Lief knuffeltje, rust zacht, ik zal je missen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Lief knuffeltje, rust zacht, ik zal je missen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 09:43

Bij deze een kleine 'in memoriam'... Huilen

Gisteravond is mijn lieve cavia overleden op vijf jarige leeftijd. Ik had niet verwacht haar al te moeten laten gaan. Ze was weer ziek, maar ik had goede hoop dat ze er wel weer bovenop zou komen, dat deed ze de vorige keer ook. Helaas mocht het niet zo zijn. Gisteravond is ze in mijn armen overleden. Ik heb haar een laatste kus gegeven en voelde haar langzaam wegglijden. Ze was er niet meer.

Mijn kleine knuffeltje is er niet meer, het doet echt pijn. De dierenarts vond het ook al een geweldig dier, hij stond vanmorgen toen ik belde ook verbaasd dat ze overleden was, ook hij dacht dat ze het halen zou.
Ze heeft een mooie leeftijd bereikt en een leuk leventje gehad bij mij, maar toch. De gedachte dat zij er niet meer is als ik het moeilijk heb en even een knuffel nodig heb. Verdrietig

Voor mij was zij niet 'maar' een cavia, ze was mijn maatje. Lovers

Jup zal het dus verder alleen moeten doen. Ik ga zo met Jup nog wel even langs de DA om te kijken of zij niets mankeert. Ik zag gister ineens dat Winnie weer wat vlooien had, maar volgens de DA is dat niet de doodsoorzaak geweest, waarschijnlijk waren het haar nieren.

Winnie is begraven onder een boom in onze tuin, we hebben er een wild viooltje bovenop gepoot. Winnie, ik zal je missen! Huilen

De laatste tijd gaat het wel hard. Ik verloor mijn konijn (mijn eerste van de hele stapel die ik er heb gehad, is goed oud geworden, zusje ervan leeft nog wel en is nu nog mijn enige konijn, de rest is allemaal al weg) aan baarmoederkanker, mijn parkiet was versleten en verlamd, ook zij ging onlangs en nu dus Winnie. Ik troost mezelf maar met de gedachte dat ze allemaal flink oud bij me zijn geworden en ik veel van ze heb mogen genieten. Nu dus alleen nog maar een konijn en een cavia en natuurlijk de honden en paarden. Scheve mond

Ik voeg later vandaag nog wat foto's bij, de uploadserver ligt er nu uit. (van Winnie, de konijnen en Tweety)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 09:47

Ach meid toch, natuurlijk is het niet maar een cavia.
Elk dier is bijzonder!

Sterkte Ach gut

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 09:58

Ik begrijp je maar al te goed. Vanmorgen vond ik ons kanariepietje dood in z'n kooi'tje. Hij had deze winter een beroerte gehad (hij was pas een jaar of zes), en toen hebben we hem erdoor gesleept. Hij floot niet meer als voorheen, maar hij was er nog. Deze week zat ie weer vaak in de grond. Gisteren zat ie terug op z'n stokje en hij floot zowaar terug even!!!! Deze morgen was het dus einde verhaal voor onze Pierewiet ... Pierke, ik mis je nu al ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 09:59

tuurlijk is het niet "maar" een cavia, ik had ook een hele sterke band met mijn ratjes.
Heel veel sterkte

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 10:03

Het is een metgezel en onderdeel van je dagelijkse leven, logisch dat je je hecht en het diertje zult missen, sterkte meid!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 10:12

Índerdaad heel zielig, maar het feit dat ze allemaal net na elkaar heen moesten gaan, komt puur en alleen omdat jij ze ZO goed verzorgt hebt! Ze hebben stuk voor stuk leeftijden bereikt die je normaal nooit zoveel ziet, en je hebt altijd alles gedaan voor je beestjes. Winnie heeft een super leventje gehad bij jou, en ik weet zeker dat Jup dat ook gaat hebben! Heel veel sterkte meisje Lovers

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 11:00

ach gut ilona, ze hebben bij jou inderdaad een goed leventje bij jou gehad dat weet ik zeker! sterkte hoor loontje!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 11:27

he wat balen dat alles in 1 keer naar dierenland gaat maar ze hebben duidellijk een heel goe deven gehad meid en dat is toch het belangrjkste en ze waren heel gelukkig, misschien komt er ooit weer een nieuwe die uiteraard niet je andere kan vervangen maar waar je ook een heel goed maatje mee kan worden!!!!!!!!!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 11:29

Mijn vorige cavia is ook in mijn armen dood gegaan. Ik weet precies hoe je je voelt...
Heel veel sterkte meis! En troost je, 5 jaar is een mooie leeftijd Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 12:23

Winnie met onze hond Terry:

Afbeelding

Winnie met naamgenoot, deze pic hangt vergroot op mijn kamer:

Afbeelding

Winnie tussen mijn oude paardjes:

Afbeelding

Winnie als typmiep:

Afbeelding

Baby-Winnie Lovers :

Afbeelding

De konijnen waarmee alles begon, de vierde van links is onlangs aan kanker overleden, de rechtse leeft nog steeds!

Afbeelding

Fancy, het konijn wat helaas al na een jaartje overleed, het mocht niet zo zijn.

Afbeelding

Tweety, mijn grasparkietje wat onlangs overleed:

Afbeelding

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:40

aaaaah lief! Winnie moet je af en toe wel zoeken op de foto's

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 15:01

awww sterkte met je verlies

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 15:10

dat is even heel rot ja...........sterkte !!!!!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 16:15

Echt erg, op zo'n korte tijd al die dieren overleden.Maar ze zijn toch oud geworden, en hebben een goed leven gehad. Al is dat soms maar een kleine troost.

sonjabelgium schreef:
Ik begrijp je maar al te goed. Vanmorgen vond ik ons kanariepietje dood in z'n kooi'tje. Hij had deze winter een beroerte gehad (hij was pas een jaar of zes), en toen hebben we hem erdoor gesleept. Hij floot niet meer als voorheen, maar hij was er nog. Deze week zat ie weer vaak in de grond. Gisteren zat ie terug op z'n stokje en hij floot zowaar terug even!!!! Deze morgen was het dus einde verhaal voor onze Pierewiet ... Pierke, ik mis je nu al ...


Jij ook veel sterkte, maar hij heeft een laatste goede oude dag gehad, echt zo nog een laatste fluitje, echt een afscheid.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 21:24

Dank jullie wel allemaal!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:28

Lieve diertjes heb jij, Iloon, echt cute.

En Winnie is echt wel oud geworden, sterkte ermee. Ach gut

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:37

Iloon weet dat ze het bij jouw goed hebben gehad
Sterket meis

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:19

angelke"]
Echt erg, op zo'n korte tijd al die dieren overleden.Maar ze zijn toch oud geworden, en hebben een goed leven gehad. Al is dat soms maar een kleine troost.

[quote="sonjabelgium schreef:
Ik begrijp je maar al te goed. Vanmorgen vond ik ons kanariepietje dood in z'n kooi'tje. Hij had deze winter een beroerte gehad (hij was pas een jaar of zes), en toen hebben we hem erdoor gesleept. Hij floot niet meer als voorheen, maar hij was er nog. Deze week zat ie weer vaak in de grond. Gisteren zat ie terug op z'n stokje en hij floot zowaar terug even!!!! Deze morgen was het dus einde verhaal voor onze Pierewiet ... Pierke, ik mis je nu al ...


Jij ook veel sterkte, maar hij heeft een laatste goede oude dag gehad, echt zo nog een laatste fluitje, echt een afscheid.
[/quote]

Bedankt voor het medeleven. Het klinkt vast belachelijk over een "vogeltje", maar ik zit nu al twee dagen met tranen die komen prikken en die bij momenten niet kan houden. Klein ding dat het was, ik hield van hem Huilen . Je weet pas wat je mist als het weg is ... Hij rust nu aan de voet van de rozenstruik.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Noor, SemrushBot, zivazoef en 31 bezoekers