Boekjes opgehaald + algemene update

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Boekjes opgehaald + algemene update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 11:47

Jaja, ik heb vandaag de boekjes opgehaald bij de drukker, een paar enveloppen gekocht, want ze hadden in heel het dorp maar 23 enveloppen van het formaat dat ik wilde! Ga straks maar eens kijken of ze bij Viking oid een betere oplossing hebben. Ook gelijk even postzegeltjes gehaald en ik kan dus beginnen met verzenden.
Het signeren wordt heel erg lastig omdat ik daarvoor met alle (of een boel) boekjes naar Zevenaar moet rijden en vervolgens nog een keer om ze weer op te halen. Het spijt me heel erg, maar ik zie dat niet zo heel erg zitten. Ten eerste wil ik niet dat Dorine zich verplicht voelt om heel de dag als het gaat te signeren en ten tweede is het een beetje zonde om dan telkens dat eind heen en weer te rijden. De boekjes zijn iig genummerd en dus uniek.
Degenen die betaald hebben stuur ik het boekje op en ik zal ook nog een lijst bijhouden wie er bij mijn weten betaald heeft (binnenkort heb ik Internet Bankieren dus kan ik alles sneller zien, handy toch?). Het verspreiden vanaf 1 punt gaat ook weer flink wat tijd in zitten en omdat lang niet iedereen tegelijk betalen zal is dat ook niet echt practisch. Dat zou betekenen dat mensen die als 1 van de eersten betaald hebben het langst op hun boekje moeten wachten en zelf vind ik dat geen prettige gedachte.
Voor mensen hier uit de buurt kan wel een minimeeting geregeld worden oid. Als mensen vaak in de buurt zijn kunnen die misschien even iets met mij afspreken, svp alleen als je al op de 'reeds betaald' lijst staat!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:03

Okay, ik zag dat je mijn betaling ontvangen hebt. Wanneer schat je dat je de boekjes op de bus kan doen?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 12:35

na 't weekend iig, misschien al daarvoor, maar ga maar uit van nĂ¡ t weekend!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 17:37

Oke, ik zie het boekje wel komen!
Wacht vol spanning af!

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 17:55

kunnen we nog ergens mee helpen?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 19:33

Ik ben gewoon aan de slag gegaan en het valt alles mee. Ik heb nu zo'n 250 tot 300 boekjes bestickerd en genummerd en dat in een half dagje, nou dan moet ik voorlopig toch vooruit komen?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 21:13

Dinsdag zie ik Laudine eventueel kan ik boekjes voor omgeving gelderland/overijssel mee nemen.Men kan die ophalen in bathmen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 07:43

Ik ben benieuwd naar het boekje...

keep calm, I'm engaged!!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 10:50

Kan het zijn dat ik er al eentje ontvangen heb? Ik heb hem nog niet gezien aangezien ik nu op studieadres zit, en hij is thuis afgeleverd, ik zal m woensdag kunnen inzien, dus dan weet ik t pas zeker.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 11:03

Dat kan idd! Heb ze gister op de bus gedaan Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 11:07

Mijn boekje viel net op de deurmat Lachen ! Ik schoot wel even vol toen ik het in keek...

Laui, ik wil nog even zeggen dat ik het fantatisch vind hoeveel werk je erin steekt. Het is een heel mooi boekje geworden en ik sta er helemaal versteld van hoe snel jullie dat voor elkaar gebokst hebben. Dikke pluim!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Astrid_Brann, Clairtje_Sun, Kim_S, lisawouda93, miereneter, Orchideee, Patriesje, Polarize en 49 bezoekers