Update gevonden katje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 18:04

Vanochtend met de DA gebeld. Verteld en uitgelegd en alles was wel in orde dacht ie zo.
Gelukkig was ze nog niet vermisd ( ik wil haar graag houden Lachen )
Ik heb verteld hoe ze eruit zag enzo, maar de DA dacht eigelijk niet dat er iemand om zou komen. Er werden in deze tijd veel katjes gevonden.
Mijn kleine neefje heeft de naam Ukkie bedacht en aangezien Udinde al geen skapie skapie mocht heten hebben we haar maar Ukkie gedoopt.
Zal je zien dat ze heel groot wordt maar oke. *LOL*

Ik ben helemaal in love, ze loop
t nu rond op de tafel en geeft kopjes en spint als een gek.
Heb whiskas voeding voor kittens gekocht en daar smikkelt ze lekker van, net als van de kitten melk. Ik geef maar kleine porties, want ze heeft de vorige dagen natuurlijk amper wat gehad.

En nog een heel blij feit, ze is zindelijk!! Hoera, want dat was wel iets waar ik tegen op zag.
Maar vanochtend lag er een dikke plas in de doos met kranteknipsels en vanmiddag een keutel. Nou das toch mooi meegenomen?
Nu nog leren niet je nagels scherpen aan dingen en niet op de tafel en het aanrecht.
*pff* ben wel honden en paarden gewend om op te voeden, is een kat hetzelfde? Knipoog


Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:11

heeeeeeeeeeel consequent zijn!! onze katten hebben eigenlijk nog nooit aan het aanrecht of aan de meubels hun nagels geshcerpt, doen ze altijd buiten!!
lief he zo'n Ukkie Haha! Lovers

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:15

en als ze iets doen dat niet mag, dan kun je dat goed afstraffen met een plantenspray met water. Werkt prima!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:49

Ahhh gelukkig dat er niks met Uk is Knipoog Ik hoop voor je dat je haar mag houden. Foto's maken!!!
Misschien kan je ook zo'n soort krabpaal/"lap" kopen, zo'n soort lap kan je overal aan ophangen. En dan leren dat ze daar aan kan 'nagels scherpen' Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 19:29

Jantina advies voor die kattenmelk verdun het nog effe met wat lauw water, dat werd mij door me dierenarts gezegd, omdat de melk voor die kleinstjes nog al zwaar op de maag is.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 19:46

ach wat lief! Die kleintjes zijn echt zo schattig...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 20:36

die whiskas kitten melk daar kunnen ze wel tegen dacht ik.. die zit ook in het kittenpakket van whiskas (in dat blik)

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 09:28

klopt, maar jonge katjes, kunnen vaak het suikergehalte in de kattenmelk nog niet aan en kunnen dan gaan trillen.
Heb het met twee kittens nu meegemaakt, en volgens de dierenarts kwam het daardoor. Is verder niet gevaarlijk hoor, het gaat vanzelf over. Onze laatste aanwinst, had er na 1 week geen last meer van.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, brennie85, carola, Carolinelady, dalena, diemth, estell__, fro, GoogleAdsense, Hootje, jasmijn16, Jayya, leintje_, LouLi, Nathalie__, oblix, shaddy82, zuperzmoker en 55 bezoekers