Veel dingen vergeten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Veel dingen vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 19:07

De laatste 2 weken merk ik bij mezelf dat ik heel veel dingen snel vergeet.

Vooral op m'n werk als iemand bijv 5 minuten geleden wat tegen mij gezegd heeft ergens over en ik moet ondertussen wat anders doen, dan ben ik het meteen kwijt!

Ook andere dingen vergeet ik snel, maar vooral als ik iets nog moet doen en er een uitleg over gehad heb, ben ik het al snel kwijt en word daar ook erg onzeker door, ben dan voor mezelf opzoek om m'n geheugen terug te krijgen en krijg het er alleen maar benauwd van, ben ook bang het dan nog eens extra te vragen.

Terwijl ik dat normaalgesproken zelden heb.(die vergeetachtigheid)

Nu denk ik zelf dat het een beetje voorkomt uit stress en omdat ik voor mezelf juist niks mag vergeten en dat het daarom juist gebeurd.

Hebben meerdere hier weleens last van, en wat kan het zijn? Vind het maar een naar idee, ben zelfs al begonnen met dingen op briefjes te schrijven.. gewoon kleine dingen als iets wat ik nog op moet halen, en wanneer ik iets nog moet krijgen en wat ik nog moet doen..Pff vind het maar balen en een beetje engig tegelijk Boos!

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 19:11

Inderdaad, dit zou heel goed stress kunnen zijn!
Ikzelf heb er ook vrij snel last van, en dan vergeet ik ook werkelijk waar alles. Ik heb ook overal briefjes voor, en als ik een afspraak maak, zet ik 'm meteen in m'n agenda, anders vergeet ik het meteen weer.

Irritant he?

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 20:08

Nu met mijn tentamens vergeet ik ook echt van alles!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 20:12

Ik ben ook heel snel dingen kwijt, meestal dingetjes die iemand tegen me zegt ofzo.. niet dingen op lange termijn, dat gaat vaak nog wel..

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 20:57

laatste tijd veel last van
denk weer eens tijd voor langdurige vakantie Knipoog
ben gewoon al moe als ik me even moet concentreren op een stuk tekst terwijl "lichamelijk"niet moe ben

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:57

Heb ik de laatste maanden ook, is gekomen met die oververmoeidheid mee. Heeeel lastig.