Cursusje gekke bekken trekken onder leiding van...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Cursusje gekke bekken trekken onder leiding van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 20:04

WELSHJE!!!

Naja, eigenlijk heet ze Dimple, maar ze wordt altijd Welshje genoemd! Deze mooie, vrolijke bruine welshmerrie. maar een tijdje geleden had ze nog een gezwel van 30 m onder de buik hangen (helaas foto's verwijdert door stalgenootje per ongeluk hoor Knipoog ) Maar dan hier nog wat fotootjes die ik jullie even wilde laten zien. het meisje dat erbij staat ben ik niet trouwens...

En we beginnen met warm 'lopen'...

Afbeelding

Dan gaan we even een stapje verder...

Afbeelding

En tot slot... (Let erop dat uw spieren wel warm genoeg zijn voordat u aan deze oefening begint, anders kan ik een verrekte bovenlip helaas niet uitsluiten... )

Afbeelding

Gelukkig kon Welsh ook nog wel even lief kijken... Lovers naja, WIE kijkt er nu lief... *LOL*

Afbeelding




En tot slot: Dit is dus, voor de gene die het nog niet wisten, de dochter van Welsh: JOY!

Afbeelding

Joy is een tijdje geleden bij ons op stal gekomen. En Welsh stond er al een tijd. Nou, laat maar eens zien of deze cursus wat geholpen heeft! En zeg ook even wat jullie het moeilijkst (of naja jullie PAARDEN en PONY"S) vonden.

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 20:14

heej coole pony

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 20:49

lieeeeeeeeeeeef

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 20:54

ja he? Ik vind het ook zo'n schatje!!! Maar ze is zoooo eigenwijs en dan al die kleine kindertjes die dan altijd op haar rijden... lieffie hoor.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:34

aah die foto is cooool Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:19

hihih geweldige foto's!! het is maar goed dat ponies nooit stilstaan bij wat ze doen, zou ze vast een stuk onzekerder maken Tong uitsteken