update fotoreportage+update dorine

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

update fotoreportage+update dorine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 20:15

vandaag was ik dus bij dorine.
het ging niet zo heel best,want ze heeft erg veel medicijnen en was daardoor erg suf,vandaar ook dat ik geen fotoreportage heb gemaakt,dorine had er geen kracht voor .ik heb wel een aantal foto's gemaakt van dorine,maar dat zijn meer 'gewone' foto's....
dorine had al minder last van het hoesten dankzij de chemo,dus dat was al een positief puntje verder heeft ze door de medicijnen enorm veel eetlust,maar das volgens mij een erg goede bijwerking haha,dan sterkt ze misschien nog wat aan....verder heeft ze een bed in de huiskamer zodat ze veel kan liggen en smiddags slaapt ze nog extra

desalniettemin kon ik haar iig verblijden met een cadeautje:mijzelf Haha! en een kort bezoekje aan cerise(die zich natuurlijk weer niet liet vangen )en daar was ze toch wel erg blij mee omdat ze cerise de hele week nog niet gezien had.
lieve dorine,het was fijn even bij je te zijn!


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:19

Dorine kan het hier niet lezen, dit is het top-secret forum. Ik kan m wel even naar DA of DDV verplaatsen (tenzij het geheim moet blijven).
Ik hoop dat het toch een paar mooie foto's zijn geworden, misschien dat er dan nog wat met tekenen of photoshop te doen is en dat dan mooi af laten drukken?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 20:57

och ja idd verplaats het maar laui!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 15:10

Is er kans dat ze weer wat opknapt? Als bijwerkingen weg zijn ofzo...Ik zou dan teruggaan als je in de gelegenheid bent, dat lijkt me zelf fijner.
Wel lief dat je geweest bent, heb je Cerise helemaal niet te pakken gekregen?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 17:51

Pauline schreef:
Is er kans dat ze weer wat opknapt? Als bijwerkingen weg zijn ofzo...Ik zou dan teruggaan als je in de gelegenheid bent, dat lijkt me zelf fijner.
Wel lief dat je geweest bent, heb je Cerise helemaal niet te pakken gekregen?


nou dat ik naar dorine ging stond toch al vast,dat ik ook nog foto's wilde maken was een bijkomstigheid die toevallig zo verliep.maar ik heb cerise nog wel te pakken gekregen maar zoals ik al zei,dorine was echt te zwak,we zijn er zo'n 10 minuten geweest......maar dat geeft niet ik was blij nog even mijn lieve dotties gezien te hebben!al stond ik toen ik wegging wel te brullen hoor!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:03

lief dat je langs bent geweest, fijn om te horen dat het hoesten minder is.
erg vervelend.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:35

Ben wel benieuwd naar de foto's. En idd fijn dat ze niet meer zo hoest, want dat kost haar erg veel energie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 bezoekers