Wie rijdt er viertal of achttal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Wie rijdt er viertal of achttal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 16:55

Vieratl rijden vind ik hardstikke leuk en is ook heel gezellig, vanavond weer oefenen...... maarre wie rijdt er nog meer viertal of achttal Verward , wedstrijdgericht bedoel ik dan!! Pling .Zelf rijdt ik mee in een M 4tal.En over 2 weken hebben we met ons 4 tal wedstrijd, duzzz Nerd

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 17:40

ik heb vier jaar in acht en viertallen gereden. eerst in achttallen daarna in viertallen. zijn zelfs een keer tweede geworden op de levade! ik stond reserve hoor dus niet door mij. is erg goed voor de controle van je paard maar erg vermoeiend als je er een prutser tussen hebt. veel succes met de wedstrijd!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 18:18

ik heb in een L, M en Z 4-tal(vorig jaar 4e op de hippiade, of 3e, haha weet het geneens meer) gereden
en dit jaar zijn het alleen maar nieuwelingen en ben de enige die ervaring heeft .......maar dat maakt niet uit! we hebben nu 2 L 4-tallen

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

machteld
Berichten: 267
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 19:36

hallo ,

ik heb net voor het eerst een ker met moby viertal gereden. het ging erg leuk ( we reden l-4-tal ) en we zijn tweede geworden...

Groetjes,

»»-(¯`·.·´¯)-> Moby & Rocky <-(¯`·.·´¯)-««


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 10:28

Ik.
Alleen zal het er deze zomer niet meer van komen door haike ongelukje. Maar volgend jaar zijn we weer van de partij.
Een paar weken geleden zijn we voor het eerst viertal CDE-M gestart en werden we meteen 1ste met 178 punten!!!!!!!!! Nu gaan we dus met een andere (weten niet zeker wie, hebben geen reserve) oefenen zodat ze toch kunnen starten op de tweede selectie, en dan waarschijnlijk doormogen. Helaas kan ik dus niet mee.

In 2001 ben ik met ons CDE-L viertal NKB-kampioen geworden, echt heel erg leuk, vooral omdat we echt zo gereden haddden van, we zien wel. Dat jaar zijn er 2 van de 4 (ook geen reserve) 18 geworden en moesten we dus een nieuw viertal maken. Dat is goed gelukt, dat viertal was vorig jaar kringkampioen CDE-L en nu dus goed in de M.

Met mijn vorige pony ben ik heel lang kopruiter geweest van een ABC-L achttal. Vele malen kringkampioen.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:12

Ik heb bij de pony's ook altijd viertal gereden, L en M, maar bij de paarden hebben we er geen meer Frusty Erg jammer!

In 1991 ofzo zijn we eens Nederlands Kampioen geweest AB-L, echt gaaf was dat *LOL* In 2001 waren we reserve kampioen van de Kring in de M, we hadden 1 kunnen zijn, maar we hadden af en toe een moeilijke pony er tussen ziiten, maar ja, reserve is ook leuk Knipoog

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:31

Ik sta nu reserve voor het viertal.

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:20

Wij doen voor de ruiterdag een achttal, ik rij helemaal achteraan, stoffige bak, ik stoffige ogen..
Het is wel leuk, maar niet voor mij, ik moet dusty telkens inhouden, en dan is het rijden toch al een stuk moeilijker voor mij

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:30

Wij gaan (hopelijk) binnenkort met een 4 tal beginnen Party!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:56

ik heb bij de pony's in het L en in het M viertal meegreden, met de paarden eerst in het M viertal, maar nu zijn er veel mensen gestopt, en ben ik bij het L viertal voorop gaan rijden, en of het door mij komt weet ik niet, maar ipv altijd laatste zijn we nu 2e en 1e geworden, dus als we de volgende keer weer hoog eindigen mogen we naar de kringkampioenschappen
dat is altijd leuk, met de pony's zijn we altijd naar het NCB en soms naar het NKB geweest, en met het M-viertal mochten we vorig jaar ook naar de hippiade, maar toen was Quentin kreupel en kon ik niet mee....hopen dat het dit jaar goed blijft gaan Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:27

Ik begin nou ook met 4-tal, alleen mijn pony snapt er nog niks van.
Ze denkt de hele tijd voglesn mij van laat me niet alleen en dan gaat ze er snoei hard achteraan rennen :S ghehge Tong uitsteken
mjaaa oefening baart kunst duss... we gaan gewoon vrolijk door Haha!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 21:09

ik heb 2 jaar viertal gereden!! we zijn zelfs naar de brabandse kampioenschappen geweest, en we waren geen laatste hahaha!!! da was echt leuk jah, en nu sta ik reserve, omdat ik liever spring dan dressuur. Maar viertal vink nog wel gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker