Mijn moeder te paard! Wiens ouders nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 17:31

Hoi!!!

Mijn moeder zit ook op paardrijden. Ik heb haar vorig jaar met moederdag een paardrijles kado gedaan en nu zit ze dus op paardrijden Haha! . Ze vindt het helemaal geweldig!!

Mijn moeder rijdt op manege Hallinckveld in Loosdrecht. Vandaag ben ik mee geweest naar haar les. Hier wat foto's van mijn moeder te paard. Lachen Dit paard is trouwens Icara. Een hele lieve bruine merrie.

[img]../upload/42/ag27_020.jpg[/img]

Dit is mijn moeder met Icara voor de bak.

[img]../upload/42/ag27_010.jpg[/img]

[img]../upload/42/ag27_015.jpg[/img]

En hier hobbelt mijn moeder door de bak. Ze is de middelste. Ik vind dat ze het best goed doet!!!

Zit er van jullie ouders ook iemand op paardrijden???


Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:35

Hoi,

Ja ik ken het mijn vader is ook druk met de paarden bezig eerst was ik het alleen maar hij is ook besmet met het paarden virus. Hij wil nu beginnen met het mennen van de paarden(niet die van mij hoor) we zullen het zien
Groetjes Gucci

Ik ben op zoek naar Gucci

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:39

Jah, nouja. Mijn vader zit er niet echt op maar heeft twee privelessen gehad. Op Kenzo Lovers k Heb er jammer genoeg geen foto's van. Manon heeft t wel opgenomen op video.. Maar met n gewone camera geloof ik, nie met n digicam. WAS GRAPPUG! *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:44

Toen ik IJsco nog had heb ik aangeboden dat mijn moeder tijdens mijn stage mijn lessen wel mocht overnemen. Toen is ze 1 keer op les geweest met IJsco, ging best goed en ze vond het heel leuk maar ze heeft het helaas niet doorgezet. Ze heeft nog wel 2x een buitenritje gemaakt met IJsco

en ik heb mijn vader laatst een paar rondjes op IJsco laten rijden toen bleek dat hij nog NOOIT op een paard gezeten had Bloos

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:47

Mijn moeder rijd al vanaf haar 8e (zit een beetje in de familie) en m'n vader is doodsbang van paarden. Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:51

mijn moeder rijdt ook paard. vanavond rijden we zelfs in dezelfde les.

Saskia(schoonzus) woonde in Delft waar ze altijd al paard reed. Ze verhuisde dus naar brabant om met mijn broer samen te gaan wonen. ze wilde hier ook gaan rijden maar kende niemand. we zijn toen maar met haar meegegaan. ik was gelijk verslingerd(aan Julius) en ben na een half jaar gaan leasen. na nog een half jaartje heb ik hem gekocht. mijn moeder reed ook af en toe op hem maar vond hem soms wat eng.

Nu is mijn schoonzusje tijdelijk gestopt(zwanger, heeft inmiddels ook een eigen paard trouwens) en ik rijd ook wat minder(tja paardje van net drie)

Mijn moeder is gewoon door blijven rijden in de manegeles. Misschien krijg ik haar ooit zover dat ze op barley stapt.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:53

mijn vader vind paardrijden ook leuk *LOL*!!!!!!!! Altijd als ie me van de manege komt ophalen op zaterdag gaat ie altijd ff bij de paarden kijken en aaien *LOL*
Hij heeft zelfs op het paard van mijn oom gezeten en op vakantie in het Dominicaans Republiek heeft ie een hele dag meegereden met een excursie *LOL*!!! En mn broer ook *LOL* *LOL* *LOL*!!! dat is HELEMAAAAL eng Haha! maar mn moeder ging niet mee omdat ze paarden eng vind en ze heeft iets aan dr voet!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:58

mijn mams rijd ook paard. al weer 7 jaar ze begon een jaar na mij omdat ze het toch wel leuk vond. ze beweert nu al dat als ik uit huis ga zij ailin wil hebben. maar na vandaag weet ik zeker. ailin blijft heel dicht bij mij in de buurt. wil der voor gteen goud kwijt.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:00

mijn moeder rijd ook paard op de manege. leuke fotos trouwens

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:13

Mijn moeder is bang van paarden Haha!
mijn vader heeft ooit op jachtpaarden in nieuw zeeland gereden

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:20

jep mijn pap heeft vroeger paard gereden en hij pas op jino gestapt

[img]../upload/37/pic00007.jpg[/img]

[img]../upload/37/pic00008.jpg[/img]

en mijn moeder is beetje bang van paarden, maar van jino niet meer, ze durft haar nu te poetsen enzo, vind ze wel leuk, en ik geloof ook wel dat ze er dit jaar nog wel een keertje opstapt, al zegt ze zelf van niet...
oja en mijn broer heeft ook al op jino gezeten/gereden, vond ie ook wel erg leuk!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-08-27 18:59 ]</font>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:50

gaaf! Mijn moeder zou er voor geen goud opgaan (lees ze durft Pinky alleen te aaien als hij achter slot en srendel staat *LOL*)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:52

Mijn moeder is wel gek van leys vooral omdat het een probleem paadr was wat heel errug opgeknapt is en lief is geworden.

Mijn vader heeft het nog nooit gezien euhhh heeft mij nog nooit op Leys en mijn vorige paard gezien. Ik heb Leys nu al 3 jaar Verward . Hij hoeft nu ook niet meer te komen zucht Boos! .

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 19:24

Yep mijn moeder is pas begonnen met paardrijden en ze vind het hardstikke leuk, alleen opzadelen en hoeven uitkrabben enzo vind ze nog eng, maar dat komt nog wel...

Mijn moeder op Bassie
[img]../upload/12/bassie&ma00005.jpg[/img]

En afgelopen zaterdag was de 2e keer dat ze Shadow zag en...
[img]../upload/12/shadow00081.jpg[/img]
is ze erop gestapt!

Ze heeft ook nog een keer op Cioola gezeten maar dat staat op video...
Mijn vader is doodsbang voor paarden en blijft het liefst op een veilige afstand *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 19:46

mijn vader en moeder krijg je niet OP een paard maar mijn vader wel ERACHTER...hij heeft ook z'n koetsiersbewijs, hij doet er alleen op dit moment niets mee.....

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 20:20

mijn vader is bang van paarden, mijn moeder wil nog wel eens meehelpen [**] poetsen, of als ie hier in de tuin staat krijgt ie wel eens iets lekker van mn ma. En dan zeuren dat hij het huis in wandeld *LOL* jah, uit de keuken komen de hapjes he Knipoog

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 20:31

Hebben jullie dan zo'n groot huis dat Bruno bij huis staat Verward Scheve mond\

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 20:39

[**] staat bij de buurman maar ik neem hem keivaak mee achterom, en dan loopt ie het huis binnen omdat ie weet dat daar de hapjes vandaan komen *LOL*
Maar het mag eigenlijk niet want daar gaat het parket kapot van Scheve mond\


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 20:43

Bij mij thuis rijden er ook meerdere personen. We rijden allemaal even lang. Mijn moeder rijdt al enige nog in de manegelessen. Maar als mijn zusje of ik op vakantie ben verzorgd en rijd ze onze paarden.
Mijn zusje heeft twee paarden en heeft zojuist haar opleiding in Deurne afgerond en rijdt nu voor een dressuurstal.
En ik, ja ik rijd op mijn eigen leuke Laiser.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 21:50

Mijn papa rijd al sinds zijn... ehm ik denk 5e ofzo.
Hij rijd nog steeds en springt zo vanaf de grond op Berber. Is toch 1. 65 ofzo, ik doe het hem niet na.
Ik heb dan ook bijna alles van mijn pa geleerd, alleen het dressuurmatige niet.
Wel het respect en eerlijkheid tegenover je paard. Heb ik nog steeds erg veel aan en ik leer nog dagelijks van hem! Lachen

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:25

Mijn moeder rijdt ook ongeveer sinds haar 5de geloof ik, heeft mijn broertjes ook besmet.En mij dus,haha
[img]../upload/408/s+mamzonderzadel.jpg[/img]

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:47

mijn moeder heeft vroeger wel eens gereden geloof ik..

ze is ook helemaal gek op Evita
[img]../upload/1077/evitamarijke.jpg[/img]
volgens haar de allerliefste pony die er op deze wereld is Haha!

heel af en toe stapt ze wel eens wat met Evita..
op de manege was er ook een keer ouderavonden, toen moesten alle ouders ook op een paard (liep wel iemand naast) mijn moeder zat toen op Beaugino en dies hardstikke fel haha.. maar de ouder die het beste reed die won een les.. dat was mijn moeder *LOL* toen heeft ze een les gereden op Promee, en ook al gegalopeerd enzow! ze zegt al heel lang dat ze op paardrijden gaat maar het komt er steeds niet van.. misschien krijgen we er ooit nog eens een paardje bij Verward

mijn zusje kan ook rijden maar ze zit nu niet op les, ze is namelijk met een ander virus besmet geraakt---> turnen.. ze zit nu in de selectie (al vanaf haar zevende) en moet bijna elke dag trainen.. geen tijd voor paarden dus! maar ze wil wel heeeeel graag op voltigeren..
mijn broertje moet niks van paarden hebben.. mijn vader vind Evita wel leuk maar gaat er niet opzitten Haha!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 12:02

Mijn moeder heeft tot haar 30e altijd intensief gereden. Toen werd mijn broertje geboren en stopte ze ermee. (voor en na mijn geboorte is ze wel blijven rijden Lachen ) Ze heeft altijd op een rijschool in Doorn gereden. Toen ik 7 jaar geleden begon met rijden kreeg zij ook wel weer de kriebels Kusje en toen is ze na 13 jaar ook weer op het paard gestapt, en het bevalt haar weer goed alleen springt ze niet meer omdat ze nu banger is om te vallen Tong uitsteken .

Don't hate me cause you ain't me!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 12:24

hai,
mijn moeder heeft tot vorig jaar nog gereden, ze is nu bijna 78 jaar, vanwege de hoge leeftijd gestopt, helaas is de pony nu ook overleden.
Ze gaat nog wel mee als we gaan mennen.
Ook mijn vader heeft nog lang gereden, maar helaas al een paar jaar dood.
Dus ik heb mijn hele leven met mijn ouders gereden.
groetjes,
geral (op de chat Amanda)

compagnon
Berichten: 140
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Ter idzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 14:48

Mijn ouders zijn ook WEER besmet met paarden-virus ze hebben vroeger wel gereden en zijn op hun 20 er mee gestopt toen ik begon te rijden zijn hun ook weer begonnen te rijden, mijn moeder gaat binnenkort B dressuur starten en mijn vader ment tweespan kwpn, is wel handig hoor als je ouders ook gek van paarden zijn!!!!!

"Men kan niet verwachten dat een paard zo mooi is en zo hoog mogelijk zal springen, als het met doornige braamstruiken geslagen word."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers