaad, het begint met een T...... en het eindigt NIET op Olando Extreme duivel Haha! .

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:46

Tadmus Knipoog

parnassia
Berichten: 826
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 18:21

Vond Turbo Magic ook een best paard tijdens het examen. Elastiekerig en luxe, helaas ietwat weinig maat.