Manege Beekshof in Venlo/Blerick

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Manege Beekshof in Venlo/Blerick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 23:08

Hai,

Vroegâh stonden mijn zussen daar met hun pony Cindy (Palomino) en kwam ik wel eens mee kijken, totdat ik 5 was en zelf ook op les mocht, tsja mijn eerste lessen waren op Silverking, zal t nooit meer vergeten.

Ik vroeg me eigenlijk af of er mensen zijn die bekend zijn bij de manege, me eens kunnen vertellen hoe het gaat, wie de eigenaar is of zijn t nog steeds Loui en zijn broer?

Ben dus gewoon nieuwschierig, hier heb ik nl mijn vroegste herinnereingen aan de paardengeur, de steile trap naar de kantine boven en noem maar op!

groetjes Caroline

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 13:06

ik weet via anderen die de manege kennen dat ene Loui daar nog steeds les geeft. maar ik kom nooit in die manege, dus meer weet ik ook niet

MoSt81
Berichten: 1469
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:15

Hoi,

ik rij al ongeveer 10 jaar op manege beekshof!!!
Louis en Rene (zijn broer) zijn nog steeds eigenaar van de manege.

Silver king heeft ontzettend lang op de manege gestaan, maar nu helaas niet meer. Volgens mij was hij al bijna 30 toen hij hier weg ging.
Hij is al een keer eerder weg gegaan omdat ze hem te oud vonden maar hij miste de manege zo erg dat hij terug is gekomen. Nu is hij al een aantal jaren weg. Ik neem aan dat hij niet meer leeft.
Als je nog meer wilt weten zeg je het maar!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 23:38

Leuk hoor de de broers het nog doen, ik wist even niet meer hoe Loui zijn broere heete, omdat in die tijd (1980) Loui altijd meer op de paarden voorgrond stond. Lachen
Mijn vader heeft er ooit rozetten voor een wedstrijd van zijn bedrijf uit gesponsord.
Nou mocht je hem (loui) spreken, doe hem dan maar de groetjes van de Fehring familie, ben benieuwd of het hem wat zegt.
Haha!
Ja en die Silverking heeft op mij heel veel indruk gemaakt, die pony van mijn zussen vond ik doodeng, geloof zelf dat Loui er zelf op heeft leren rijden.

grappig hoor om dit zo te lezen. Clown

Thanx voor je berichtje terug Knipoog