'Les' op mijn verzorgpaard.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

'Les' op mijn verzorgpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 10:45

Ik ging gisteren naar mijn verzorgpaard. Ik rij 1 keer in de week op hem sinds een maandje ongeveer. Het is een Z paardje geweest, is nu al wat ouder, 18 jaar, maar kan het nog wel. Alleen ik dus niet. Toen had ik aan de eigenaresse gevraagd of ik les op hem mocht nemen, maar dat had ze liever niet. Maar toen heeft ze me gisteren zelf les gegeven, was wel heel gaaf.
Wijken voor het been had ik wel eens gedaan, alleen op die manegepaardjes lukt het me nooit echt. En ik heb ook nog Traverse geleerd, en nog een oefening waar ik echt nog nooit van had gehoord. En ze wil het vaker doen, dus ik ben echt zo blij. Ik heb in een half uur meer dressuuroefeningen geleerd dan in het laatste jaar op de manege!
Ze vonden dat ik het goed deed, de dingen snel oppakte. Zelf vond ik het best slecht gaan, vooral de Travers (hoe schrijf je dat?) ging op de linkerhand echt beroerd, haha.
Maar ik heb er echt van genoten!

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 11:02

Heel tof, hier leer je veel meer van dan op de manege. Maareh als zij Z amazone is en zegt dat jij t goed doet moet je niet twijfelen hoor Lachen !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 16:39

Leuk hoor!
Eindelijk toch prive les op een prive paard!
succes er mee

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 20:24

dank je! ik vond het echt heel leuk. ik zei altijd dat ik dressuur niet leuk vind, maar dat komt duidelijk doordat bij ons de sressuurlessen gewoon saai zijn, dressuur is niet saai, als je maar goed les krijgt zodat je veel leert. want ik vond het echt heel erg leuk, dus hoop dat ze bijna elke week gaat doen!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 23:58

He fijn voor je dat je nu wel vooruit kunt!!

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 00:17

Niks is zo leuk als nieuwe dingen en alle aandacht voor jou en je paard! Zelf vind ik ook vaak dat het niet echt goed ging en dan krijg je achteraf te horen van gevorderde ruiters dat ik echt vooruit ben gegaan Haha! !
Geniet er maar lekker van, en dat je paard 18 is, ach op een oude fiets schijn je het nog steeds het best te leren Knipoog !
Groetjes Judith Party!! Party!!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 14:48

wat leuk dat je les hebt gehad omdat ik in je vorige topic had gelezen dat de eigenaresse het liever niet had.
maar hier ga je natuurlijk wel veel van leren

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:54

Gaaf man enne wees maar niet onzeker als zei zecht dat je het goed doet!!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:06

Denk dat je daar nog veel van gaat leren, nu maar hopen dat de eigenaresse je vaker een dressuurlesje wil geven Lachen

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 14:15

Ja, dat hoop ik inderdaad ook. Hij kan het echt heel goed, en zij geeft ook goede aanwijzingen! Ben er echt heel blij mee, en ga maar eens kijken of het op een mangepony ook lukt. We hebben wel een paar pony's die Z hebben gelopen, dus kan ik het oefenen!
Ben echt super blij!