Maddox heeft het licht gezien!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Maddox heeft het licht gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 12:07

Ik schrijf niet vaak over hoe het gaat met rijden omdat ik eigenlijk al meer dan een jaar alleen maar heel druk bezig ben met de basis dingen. Het leek maar alsof ik niet verder kwam. De ene les veel tempowisselingen, de andere les bezig zijn met het opzij kunnen zetten van de achterhand. Dan weer veel aandacht voor het terugkomen op je zit en met een lichte ophouding. En natuurlijk het recht maken.

Maar nooit liep hij nageeflijk en dan kom je gewoon niet verder.

Sinds 2 weken loopt hij wel nageeflijk en opeens komt alles samen. Ik kan nu simpel wijken in stap, gisteren in draf ook gedaan. Schoudervoor en schouderbinnenwaarts is opeens veel makkelijker (al loopt hij er nog wel eens uit). Heb zelfs weer galopwissels gesprongen omdat ik weet dat hij die kent maar zonder nageeflijk te zijn, kon hij die niet springen.

Mensen vragen me of ik een ander paard heb gekocht, maar nu pas merk ik hoeveel profijt ik ervan heb dat we al die stukjes los hebben geoefend. Ik ben dus heel blij en ik heb zelfs de aanvraag voor een startkaart opgestuurd.

Haha! Haha! Haha!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:13

dit noiem ik nou met klasse rijden, gewoon oefenen op dit en dan op dat en niet het geljk alles van je opaard het liefdt in 5 minuten zien, toppie hooooooooooorrrrrrr Pling

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:19

Super!!! Ik heb hetzelfde ongeveer meegemaakt met Toon, van de ene op de andere dag leek het kwartje bij hem te vallen en dan kun je pas echt genieten van het rijden.

Hou ons op de hoogte!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:55

Wat fijn zeg! Ik had dat net voordat ik moest stoppen vanwege het veulen met Jurga. Helaas gaat het nu weer flink minder. Succes met maddox!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:09

gaaf!! veel suc6 dan maar

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 14:34

Geweldig!! Zo zie je maar als de basis voor elkaar is komt de rest ook!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 16:50

Gaaf hoor Ik heb mijn pony ook nog maar een half jaar en ook wij zijn nog steeds bezig met de basis Vind het wel heel erg leuk Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:36

fijn is dat he? bij luuk begint het kwartje nu ook ineens te vallen en dat is zo anders rijden! ga zo door en nu wil ik weleens foto's van jou en maddox zien Haha!

Love the life that you live, live the life that you love

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:43

Goed man!! Hopelijk blijft het zo en veel succes!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, BarbaraNova, Martje80, Monique1963, Plonspony, Supertje, Symke, ziechriet en 141 bezoekers