toch nog een bijrijdster voor coco

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

toch nog een bijrijdster voor coco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 11:31

Ik heb dinsdag kennis gemaakt met de bijrijdster van coco en het klikte meteen.
Ik heb haar via de staleigenaar leren kennen.
Het is een volwassen vrouw met 2 kinderen en heeft 6 jaar geleden 10 jaar op manege paarden gereden.Nu wil ze omdat de kinderen groot genoeg zijn weer rijden maar niet meer op manege paarden.
Ze heeft dinsdag gelijk gereden met een ander zijn spul maar het ging goed.Woendag zijn we naar bosgra geweest en heeft ze een zadel gekocht voor mijn paard want ik heb zelf niks meer kwa zadel,hoofdstel omdat ik niet meer mag rijden.En wil ze rijden voor altijd dan moest ze zelf spul kopen. Ze heeft een kentaur gekocht dressuur mooi zadel.
Ze gaat nu eerst twee weken op vakantie en dan gaat ze lekker los.
Ze betaalt 50,- in de maand voor het rijden 2 a 3 keer in de week.
Ik denk dat het wel goed komt tussen die twee.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 11:59

Ja lekker zeg, hopen dat het goed klikt, jij blij, zij blij!
Ik ben ook op zoek naar iemand, niet echt bijrijdster, meer voor de gezelligheid en om lekker te helpen, rijden is van latere zorg.
Vanmiddag komt er een meisje praten bij mij, even duidelijk alles overleggen, ben heel erg benieuwd Haha!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:07

he wat goed zeg, zo word er weer met je beessie gewerkt, hij naar zijn zin, jij naar je zin en de bijrijdster naar je zin, ik heb ook een bijrijdpaard en je wil niet weten hoeveel ik ervan hou, ik kan al uren bezig zijn met gewoon genietend kijken, ik heb twee dagen gekregen van de eigenaresse maar ga vaak vaker, doe ik zijn stalletje mar als het niet mijn dag is dan doe ik ook niks met het paard zelf, wil niet hebben dat de eigenaresse niks meer te doen heeft uiteraard maar doe wel het stalletje en ff aaien, er gewoon zijn is voor mijn l genoeg, heb ook al spullejtes gekocht, 3 nieuwe voerbakjes, een halster en vliegenspray en orsini vind het allemaal uitermate goed hahahaha

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:44

Hee mazzelaar Verward ik zoek me de pest pleurus om een bijrijder voor Minco te vinden en jij vindt gelijk de perfecte bijrijder Knipoog
Heb jij ook zo lang moeten zoeken naar een bijrijder?
Valt echt niet mee hoor om hier in het noorden een bijrijder te vinden Verward
Ik hoop voor je dat het klikt ,maar als ik dit zo hoor zal dat vast wel goed komen denk ik.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 13:31

Het is heel toevallig gegaan.
Ik had het in eerste al opgegeven .
Ik zei dan alleen maar mennen.
Ik kreeg weg reacties maar allemaal te jong of te onervaren.

Toen op een dag kwam de staleigenaar bij me en zei nu werd ik gevraag of ik iemand wist die een berijdster zocht en toen zei ik er staat een klein schimmeltje die nog een berijdster zoekt maar die is wel 1.48 dus niet zo groot.

De vrouw die wat zocht was maatje 38 en niet zo groot dus het zou net passen.Toen is de vrouw bij ons op de manege geweest om te kijken voor het schimmeltje en het was niet liefde op het eerste gezicht.

Toen zij ze die bonte wordt ook niet meer bereden maar ik zal de eigenaresse eens vragen of ze het nog steeds wil want ze had er van afgezien.

Nou ik wou het nog wel 1 keer aanzien of dit klikte en ze vondt coco schitterend en zo lief.
Mijn paard is 1.63 dus wat groter en beter voor haar.
Coco heeft nu 3 maanden stil gestaaln maar ze reed zo weg.Niks aan de hand.Wat een pop niet.

De vrouw die wat zoekt woont 10 min van de stal af en heeft 10 jaar rijervaring op de manege.
Ze heeft dus gereden en rijd leuk alleen iets te voorwaards maar daar valt wel wat aan te doen.

Ik hoop dat iedereen die wat zoekt ook zo'n geluk heeft als ik .

bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 16:27

leuk supper dat je iemand gevonde heb