Met de trein naar Belgie, reserveren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Met de trein naar Belgie, reserveren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 20:17

Ik ga met Frits een weekendje weg naar Brussel. Heeft hij geregeld. Lief he?
We gaan met de trein, maar nou vroeg hij zich af of je die trein ook moet reserveren net als de Thalyss.
Ik zei dat ik het wel even op bokt zou vragen, omdat daar vast wel iemand zit die het weet. Lachen
Is het trouwens ver?

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:19

kijk even op www.ns.nl daar staat het vast wel op en kun je met de reisplanner ook zien hoe lang het duurt vanaf het station waar je opstapt en of je nog over moet stappen. hmm... beetje een lange zin Haha!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 23:56

Bij sommige treinreizen naar het buitenland is reserveren verplicht, maar deze informatie kun je als het goed is idd vinden op de site van de NS. Maar als het verplicht is wordt dat ook wel verteld als je de kaartjes koopt. Op de site kun je ook de reis- en vertrektijden bekijken.

Meestal wordt het wel aangeraden om (als het kan) te reserveren omdat je dan verzekerd bent van een zitplaats. Dit omdat de drukte in de internationale treinen niet voorspelbaar is.

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 00:18

Volgens mij hoef je voor Brussel geen plaats te reserveren.
Het staat vast wel op de site van de NS. Je kunt daar ook je reistijd berekenen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 00:29

Nope, denk het niet, ik pak soms wel eens de internationale trein naar Brussel op Schiphol, als ik naar huis reis. Dan stap ik in Roosendaal uit, en ik kan meestal wel een plekkie vinden. Ik weet niet hoe dat zit met treinkaartjes, maar anders moet je gewoon even op www.9292ov.nl kijken en via routeplannen even uitzoeken. Dat is het meest duidelijkst.

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 09:31

op de ns site had ik al gekeken, maar staat niks over reserveren.

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 13:34

Voor de internationale trein hoef je niet te reserveren. In Nederland stopt de trein in: Amsterdam, Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam Centraal, Dordrecht en Roosendaal.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ashleytjuhh, gerlienke, goesju, GoogleAdsense, GrapeshotBot, haffiefreak, hagelslag, Jasia, Knudd, Lestrange01, Lian, maessie, SemrushBot, shaddy82, singa, YandexBot en 123 bezoekers