Guess What? Allereerste graswedstrijd (uit)!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Guess What? Allereerste graswedstrijd (uit)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 13:10

Odin en ik zijn net terug van onze allereerste wedstrijd buiten het terrein van onze eigen manege, en voor het eerst op gras. Voor mijzelf ook een primeur, aangezien ik nog nooit zo ver was met mijn vorige paarden dat ik met een gerust hart ergens anders durfde starten... Scheve mond

Maar goed, Odin zeer vroeg geladen omdat hij nog niet zo voorspelbaar is met het op de trailer krijgen. Stond hij er binnen 2 tellen al in! We gaan dus vooruit, ik was toen al apetrots op mijn kanjer! Lovers

Binnen een kwartier waren we er al, het was in Koudekerk a/d Rijn dus lekker dichtbij. We waren natuurlijk VEEEEEEEEEEL te vroeg, dus hebben op ons gemak het terrein verkend (was wel erg ongelijk, hard en vol met zandplekken met stenen...)
Odin stond ondertussen lekker relaxed op de trailer dus dat was ook prima.

Het opzadelen en inrijden ging ook goed, tot er een horzel op Odin's buik landde en hij helemaal knettergek werd! Hij bokte, draaide en steigerde en ik bleef gelukkig zitten! (Moest er niet aan denken op die harde bodem te moeten stuiteren... )

Mijn eerste proef ging niet eens slecht, ben binnen de bordjes gebleven zowaar (viel niet mee hoor# Party!! ). De jury kwam haar auto nog even uit om me wat nuttige tips te geven voor het inrijden voor de tweede proef.

De tweede proef vond ik iets beter gaan, maar net zoals in de eerste proef deed mijn kanjer geen stap verkeerd! Voor mij kon het al niet meer stuk, zo goed als Odin zich gedroeg had ik in de verste verte niet durven dromen, omdat hij echt een enorme angsthaas kan zijn.

Bij de prijsuitreiking bleek ik ook nog eens 2 winstpunten te hebben gehaald! Haha! Haha! Haha!
De eerste proef 156 punten, de tweede dankzij de hulp van de jury 162 punten!

Maar het meest trots was ik op Odin, mijn ongelukspaard die nu toch op weg lijkt te zijn om een gelukspaard te worden...

Een betere vuurdoop kan een mens zich toch niet wensen?!

27-10-13: Weer eens wat rijfoto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1748038
Romanov (Rubin Royal x Ramino x Weltmeister [OLD]): M2 + 6 dressuur


Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:13

Gefeliciteerd met je 2 winstpunten.. en je gelukspaardje natuurlijk. Haha!

Ik HoU vAn MiJn DrEsSuUrKaMpIoEnTje NiCkY!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers