Website mag niet (zo) , terecht ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Website mag niet (zo) , terecht ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 16:15

Tssssk . Scheve mond

Ik was begonnen met het bouwen van een website over boomloos rijden ,
omdat ik altijd zoveel vragen krijg van mensen die willen weten hoe het bevalt enzo Lachen

Eerst had ik een Torsion , het grote merk , en daar kreeg ik al altijd regelmatig vragen over en moest ik dus steeds die hele uitleg typen als iemand weer eens iets wilde weten , dat deed ik graag hoor maar echt handig is het niet natuurlijk.

Nu heb ik een Barefoot-zadel , wat eigenlijk op het zelfde neerkomt , het is een kopie met een paar kleine maar heel goede verbeteringen , maarja het is niet het bekende merk natuurlijk.

Omdat ik daar ook veel vragen over kreeg en omdat de firma Barefoot mij gevraagd heeft om als agent voor Nederland te functioneren , besloot ik dus de website http://boomloosrijden.tripod.com te bouwen zodat iedereen die dat wilde alles kon lezen wat er zoal aan me gevraagd werd.
Lekker makkelijk en overzichtelijk.

Nu heb ik hem off-line gehaald vanwege een dreigmailtje van de producent van Torsion.

Ik had op de site foto's van mijn eigen paardje met beide merken zadels ,
en een vergelijking tussen de Barefoot en de Torsion omdat dat het voornaamste is wat mensen me vragen.

Ook diverse verwijzingen naar de Torsion-site en informatie over het zadel , positief verhaal over boomloze zadels.

Al aardig wat foto's van de Barefoot enzo.
Nog 3 foto's van de Torsion-site om te laten zien welk zadel dat precies is , met daaronder een bronvermelding en de links naar de site.

Nu kreeg ik dus een mailtje (in het Duits Haha! )
dat ik direct alle verwijzingen naar het merk Torsion van de site moet halen omdat ze anders gaan aanklagen ofzo....

Afijn , dat de foto's niet mogen , dat kan ik begrijpen.

Dat heb ik misschien onderschat , ik dacht dat ze dat niet erg zouden vinden omdat het immers informatief bedoeld is , en een verwijzing naar hun product tenslotte.
Ik doe er niks slechts mee ofzo , maak geen reclame voor Barefoot over de rug van Torsion , maar zet eerlijk alles op een rijtje.
Als mensen een Torsion aan willen schaffen geef ik ze ook info over hoe , wat en waar.
Het gaat over boomloos rijden in het algemeen en daar hoort Torsion natuurlijk als eerste bij Lachen

Maar mag ik nou echt niet de naam van het zadel noemen waar ik mijn paardje mee gereden heb ? Iedereen kent die naam en de vragen die ik krijg gaan er juist over , mag ik dan niet mijn ervaringen en gedachten over zoiets publiceren ?

Afijn , ik heb de site nu dus even van het www afgehaald om de foto's en Torsion-info eraf te halen , dan maak ik wel alleen reclame voor het Barefoot-zadel.

Maar het lijkt me sterk dat ik die naam geeneens mag noemen , klopt dat wel ?

En vinden jullie het niet kunnen , je persoonlijke ervaring vertellen over bijvoorbeeld een zadel , een vergelijking tussen producten ?

Ik heb de voor- en nadelen van beide merken en de Tuend , een derde soortgelijk boomloos zadel , op een rijtje gezet ter informatie .
Daarbij heb ik geen vervelende dingen over de Torsion gezegd , in tegenstelling tot hoe Torsion zelf zich opstelt tegenover Barefoot Boos!

Vinden jullie het niet kunnen om een eerlijke , oprechte vergelijking tussen het ''echte'' merk en een kopie op internet te publiceren ?
Laatst bijgewerkt door pmarena op 20-06-03 16:40, in het totaal 2 keer bewerkt


loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:19

Misschien willen ze niet op 1 site te zien zijn met Barefoot... Verward Ik zeg ook maar wat. Is wat je over Barefoot verteld ook positief? Misschien, als dat negatief was dat het wel mag.... Schijnheilig
Verder weet ik niet hoe het zit. Volgens mij mag jij gewoon de foto van jouw paardje met dat zadel plaatsen, maar voor de rest.... Verward Verward
Misschien een jurist in de buurt????

pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 16:24

Tja , Barefoot is positief natuurlijk , anders had ik ook niet zelf dat merk gekocht en mijn Torsions weggedaan Haha!

Maar ik breng het niet op een nare manier naar Torsion toe ofzo , ik had de verschillen tussen beide zadels op een rijtje , en die verschillen vallen naar mijn mening uit in het voordeel van de Barefoot. Logisch.

Maar ook de punten waarin Torsion juist weer beter is breng ik duidelijk naar voren.

Zodat ieder voor zich kan kiezen voor wat hij of zij belangrijk vindt ,
en kiezen ze voor de Barefoot dan kan die via mijn mailadres besteld worden..... tja.

Wil iemand de Torsion bestellen dan verwijs ik ze ook door , dus komt op hetzelfde neer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:27

Ik denk eigenlijk wel dat het logisch is.
Hun hebben niet gevraagd of je dit wil doen.
Positief of niet.

Zelf zie ik ook niet graag ongevraagd foto's van Kawa met een verhaal erbij Lachen


pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 16:35

Ja , zo bekijk ik het ook wat betreft de foto's van de Torsion-site. Lachen

Maar de rest is een persoonlijk verhaal vind ik.

Ik kan het wel begrijpen hoor , dat wel.

Maar als iemand nou een foto op het net plaatst van zijn eigen paard , en dat knappe ding van jou staat erbij Knipoog , en daar ook iets over verteld ?

In de trand van : Ik werd tweede bij deze wedstrijd , naast mij de winnars van de eerste prijs , die maakten deze en deze oefeningen netter af ...(maar mijn paard is gelukkig geen schimmel) ...enz . Haha!

Ik vind het wel jammer hoor , er ontbreekt echt een goede informatieve site in het Nederlands over rijden met boomloze zadels , en er zijn veel vragen over.

Er is toch wel behoefte aan zo'n site heb ik gemerkt , maarja het kan dus ook niet blijkbaar.

Dan sluip ik wel om de naam "Torsion'' heen in de site , dan maar zo Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:41

Citaat:
Maar als iemand nou een foto op het net plaatst van zijn eigen paard , en dat knappe ding van jou staat erbij , en daar ook iets over verteld ?

In de trand van : Ik werd tweede bij deze wedstrijd , naast mij de winnars van de eerste prijs , die maakten deze en deze oefeningen netter af ...(maar mijn paard is gelukkig geen schimmel) ...enz .

Zonder dat te vragen wil ik dat het verwijderd word.
Daar ben ik echt een pruim in.
Word het gevraagt heb ik er veel kans geen bezwaar in.

Maar dat geld met meer dingen, als iemand me vraagt b.v. de longeerlijn te lenen vind ik dat goed.
Merk ik dat hij gebruikt is zonder vraag, ook al hangt hij gewassen en gestreken terug in de kast, zou ik pissig zijn.

pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 16:48

Tja daar heb je wel gelijk in , zo ben ik ook. Lachen

Maar toch ligt dit iets anders op 1 of andere manier...
Het gaat dan wel onder andere over hun merk , maar IK heb dat gekocht en er een tijd mee gereden , dus als je het dan over het (boomloos) rijden hebt , dan komt de naam van je eigen zadel al gauw in gebruik....
en toevallig was dat zadel van hun makelij....

Maar je hebt gelijk ! Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 18:32

Tja misschien had je het eerst beter kunnen vragen, dat is met veel dingen op het internet zo. Maar ja toch vind ik het een beetje vreemd van die mensen van Torsion, ze kunnen het toch vriendelijk vragen. En een beetje reclame en info voor je product is toch nooit weg?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 18:47

Die fotos op hun site daar zit copyright op, die kan je idd beter niet gebruiken, zeker niet als ze er iets van zeggen. Maar verder kunnen ze je heeeeelemaal niets maken, of het moet zo zijn dat je hele lappen tekst van hun site gecopy/paste hebt maar dat lijkt me niet?

Jammer voor ze dat ze niet willen dat je iets over hun schrijft maar zo werkt het niet. Als jij (gegronde!!) kritiek hebt op een merk of er iets anders over schrijft dan is dat jouw goed recht.

Ik zou de foto's verwijderen en de rest gewoon laten staan. Laat ze je maar aanklagen, wordt nog leuk al helemaal omdat het over landsgrenzen heen gaat (of de importeur in nederland moet je aanklagen) en ze hebben vooral geen poot om op te staan. Het zou toch wat zijn als je niet eens meer zou mogen zeggen dat iets je niet aanstaat?

Vette pech voor ze dus Haha!
Ze proberen je gewoon bang te maken, meer niet. Niets van aantrekken Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 18:47

Kawa, jij bedoelt wsch JOUW foto, daar kan ik inkomen.
Maar als ik bijv. zondag foto's had laten maken van mij en Jopie en Kawa had er ook opgestaan (wat het geval is) en ik had je erbij genoemd, dan is dat toch niet zo erg? Ik zou er iig niet echt moeite mee hebben.
Daarbij komt ook nog een stukje portretrecht kijken. Portretrecht houdt in dat als ik op straat sta en er wordt ongevraagd een foto van mij gemaakt ik strict juridisch gezien kan verbieden dat die foto geplaatst wordt in welk blad of op welke site dan ook. Je mag niet zomaar prentjes van mensen schieten. Het verandert zodra er ook maar enigzins sprake is van een nieuwsfeit. Dus als ik daar sta in een demonstratie ook al doe ik niet mee, dan heeft het nieuwswaarde en heb ik geen poot om op te staan. Dat geldt dus ook als Arnd Bronkhorst (of welke andere fotograaf) een foto van de nrs 1,2 en 3 op een wedstrijd maakt. Als ik dan grif betaal voor die foto (copyrights 't is nl een beroemd fotograaf, maar al was het Piet Puk, dan nog rust er copyright op, dit weer vanwege de nieuwswaarde) mag ik ermee doen wat ik wil. Binnen de grenzen van het copyright. Als ik een foto wil afdrukken in mijn huis aan huis krantje geldt een ander tarief (minder) dan wanneer ik m op internet wil zetten. In dit geval kun je als geportretteerde absoluut geen bezwaar maken, ookal staat er bij dat je een niet al te aardig persoon bent in de ogen van de websitemaker. Strict gezien heeft 'Dorine-dag' ook nieuwswaarde en mag ik dus gewoon al die foto's op mijn 'nieuwspagina' zetten en heb je dus geen poot om op te staan. Je kunt mij verzoeken jou en Kawa eraf te knippen, maar als ik weiger heb je een groot probleem.
Anders zit het met dit zadel. Ten eerste geldt hier geen portretrecht. Als ik een Kieffer en een Stubben naast elkaar op de foto zet en ik vertel er een informatief verhaaltje bij mogen ze beiden niet klagen, als het leugens zijn wel, maar zolang dat het geval niet is kunnen ze mij niets maken. Gebruik ik foto's van één van beiden zonder dat te vragen, dan mogen ze me wel aanklagen. Naam noemen mag, vergelijkend warenonderzoek mag. Ik zie hier dus ook niets fouts in (let wel: ik studeer geen rechten).
Sterker nog: ik meen mij te herinneren dat er een aantal jaren geleden sprake van was dat het vergelijkend reclame maken ook toegestaan is. En daar maakt Easyjet nu dankbaar gebruik van. Zij hebben het over zwanen en noemen niet eens KLM, een aantal jaren geleden had de KLM heel sterk gestaan, maar op het moment kunnen ze niets, ja goede service bieden en het ongelijk van EJ bewijzen, maar da's niet al te makkelijk. Dus zelfs als er op deze site niet 1 positief woord over Torsion te vinden zou zijn denk ik dat Torsion heel zwak staat. Je mag geen leugens vertellen, maar je mening mag je nog steeds geven (vrijheid van meningsuiting) dus als er staat: vind ik vind ik vind ik, dan kunnen ze je m.i. NIETS maken.
Ben benieuwd of hier iemand rondwandelt die het allemaal beter weet, ik heb me er redelijk in verdiept, maar ik heb er niet voor gestudeerd.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:01

Maar mag je op een gewoon concours, geen NK of zo, dan ongevraagd gefotografeerde en geplaatst worden?
En dan niet omdat je toevallig ergens op de achtergrond staat.
Maar met een verhaal erbij bedoel ik dan.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:16

Dat ligt er dus aan. De scheidslijn is ontzettend moeilijk. Als iemand een verhaal schrijft over het concours en hij kiest toevallig een foto met jou erop uit dan blijft het nieuwswaarde, want jij was aanwezig. Het wordt natuurlijk wel steeds vager, want als het gewoon het eerste het beste concours is kun je best zeggen dat het met nieuwswaarde wel tegenvalt. Ik heb het uitgezocht ivm endurance wedstrijden en dan heb je dus geen poot om op te staan blijkt. Of je moet bereid zijn eindeloos lang aan slepende procedures bij rechtbanken te moeten doen.
Je hebt geluk als ze hem verwijderen (is ook niet meer dan normaal), als ze hem niet verwijderen kun je allebei op je poot spelen. Hoe het dan precies zit zou ik niet direct weten, dat heb ik niet uitgezocht. Er zit echt een enorm schemergebied en dat maakt het zo lastig.
Laatst stond Kim in de Hoefslag, daar had ze op haar poot kunnen spelen. Ze hadden het haar eerst netjes moeten vragen. De foto is met haar toestemming gemaakt om het rás te portretteren, niet haar zit of wat dan ook! Heeft ook absoluut geen nieuwswaarde verder want de foto is al zowat een jaar oud. Maar voordat je dan je gelijk krijgt zul je toch eerst naar een rechter moeten gaan, rectificeren kan niet meer en uit de handel nemen zullen ze ook niet zo snel doen. Als iemand je dus echt dwars wil zitten ben je nog niet echt jarig. Als dat namelijk niet zou kunnen hadden de roddelbladen ook geen bestaansgrond (zou wel lekker makkelijk zijn natuurlijk Tong uitsteken ), die léven van het grijze gebied rond portretrecht/nieuwswaarde...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 19:17

Bart en Laui , dat bedoel ik dus !

Ik begrijp het van hun uit dat ze niet willen dat hun naam gebruikt wordt op een website waarop ook een kopie van hun merk verkocht wordt.
Logisch Lachen .

Maar het hoofddoel van de site is informeren over boomloos rijden , en dus de belangrijke punten , voordelen en verschillen tussen het meest bekende en dit onbekende zadel.

Ik vertel geen leugens , haal de Torsion niet naar beneden , maar zet alles op een rijtje.

Zoals gezegd zijn er meerdere mensen die info aan me vragen over Torsions ook , alleen al hier op bokt heb ik er genoeg over verteld dacht ik zo Knipoog

Nouja , ik ga de foto's van Torsion zelf er even vanaf halen , en laat de rest staan. Ik hoop niet dat ik er gedonder mee krijg , daar heb ik helemaal geen trek in.....maar we zien het wel , ik wil toch graag die informatie gewoon op een site beschikbaar hebben , kan me nog goed heugen hoe ik destijds gezocht heb ... Scheve mond

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 20:32

Ik zit nu even te lezen op jou site en is het misschien niet zo dat Torsion bedoeld,
1: het stukje waar jij bent begonnen met het rijden op een Torsion en nu op een Barefoot, wat naar jou zeggen een exacte kopie is van Torsion met verbeteringen?

Het bovenstaande in combinatie met het onderstaande misschien in het verkeerde keelgat schiet.

2: En dat deze Barefootzadels via jou te bestellen zijn?

Ik probeer even mee te denken.

pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 21:06

Zover ik weet staat er nergens dat de Barefoot een exacte kopie is van de Torsion , want dat is niet zo Lachen

Beide zadels zijn in principe hetzelfde , op een paar verschillen na die in het voordeel van de Barefoot zijn.

Dat komt toch neer op een vergelijkend warenonderzoek zeg maar ?

Bovendien vind ik het wel een heel belangrijke factor dat ik dus niet het merk Torsion naar beneden haal , ik noem alleen een paar feiten op.

Ik heb een mailtje gestuurd naar LAG-horse , de producent van Torsion,
om te vragen of ze hier wel vrede mee kunnen hebben.

Ik hoop dat alles idd zo simpel is als Bart zegt , vrije meningsuiting enzo , en dan nog niet eens zo negatief als waar Bart aan denkt Haha!

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 21:17

Misschien moet je het anders formuleren, want het gaat er denk ik ook om dat jij de andere zadels "verkoopt".

"Is bijna een exacte copie van de Torsion , met een paar verbeteringen waardoor de Barefoot zelfs nog iets comfortabeler is !"

Heel goed dat je toch een mailtje hebt gestuurd, ben erg benieuwd wat hun argumenten zijn.

Succes, ik ben iig een stuk wijzer want ik wist niet eens dat deze zadels bestonden.

pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 21:34

Je hebt gelijk , dat staat er wel , ik heb het net even nagekeken en wat anders geformuleerd , alhoewel ik er niks onwaars mee zeg...

Over de hele site laat ik ook duidelijk blijken dat bepaalde dingen mijn mening zijn en dat sommige mensen er uiteraard anders over denken.

Volgens mij heb ik het heel netjes gedaan , als je zelfs bepaalde voordelen van "de concurrent'' opnoemt....

Basje bedankt !!

Fijn om te horen hoe iemand anders er tegenaan kijkt , als nog iemand een bepaald punt ziet dat ik misschien beter anders kan formuleren ?
Lachen

He jammer zeg dit gedoe , dan breng je het al netjes , en om anderen een plezier te doen... Scheve mond

pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 19:01

Nou , heb niks meer gehoord op dat mailtje , en de site weer terugggeplaats minus de foto's van het bekendste boomloze zadel : Torsion.

Daar gaat dus al een belangrijk deel aan informatie over boomloosrijden... Scheve mond

Dus geen antwoord op de mail , wel weer zo'n zakelijk scheit-berichtje dat ALLE foto's waarop hun zadel staat (dus ook de mijne , zoals hier op bokt in mijn profiel , zelfgemaakte foto's van mijn paardje onder het rijden , toevallig nog met Torsion-zadel toen.....)

En alle verwijzingen naar hun merk , de naam Torsion mag niet meer op de site staan.

Anders weer dat aanklaag-verhaal.

Dus weer even de site off-line gehaald en MIJN (nouja van Denz Haha! ) foto's
eraf..... elke keer de naam Torsion vervangen door iets als "ander merk''.... pffft.

Zal mij benieuwen of ze nu ook daarover nog gaan zeuren , het gaat in feite nog wel over hun zadel (maar nu direct ook over de andere merken van dit type zadel) zonder dat ik hun naam noem.

Komt een beetje neer op KLM en Easy-jet....

Zouden ze hier nu ook nog over gaan meuten ? Verward

Het probleem is blijkbaar idd dat ik op dezelfde site algemene informatie geef , en daarnaast een artikel waar het over gaat te koop aanbiedt op die site.

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 19:36

Oke, dus jij hebt ze een E-mail gestuurd met de vraag wat wel en niet kan en daar heeft Torsion niet op gereageerd, maar nu hebben ze daarna wel weer een berichtje gestuurd dat je alles wat met de naam Torsion te maken heeft van jou Site af moet halen, begrijp ik dat goed.Dus geen reactie op jou E-mail bedoel ik.

pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 19:41

Ja , dat begrijp je goed...

Ik heb gewoon vriendelijk gevraagd of ze met de veranderde website wel konden leven , maar ze hebben niet de moeite genomen om erover een normaal gesprek aan te gaan.

Nouja , dus maar weer aangepast..... tjongejonge zeg.

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 19:52

Als ik jou was zou ik al die E-mailtjes bewaren {uitdraaien}.
Laat TORSION maar eerst het fatsoen hebben om nu na jou veranderingen op de Site met goede argumenten te komen en jou mail CORRECT te beantwoorden.
Persoonlijk zou ik nu de site laten hoe deze is aangezien TORSION ook niet de moeite neemt.

pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 20:14

Torsion is gewoon heel agressief naar ander merken toe ,
de mensen van buitenzinnig.nl hebben waarschijnlijk hier op bokt gezien dat ik de site gebouwd heb , en daarop heb verteld over de verschillende typen boomloze zadels , en waarom ik voor mijn huidige merk gekozen heb.

Zij hebben LAG-horse erover gecontacteerd , en die dreigen nu dus met rechtzaken enzo via hun advocaten in Rotterdam en Duitsland , die hebben ze al op de hoogte gesteld enzo...blablabla.

Voor de Barefoot is het niet erg om eerlijk met de Torsion vergeleken te worden , maar de Torsion-mensen worden er nogal zenuwachtig van blijkbaar Haha!

Ik heb geen zin in ruzie en al dat gedonder en gedreig , wilde graag een compleet en eerlijk overzicht bieden , maar heb de site nu aangepast volledig over Barefoot. Heb de verschillen en voordelen-pagina maar helemaal weggehaald , want dat is ook alweer vergelijking met hun product natuurlijk..... hoezo weinig vertrouwen in hun eigen merk .
Onterecht overigens , want het zijn prima zadels !! Lachen

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:30

Kennelijk heeft Torsion geen vertrouwen in zijn/haar product.

Voronez
Berichten: 153
Geregistreerd: 13-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 12:02

Zet er maar 's duidelijk bij: Aangezien 'andere merken' niet klantvriendelijk zijn en niet gepromoot willen worden en de barefoot een uiterst comfortabel zadel is raad ik u deze aan Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 47938
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 12:05

Hihi , nee dat kan ik niet maken Tong uitsteken

Wat mij betreft is er ook geen ruzie hoor , ik heb echt niks tegen Torsion ,
heb er veel plezier van gehad .
Met de nadruk op : GEHAD Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Annemiek73, Eapy, elske_, esther_ess, juval, M_D_H, Malissaa1, Mettee, Pardoesje, Plus_en_Min, Polarize, Sanne_zepp, saskiaojan, thirteenn, Tyke en 32 bezoekers