Nou ook mijn verslagje dan maar :))

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Nou ook mijn verslagje dan maar :))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 01:54

Ik probeer het niet te lang te maken, want morgen is het vroeg Almeloooo-tijd Haha!

Vanmorgen was ik rond 09.15 uur op stal en kort daarna kwamen Levi (Hermione), Littleghoul (Patricia) en Mike aan. Het zusje van Patricia (Joyce) wilde ook graag mee, dus die is nog even lief gedumpt door d'r mams. Zo snel als het ging de trailer klaargemaakt, alles ingeladen. Ondertussen was een stalgenootje (Miss_Petit op Bokt) Kasje voor mij aan het vlechten. Nadat alles in de auto lag heb ik nog snel Kas z'n beentjes gewassen en toen vliegendekentje op en beenbescherming om en laden maar. Kasje was wel heeeeeel erg wakker, die had duidelijk door dat er iets spannends aan zat te komen Haha!

Wonderbaarlijk met Mike achter het stuur en ik achter de routebeschrijving, hebben we het weliswaar in 1 keer gevonden (het aanhaakpunt). Best knap Haha! We waren er in ongeveer een uurtje. Daar wat kennis gemaakt met mensjes en paardjes. Vervolgens heeft mijn supergroom Patricia Kasje mooi gepoetst met hulp van Hermione en Joyce. Blij toe wilde Jessica (Obsession) Kasje wel bandageren, dus sjiek in het grijs Haha! Ik moet zeggen dat ik apetrots op m'n kereltje was toen ik hem zo opgedirkt zag staan Lovers Toen zagen we de stoet aankomen dus erop. Hij was heerlijk wakker *ahum* hij was duidelijk onder de indruk, net zoals ik, maar ik huppel dan toch iets minder Haha!

Toen de stoet het terrein opkwam vond Rocamor het nodig om z'n titel stuiterbal te verdedigen *LOL* Al snel kwam het besluit dat ik mij en Kasje daar niet achter wilde planten Haha! Al snel vond ik na aanwijzing van Karin een hele mooie gave stootbumper: Milena van Sonja Haha! Toen vertrok de stoet.

Rocamor ging het terrein af met een spectaculair showtje, wat telkens op 2 benen was, zowel voor als achterbenen Haha! Kasje vond het duidelijk interessant en besloot zich ook maar groter voor te gaan doen dan dat hij is *LOL* Dat was dus een mooie kap erop en zijgangen Bloos Heerlijk als je zo'n buitenrit-held ben als ik *LOL* Maar ik was des te blijer met de geweldige stootbumper Milena en af en toe Leonardo (toch?). De rit vervolgde lekker, wel af en toe nog wat gestuiter voor mij van Rocamor, maar het was goed te doen.

En ineens was daar... een putdeksel *EEEEEKKKKKKSSSSS* Haha! Ik heb nog nooit zo snel in een berm aan de andere kant van een weg gestaan *LOL* Kas was duidelijk onder de indruk van dat rare ding *LOL* Al snel had ik hem weer op het juiste plekje en hielp Sonja om hem rustig te houden Maar toch telkens in z'n ooghoeken de putdeksels in de gaten houden Haha! En wat doet meneer bij een groot wit vlak? Juist, doorlopen *LOL* Af en toe snap ik niks van die knol Haha!

Al snel kwamen we bij de stal van Cerise waar ik even Dorine gedag ben gaan zeggen en natuurlijk niet te vergeten Peter en de familie. Cerise nog even bewonderd en toen weer naar Kasje, waar wederom supergroom Patricia met Kasje aan het keutelen was Lovers Ik besloot verder te gaan met de stapgroep. Tussendoor even bijdraven geen probleem, maar lange stukken dat was vragen om problemen had ik het idee met Kasje. Die vond het allemaal iets te geweldig Haha!

De tweede helft van de rit ging een stuk meer ontspannen. En ik heb weinig gebruik hoeven maken van mijn allerliefste stootbumper Milena Haha! Kasje dribbelde wel tussendoor, maar was goed te houden en liet ook lekker tussendoor zien dat hij toch best kan dressuren Haha! Toen weer terug bij stal Het Hooge End. Afgestapt, afgezadeld en Kasje werd met liefde weer overgenomen door Patricia Lovers

Toen even binnen wezen kijken in de kantine. Fasel hield een mooie toespraak bij het overhandigen van de Dorine-Bokaal. Een brok in m'n keel was niet te vermijden. Heel mooi. Ook de toespraak van de burgemeester heeft indruk gemaakt.

Toen weer richting huis. Patricia heeft met Joyce de vlechtjes van Kasje eruit gehaald, waarna hij een spectaculaire rasta-bol overhield *LOL* Een lekkere hap voer, die hij dubbel en dwars verdiend heeft. Ik was vandaag echt super-super-supertrots op m'n ventje. Zo voor het eerst in een echte groep en dan meteen zo'n spectaceldag Lovers

Ik wil toch een aantal mensen bedanken. Allereerst natuurlijk de organisatie, helemaal top!!!!! Dorine, Peter en familie voor het ontvangen van al deze indrukken. Sonja voor het ter beschikking stellen van je mooie gave stootbumper Milena. En ook Miranda (Miss_Petit) voor het vlechten Knipoog En natuurlijk ook Jessica voor het bandageren.

En niet te vergeten mijn super-chauffeur Mike, thanx!!! En helemaal niet te vergeten mijn mega-super-groom Patricia en Joyce en Hermione. Zonder jullie was deze dag voor mij niet zo perfect tot stand gekomen

En natuurlijk iedereen die hier aan meegewerkt heeft! Een applausje waard!

Iedereen bedankt voor de mooie dag! Het heeft een grote indruk achtergelaten en mij ook zeker verder geholpen met mijn lef en vertrouwen in Kasje Lovers

Damn, toch nog een heel verhaal geworden Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:34

Wel een heel leuk verhaal om te lezen *LOL*
Die brok in je keel in de kantine heb ik zelfs al ergens op de foto gespot, moet even nadenken waar, maar dacht idd te zien dat je het even moeilijk had. Kan het me heel goed voorstellen, ik had hetzelfde gehad als ik daar had gestaan.
Nou Kasje heeft de vuurdoop doorstaan toch? Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:42

Fijn dat dit goed ging Mayo!
Leuk verslag!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:48

Fijn dag het zo'n top dag is geworden!

En heel fijn dat Kasje zo braaf was Lachen

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 09:55

Leuk verslag maarrrr..... zijn er ook foto's waar jij op staat?ik heb ze nog niet kunnen ontdekken.
Kasje is een toppertje!

Rocamor

Berichten: 10871
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 09:34

Het was inderdaad een topdag.

Ennuh Kas is echt heel braaf geweest, zeker zo vlak achter het gestuiter van Rocamor.

Heeft Roc zijn titel Bokt-stuiterbal inmiddels verdiend?