msm zwavel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

msm zwavel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 16:59

Hai,
gebruikt er iemand hier Equiflexion vloeibaar van de paardendrogist?
Wat vinden jullie ervan?
groetjes marlon

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 20:54

niemand?

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:26

Ik gebruik een ander voedingssupplement met MSM, glucosamine, chondroitine en vitamine C.
Mijn ervaring met dit product is dat mijn paard veel beter is gaan lopen. Hij heeft namelijk een lichte vorm van artritis in zijn spronggewricht. Deze vorm is zo licht dat het zich enkel uit in wat langer losrijden en soms wat stijf zijn na het rijden en na lang op stal staan.
De combinatie van deze bestanddelen zorgt ervoor dat nieuw kraakbeen gevormd en onderhouden wordt en dat de chronische ontstekingspijn in het gewricht gereduceerd wordt. Ook worden ze in het hele lijf veel losser en dat is dan weer te danken aan de MSM. Die zorgt ervoor dat er weer nieuw spierweefsel en celweefsel wordt aangemaakt. Na zware training of concours geef ik het ook wel eens aan een van mijn andere paarden als extraatje! EN het helpt goed tegen spierpijn.
Waar gebruik jij het voor? Heeft je paard ook een specifiek probleem?

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 11:44

Bedankt voor je reactie,
Ik ga het gebruiken omdat mijn paard hoefkatrolontsteking heeft en momenteel er erg veel last van heeft. IK hoop dat hij door dit spul wat soepeler wordt en minder pijn heeft.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:06

Ik hoop dat het je paard verlichting van de pijn geeft!
Succes!