gebroken voet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

gebroken voet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 16:23

hi, ik had een vraagje.
Mijn voet is gebroken maar nu past hij dus niet meer in de beugel vanwege het gips.
Weet iemand een oplossing?
Ik durf niet zonder zadel te rijden, mijn paardje is pas 4 en nog wat wild.
xxx Midara

Peet
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 16:41

Ik zou maar even wachten totdat je voet weer goed is!

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 17:23

cross post

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 17:29

Ik denk dat het slim is om even iemand anders die je vertrouwd op je paardje te laten rijden want je kan mij niet vertellen dat paardrijden met een gebroken voet gezond is.....

Heel veel beterschap.

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 17:56

Hee,
Vervelend, zo`n gipspoot. Ik zou i.d.d even wachten met rijden. Maar als je toch wil rijden, kun je misschien de beugels van het zadel halen...
Veel beterschap Knipoog

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:27

Lijkt me niet handig om met gipt op een jong paard te gaan zitten...maar alsje wilt dat het beessie tog beweging heb kanje dr maybe wel longeren ofso...

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 00:23

He yoh, let je wel op je voetje! Straks gaat het niet goed en heb je er twee in het gips! , misschien kan iemand anders tijdelijk voor je rijden of kun je zelf longeren. Met rust geneest het het snelst, en kun je dus ook weer sneller lekker rijden zonder problemen met niet passende beugels. Maar ja, waarschijnlijk ben je ook zo'n paardengek dat zeker 4 weken niet rijden echt te lang is Knipoog ! Ik wens je heel veel sterkte, en misschien kun je de beugel met riem van je zadel afhalen en er alleen een riem met vergrote lus aan maken. Groetjes Judith Party!!

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 00:28

Ik zie net dat je al een ander topic over hetzelfde onderwerp hebt. Alleen maar mensen die het je afraden! En om eerlijk te zijn is het natuurlijk niet verstandig... Een beetje stappen kan misschien nog net maar ik zou niet te veel willen als ik jou was! Rust midara, is het beste medicijn! Succes