haha.. kijken jullie ook altijd zo saggo als..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

haha.. kijken jullie ook altijd zo saggo als..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 22:01

jullie aan het rijden zijn?
Het schijnt dat als ik serieus aan het rijden ben ik best saggo kijk 9op mijn manier heet dat concentreren Schijnheilig ).
gelukkig kan ik ook gewoon lachen hoor *LOL*
Ik ben wel benieuwd of jullie daar ook last van hebben

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:09

Jah als ik me concentreer tijdens het rijden schijn ik ook altijd boos te kijken volgens anderen... Haha!
Maar zelf heb ik het nooit door Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:11

Ja, ik schijn gewoon woest te kijken als ik in de bak aan t rijden ben. Diverse mensen zijn bang van me geworden, als ik dan sociaal probeer te doen door ze een glimlach te schenken, dan maak ik dus een enge grimas vinden ze Verward Serieus rijden staat voor mij blijkbaar gelijk aan woest kijken, hoe zit dat daar in mijn onderbewuste? Vind ik het niet leuk ofzo? Gewoon in het bos heb ik juist een megasmile op m'n gezicht, zelfs met kapotte tenen Haha!

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:12

Je moest onze koppen eens zien, echt alsof er onweer komt. En als we het dan merken van elkaar moeten we vaak zo lachen

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:14

Ja, ik schijn ook altijd chaggie te kijken als ik aan het rijden ben. Men vader kwam vroeger wel eens kijken toen ik nog in de manegelessen reed en die dacht toen dat ik het helemaal niet leuk vond, dat ik paardrijden als straf zag! Maar is absoluut niet zo, ik ben dan gewoon geconcentreerd aan het rijden. Hihi

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 22:16

heh.. gelukkig.. ik schijn dus niet de enige te zijn Lachen

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:05

Neej je bent idd niet de enige...
Iedereen zegt ook altijd, wat kijk je boos. "Uhmm ik kijk niet boos, k ben geconcentreerd" en dan ben je meteen uit je concentratie...
Maja soms kan ik er wel om lachen Tong uitsteken

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 00:00

Ik schijn ook niet 1 van de vrolijkste te zijn als ik aan het rijden ben! Zal inderdaad wel met concentratie te maken hebben! Maar als ik naar andere kijk die aan het rijden zijn zie ik niemand lachend op zijn of haar paard zitten!!!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 11:56

Ik krijg daar ook regelmatig opmerkingen over! Ik hoor of zie ook helemaal niet wat er langs de rand van de bak gebeurt ... nou ja, als mijn paardje zich d'r maar niet aan stoort Haha! ...

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:19

ja das echt heel irri
zitten de mensen aan de kant te zeuren dat je vrolijker moet kijken
dan wordt je pas sjaggie *LOL*

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:53

hahaha, ik ken het, ik schijn ook altijd kwaad te kijken. gister heb ik de hele tijd met big smile gereden om dat af te leren Tong uitsteken

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:08

Hé, dat ken ik! Ik ben best blij als ik aan het rijden ben (natuurlijk), als je echter foto's van mij te paard ziet (zijn er weinig van godzijdank) zou je toch een andere indruk krijgen... Je kan het ook erg goed zien als het niet naar mijn zinnetje gaat, dan heb ik helemaal een kop als een oorwurm Tong uitsteken

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:11

bij mij is het ook super erg en zo te zien ben ik gelukkig niet de enigste..want als ik me erg ga concentreren ben ik super saggo volgens de anderen Verward

Msisi2000
Berichten: 97
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:57

volgens mij kijkt gewoon iedereen boos tijdens het "geconcentreerd" rijden! daarom maar tijdens wedstrijd extra vrienelijk lachen tijdens t groeten.. poeh valt nie mee! je vergeet t toch alijd weer als je rijd...

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:44

haha, ja meestal wel.
Heel erg geconcentreerd, dan kijk ik meestal erg boos Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 17:57

Ikke kijk ook altijd geconcentreerd Haha! Of niet Tong uitsteken

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:18

Als het goed gaat niet, heb ik eerder een smile op m'n gezicht Knipoog
Anders kijk ik denk ik chaggie ja, als het niet goed gaat.

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:23

vroeger toen ik les nam zei mijn lesgeefster: kijk nie zo kwaad je moet blij zijn dat je op een paard zit, het lukte me nie echt om te smilen...
nu ook nie echt.
vind rijde super, sommige denken van nie aan mijn gezicht te zien

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:59

Yup, ik kreeg die opmerking al als kind wanneer ik in gedachten verzonken naar school fietste (wat kijk je boos? *zucht*)
Mijn zusje kreeg m donderdag ook, zat ze flink geconcentreerd te lessen, vraagt onze instructeur ineens: ben je boos of gewoon geconcentreerd? Ze keek nl wel heel erg kwaad!

hiltomfan

Berichten: 441
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: almere-haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 20:03

mijn instuctrice zij laatst heey claire let je op en ik schrok zo erg dat ik perongeluk de teugels uit me handen weg gooide en bijna over zijn nek gooide

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 22:23

ja, ik ook, toen ik een paardje op proef had (3jaar geleden) viel het ons mam op, en toen ineens iedereen ook....
nu doe ik het nog steeds Haha!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 22:25

Jah heb ik ook! Vaak zeggen mensen ook tegen mij: kijk niet zo boos! Dan lach ik altijd even en zeg ik terug dat ik me concentreer. Daarna ga ik lekker verder met boos kijken Haha!

Laui! schreef:
Yup, ik kreeg die opmerking al als kind wanneer ik in gedachten verzonken naar school fietste (wat kijk je boos? *zucht*)


Jaah dat ken ik ook!! Dan kom je iemand tegen ergens en zegt ie: "Ik zag je laatst nog fietsen, wat keek je boos."
Zo zit gewoon mn gezicht het lekkerst! Party!! Knipoog

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 23:21

LMsWinnetou"]
Jah heb ik ook! Vaak zeggen mensen ook tegen mij: kijk niet zo boos! Dan lach ik altijd even en zeg ik terug dat ik me concentreer. Daarna ga ik lekker verder met boos kijken Haha!

[quote="Laui! schreef:
Yup, ik kreeg die opmerking al als kind wanneer ik in gedachten verzonken naar school fietste (wat kijk je boos? *zucht*)


Jaah dat ken ik ook!! Dan kom je iemand tegen ergens en zegt ie: "Ik zag je laatst nog fietsen, wat keek je boos."
Zo zit gewoon mn gezicht het lekkerst! Party!! Knipoog
[/quote]

Dat heet een ontspannen gezicht Schijnheilig

Helaas moet je op wedstrijden wel altijd vrolijk kijken.. moet ik me minder concentreren Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 23:33

Ik juist niet Haha! In een ver verleden(toen ik nog wedstrijden reed *LOL* )kreeg ik na een proef waar het niet zo lekker ging te horen:Jullie zijn zo een leuke combinatie;jij en je man,jij en je paard en je blijft lachen..... .Ik heb lenzen en heb de gewoonte om altijd tegen de zon mijn ogen dicht te knijpen tot spleetjes.Je mond gaat dan altijd een beetje mee omhoog en zo lijkt het alsof ik altijd lach tijdens mijn proef.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 01:44

hahaha ik blijk altijd vies te kijken. heb ik nog opmerkingen van gekregen toen ik van school ging. "ik zou in de toekomst wel maar niet zo boos kijken als ik jou was. dat werkt niet in je voordeel" en geregeld komt iemand me vragen waarom ik een zeker persoon zo vies had aangekeken...weet niet wat ik verkeerd doe hoor Schijnheilig