stalling in drenthe en overijssel gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

stalling in drenthe en overijssel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 10:38

Hai,
Ik ga waarschijnlijk volgend jaar verhuizen vanuit het westen naar het oosten.Helaas nog niet geld genoeg om een huis te kopen waar me paard bij huis kan staan.Dus ik vraag me af hoeveel jullie daar aan stalling betalen.Ik hoef geen binnenbak,wel een goede buitenbak en je moet het bos in kunnen.Heb een leuk huis op het oog rond schoonoord,wie weet daar een stalling.
hoor het allemaal graag.
groeten baudy

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 10:39

Wij hebben nog wel stalling in Eelde, daarsta ik met mn paardje, ik weet niet waar je wil maar daar is nog wel plek

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 10:49

In de buurt van Schoonoord zullen de stallingsprijzen ongeveer gelijk liggen aan Assen.
Ik ben een half jaar geleden aan het rondkijken geweest en toen varieerden de prijzen van 100 euro exclusief voer en veel zelf regelen tot 225 euro volpension.
Ik betaal zelf 's zomers 140 euro en heb daarvoor stalling, binnen- en buitenbak en mijn paard wordt in de wei gezet en er uitgehaald en ze wordt gevoerd. 's Winters kost deze stal 180 euro.

Schoonoord, daar is vast wel stalling te vinden. Het eerste wat me te binnen schiet is Rij-maar-an, maar daar zou ik mijn paard niet willen hebben staan. Je zou aan de manege in Sleen kunnen denken en anders gewoon eens in de buurt rondvragen. Gouden Gids ofzo?

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 11:27

Woon ca. 4 kilometer van Schoonoord. Bos te over (bij mij op 500 meter afstand) en mogelijkheden om te stallen zijn er beslist wel. Als je wilt kun je me een PB sturen, dan zal ik eens informeren. Zelf heb ik ook wel ruimte, maar ben afhankelijk van mijn man die de boel schoon moet houden (hihi). Ik weet nog wel een paar, maar daar zal ik dan moeten gaan vragen en dat is geen probleem. Je hoeft echt niet te ver weg hoor. Rij maar aan is absoluut niet ideaal en ook echt gericht op verhuur aan vakantiegangers die daar zitten en ook van de campings uit de omgeving komen om een huifkar te huren. Dus veel te druk en veel te veel mensen zonder verstand van paarden. Maar goed PB me of mail me, dan kan ik wel wat voor je doen hopelijk. Groetjes.

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:38

Er is nog stalling vrij bij ons op de manege/pensionstal, vlakbij Noordsleen, dat is ong. 4 of 5km van Schoonoord. Het is 150 euro voor pony's en 195 voor paarden. Met 2 buitenbakken en 2 binnenbakken,vlakbij het bos. PB me maar even als je interesse hebt. Verder is er nog iemand in Kibbelveen (dat is nog dichter bij Schoonoord) die stallen verhuurd, maar die heeft alleen een buitenbak (wel gedraineerd), en is duurder. (ik geloof 160 euro voor pony's, voor paarden weet ik het niet zeker).

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:49

ik woon in almelo overijssel en je betaald hier gemiddeld 150 euro voor volpension zonder binnenbak. wel met weidegang, goede wasplaats, er word elke dag voor je gemest en gevoerd. je moet 1x in de week zelf helemaal uitmesten.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:52

Nabij Hoogeveen ook een grote manege. Geen idee van de prijzen, maar twee binnenbakken en een buitenbak. Manege Buitenwijck in Stuifzand.
Verder weet ik nog een adres in Nieuw Balinge, maar daar moet je even voor PB-en, weet niet of ze nog pensionklanten aannemen.