Zo zenuwachtig!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Zo zenuwachtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 21:21

Heeelp! Ik ben normaal amper zenuwachtig voor wedstrijden. Maar nu zo verschrikkelijk erg! Huilen Ik word er helemaal gek van!
Heb vanmiddag al een homeopatisch kalmeeringsmiddeltje ingenomen. Het is wel minder geworden maar nog steeds erg!! Huilen
Ik was helemaal niet zenuwachtig. Totdat ik vanmiddag hoorde dat er ook viertal is, ik zit dus in het viertal en we hebben nog helemaal niet geoefend, en het is een selectiewedstrijd. Scheve mond Toen ik klaar was met knotjes maken werd ik nog zenuwachtiger en gestressed. Want ze zien er niet uit! Boos! Huilen Camilla had dus heel erg haar manen geschuurt toen ze bij die mensen op proef stond, dus er valt gewoon amper wat van te maken! Huilen
Iemand tips tegen de zenuwen??
Ik heb er wel ontzettend veel zin in, heb er een goed gevoel over, over mn individuele proef tenminste.. Viertal zal wel helemaal fout gaan! Huilen
Brr.. iemand tips zodat ik vannacht lekker kan slapen? Slapen

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:15

ik kan je weinig helpen, kmoet zelf morgen ook op wedstrijd en ik weet nu al dat ik vann8 amper zal slapen, om z'n hoogst 3 uur en het rare is ik ben morgen dan niet moe ! kan ik netzogoed uitgaan dan heb ik tenminste nog een leuke avond gehad. ik ben gewoon aan het bedenken hoe het morgen zal gaan etc, de spanning giert alweer door m'n buik, achja beetje spanning is gezond, ik heb der ook echt heel veel vet zin in,ik hoop dat het netzogoed gaat als vorige week of beter natuurlijk, maar dan wel met een jury die durft te punten.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 01:59

hmmm, als het goed is ben je nu aan het slapen.
nu nog iets zeggen om te helpen heeft geen zin meer
ik wens je wel heel veel succes
wel laten horen wat het geworde is he!