Update over mijn moeder.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Update over mijn moeder.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 22:26

Mijn moeder ligt nu dus nog steeds in het ziekenhuis. Niet meer op de IC in Tilburg maar gewoon vlakbij. Namelijk in Helmond. Deze week is heel wisselend geweest. Ze is nog erg ziek geweest en heeft hele erge hoofdpijn gehad. Maar...goed nieuws...Ze is aan de beterende hand! Me is happy! Ze heeft af en toe nog wel een hoge bloeddruk. (voor de kenners, deze week heeft ze 197 over 118 gehad, mij zegt het niets maar blijkbaar is het erg hoog)

Ze heeft nu de juiste medicijnen en iets meer pijnstillers. De kamer is weer lichter. Alles was namelijk donker omdat ze zo'n hoofdpijn had en niet tegen het licht kon. Ik weet nog niet wanneer ze naar huis mag. Misschien volgende week.

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 22:30

Fijn dat het al wat beter gaat!
Ik hoop voor jullie dat ze snel naar huis mag

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 22:42

Is idd. heel hoog, als je bij je zwangerschap de onderdruk ( de 118) boven de 100 komt wordt je opgenomen, tenminste meestal. Ik had op zijn top 107 en voelde me knap beroerd, dus kan me voorstellen dat ze zich echt niet toppie voelt.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 22:46

Dat is idd heel hoog, mijn bovendruk is 110 en onderdruk 70,
gaat bij mij eerder de lage kant op tijdens de zwangerschap laagste meting was 100 over 65. Dan voel je je ook niet altijd even lekker. Dan wordt je idd opgenomen vanwege de kans op zwangerschapsvergiftiging.
Ik hoop dat ze er snel weer helemaal bovenop is.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 23:48

Bij mij was de onderdruk laatst ook weer te hoog, 95. Normaal is voor onderdruk zo rond de 80 en voor bovendruk zeggen ze altijd ongeveer 100 + je leeftijd.
Dus bij je moeder was het inderdaad behoorlijk te hoog. Ik hoop voor je dat ze alles snel onder controle hebben bij haar en dat ze snel weer naar huis mag!
Heel veel sterkte, ook met jezelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 10:41

Fijn dat het de goede kant op gaat Heike, ik hoop dat ze snel goed opknapt.