Kadootjes onderweg uit Australie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Kadootjes onderweg uit Australie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 12:47

Mijn vriend en zijn zus en moeder hebben alle 3 kadootjes verstuurd voor mijn verjaardag volgende week... en ik ben zoooooooo nieuwsgierig... maar hij wil niets verklappen Verdrietig Flauw he... Ik weet dat ik van Simon 3 kadootjes krijg (verpakt in een envelop met van dat bubbeltjesplastic) 1 schijnt breekbaar te zijn, maar als het breekt is het nog wel bruikbaar... Verward Wat oh wat zou het kunnen zijn? En als mijn lief nou goed is in het oppikken van hints...dan heb ik heel misschien wel dat mooie kussenhoesje dat ze bij Scarab hadden... en misschien een zilveren bedeltje in de vorm van een kangaroe... maar verder? En wat zijn mams en zus hebben gekocht... Ik zit me suf te piekeren...wie piekert er even mee? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:13

vikki schreef:
1 schijnt breekbaar te zijn, maar als het breekt is het nog wel bruikbaar... Verward Wat oh wat zou het kunnen zijn?


Een reep chocola

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 20:37

Heeeeey...misschien krijg ik wel cherry ripe of caramello koalas Haha!... *Jammie* Vreselijk lekkere chocolade...hmmmm...jam jam jam... ik zat te denken aan iets van glas en vroeg me al af hoe ik zoiets in hemelsnaam nog zou kunnen gebruiken...je zou best eens gelijk kunnen hebben *duim duim duim*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:13

Owwww... spannnend Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:41

mhh wat zal het zijn? Als het chocolade is mag het wel mijn kant op komen......

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 15:04

Hmmm...ik krijg 3 dingen van Simon...en dan apart ook nog iets van zijn moeder en zus... erg lief... en ik ben ERG nieuwsgierig ook... is het al bijna vlgende week??? Enne... als het chocolade is mag je wel een stukje hoor Pris